Androgeen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef ValHallen het volgende:
Bowie was trouwens meer androgeen dan echt bi.
Tussen mannelijk en vrouwelijk in (andro=man, gyne=vrouw).quote:
Mensen twijfelden toentertijd welk geslacht Bowie nou eigenlijk had, en zelf zei hij er niks over. Dus er waren toen discussies over of dat Bowie nu een man of een vrouw wasquote:
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind androgenie (?) wel best interessant en fascinerend.
neequote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Is androgeen net zoiets als die onzijdige mensen?
Grace Jonesquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij was androgeen erg populair bij bands in de jaren 80
Oke dan zijn we terug bij afquote:
Even simpel gezegd: Een man met heel veel vrouwentrekjes of een vrouw met heel veel mannentrekjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Is androgeen net zoiets als die onzijdige mensen?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke dan zijn we terug bij af.
Heeft hij nooit gezegd dat hij een man was dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen twijfelden toentertijd welk geslacht Bowie nou eigenlijk had, en zelf zei hij er niks over. Dus er waren toen discussies over of dat Bowie nu een man of een vrouw was.
Ah okequote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even simpel gezegd: Een man met heel veel vrouwentrekjes of een vrouw met heel veel mannentrekjes.
Dankquote:
Toen niet, later wel. Hij hield zelf die mythe in stand, een paar jaar lang.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heeft hij nooit gezegd dat hij een man was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |