Er komt toch binnenkort een plaat van Freddie en MJ uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef ToT het volgende:
Tja kijk, Queen is natuurlijk sowieso echt niet slecht, maar ik vind het zo ongelooflijk doodgedraaid allemaal. Lat ze eens iets nieuws uitbrengen!
Oh wacht....
Queen brengt een aantal duetten uit van Freddie Mercury en Michael Jackson.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef ToT het volgende:
Tja kijk, Queen is natuurlijk sowieso echt niet slecht, maar ik vind het zo ongelooflijk doodgedraaid allemaal. Lat ze eens iets nieuws uitbrengen!
Oh wacht....
Met alleen maar spookgeluiden?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er komt toch binnenkort een plaat van Freddie en MJ uit?
En dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Queen - Innuendo blijft voor mij prachtig.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Queen brengt een aantal duetten uit van Freddie Mercury en Michael Jackson.
De nummers werden al in de jaren tachtig opgenomen, maar nooit eerder uitgebracht. Volgend jaar moet dat alsnog gebeuren
Je pi?quote:
Vooruitstrevend in het Bi zijn ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Freddie was vooruitstrevend door het feit dat hij zo'n beetje de eerste muzikant was die echt openlijk voor zijn geaardheid uitkwam.
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vooruitstrevend in het Bi zijn ja.
En er waren nog wel meer duidelijke homo's:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is zover ik weet niet met een man naar bed geweest etcquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En er waren nog wel meer duidelijke homo's:
[ afbeelding ]Hij is in de jaren alleen maar meer een oud wijf gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Stel je voor dat je idool in conflict komt met je gristelijkheid. Anyway, hij was wel bi.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij is zover ik weet niet met een man naar bed geweest etc
Wtfquote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hij is zover ik weet niet met een man naar bed geweest etc
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is in de jaren alleen maar meer een oud wijf geworden.
So truequote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel je voor dat je idool in conflict komt met je gristelijkheid.
Androgeen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef ValHallen het volgende:
Bowie was trouwens meer androgeen dan echt bi.
Tussen mannelijk en vrouwelijk in (andro=man, gyne=vrouw).quote:
Mensen twijfelden toentertijd welk geslacht Bowie nou eigenlijk had, en zelf zei hij er niks over. Dus er waren toen discussies over of dat Bowie nu een man of een vrouw wasquote:
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind androgenie (?) wel best interessant en fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |