Er komt toch binnenkort een plaat van Freddie en MJ uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef ToT het volgende:
Tja kijk, Queen is natuurlijk sowieso echt niet slecht, maar ik vind het zo ongelooflijk doodgedraaid allemaal. Lat ze eens iets nieuws uitbrengen!
Oh wacht....
Queen brengt een aantal duetten uit van Freddie Mercury en Michael Jackson.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef ToT het volgende:
Tja kijk, Queen is natuurlijk sowieso echt niet slecht, maar ik vind het zo ongelooflijk doodgedraaid allemaal. Lat ze eens iets nieuws uitbrengen!
Oh wacht....
Met alleen maar spookgeluiden?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er komt toch binnenkort een plaat van Freddie en MJ uit?
En dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Queen - Innuendo blijft voor mij prachtig.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Queen brengt een aantal duetten uit van Freddie Mercury en Michael Jackson.
De nummers werden al in de jaren tachtig opgenomen, maar nooit eerder uitgebracht. Volgend jaar moet dat alsnog gebeuren
Je pi?quote:
Vooruitstrevend in het Bi zijn ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Oh en Freddie was vooruitstrevend door het feit dat hij zo'n beetje de eerste muzikant was die echt openlijk voor zijn geaardheid uitkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |