Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.quote:
Jep.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
wie wordt de gelukkige? weet je het al
Zo, niet verwacht dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ben weer vrijgezel. Ik zal pa en ma eens even een heads up geven.
Nope.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Net alsof je dan foto's daarvan plaatsen hier.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.
[..]
Ik heb het zojuist uitgemaakt. Het ging gewoon niet, ik wil mezelf de pijn besparen van wachten.
quote:
What happend?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ik voel me er ook heel heel heel erg klote onder. Ik vind het echt verschrikkelijk, I love him, but I love me more.quote:
nou dit:quote:
[..]
Deze man.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Okee wie post even de links van de topics van de afgelopen week en stuurt ze naar GTST?
Wuuuutttquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Daar wil ik het niet over hebben verder. Ik heb het er al moeilijk genoeg meequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
och meis tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me er ook heel heel heel erg klote onder. Ik vind het echt verschrikkelijk, I love him, but I love me more.
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Okee wie post even de links van de topics van de afgelopen week en stuurt ze naar GTST?
Duidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet over hebben verder. Ik heb het er al moeilijk genoeg mee.
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleid, maar dat komt vast goedquote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
och meis tochen ergens heb je ook wel gelijk maar toch is het altijd kut
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!
Ik laat mijn manboobs wel zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleidt, maar dat komt vast goed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat is allemaal zelfs voor GTST te vergezocht en onrealistisch!
goede vraagquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dj Stefanhaan waar is die?
kom maar hierquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleidt, maar dat komt vast goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM hem, spamkind.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dj Stefanhaan waar is die?
Mijn heldinquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar het is niet anders. Ik heb het er echt ontzettend zwaar mee, dus ik hoop dat Fok me een beetje afleid, maar dat komt vast goed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik laat mijn manboobs wel zien.
Heb ik al gedaanquote:
hijs ook niet op msnquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan
Als ik 'm zou haten, graag. Maar ik haat hem niet, ik houd van hemquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn heldinSamen haten op exen?
Toch maar die kalender maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik laat mijn manboobs wel zien.
Eigenlijk moet ik mijn heil bij Samzz gaan zoeken, omdat zij het ook heeft uitgemaakt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn heldinSamen haten op exen?
Ja, dat zou je kunnen proberenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mijn heil bij Samzz gaan zoeken, omdat zij het ook heeft uitgemaakt.
ook goed! Nee maar, heel veel sterkte.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik 'm zou haten, graag. Maar ik haat hem niet, ik houd van hem.
Ik wil wel samen met je op mijn andere exen haten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |