Dat is nou eens een goede naam voor dat konijn dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Nee, het konijn staat bij mijn ouders, wegens geen tuin in mijn nieuwe huis.Maar Thor heeft wel een paar katten en honden op de vlucht gejaagd.
Hij heeft alleen van een roofvogel verloren die hem van achter had beslopen. Hij draagt het litteken met trots.
Weet ik niet, is gewoon zoquote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, ze zijn zo lief.
quote:
Ik ben ook bang voor sommige honden, en voor bijna alle katten. Ze doen altijd zo raarquote:Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voor sommige honden.
En een beetje voor de kat van mijn ouders.
Ik kan katten vaak beter begrijpen dan mensenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor sommige honden, en voor bijna alle katten. Ze doen altijd zo raar
Geloof ik niks vanquote:
Nein!quote:
Dat is zonde. Ik dacht dat je zo lang weg was omdat je geen tijd meer had tussen het batsen door. (Hoopte ik).quote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Keyos het volgende:
@Kaneelstokje
Ik weet niet écht hoe het ervoor staat. Ik stond er dus op om vrij snel een afspraak te maken, maar ik had iets specifieker moeten zijn met de dag + tijd, ik heb het te open gelaten. Ik spreek bijna elke avond wel met haar, gaat ook hartstikke leuk en gezellig, alleen weet ik nou niet of ze er nog steeds om staat te springen om te daten. Lijkt wel of ze dat een beetje ontwijkt, maar vervolgens is het wel weer hartstikke gezellig in de chat...... heel vaag dus en ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
Ik vind ze maar eng met die nagels enzo die ze opeens ergens in steken, en dat gesluip en gestaarquote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan katten vaak beter begrijpen dan mensen
Ze negeren je meestal en geven af en toe een kopje of bedelen om aandacht, valt wel mee toch met raar?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor sommige honden, en voor bijna alle katten. Ze doen altijd zo raar
Als een kat naar je staart, maken ze contact met je. En als je goed reageert zal hun staart bewegen. Je hoeft echt niet bang te zijn, je hebt 4 zwarte banden en een kat is maar 3 a 4 kilo!!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind ze maar eng met die nagels enzo die ze opeens ergens in steken, en dat gesluip en gestaar
Je had het niet tegen mij maar ik wil toch wat zeggen als het magquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Keyos het volgende:
@Kaneelstokje
Ik weet niet écht hoe het ervoor staat. Ik stond er dus op om vrij snel een afspraak te maken, maar ik had iets specifieker moeten zijn met de dag + tijd, ik heb het te open gelaten. Ik spreek bijna elke avond wel met haar, gaat ook hartstikke leuk en gezellig, alleen weet ik nou niet of ze er nog steeds om staat te springen om te daten. Lijkt wel of ze dat een beetje ontwijkt, maar vervolgens is het wel weer hartstikke gezellig in de chat...... heel vaag dus en ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
Dat hoopte ik ook ^^ , maar ik vind de situatie ook vreemd hoor, mijn intentie bij haar moet duidelijk zijn, alleen lijkt ze wel heel afwachtend, dus ik wil het ook weer niet teveel pushen. Ik weet dus niet of dat ik ze gewoon direct moet zeggen waar het op staat, of gewoon te wachten.... Ik vind het wel vreemd dat ze eerst wanneer ik direct ben ja zegt, en daarna iets minder staat te springen, ik heb haar gewoon teveel ruimte gelaten, my bad.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zonde. Ik dacht dat je zo lang weg was omdat je geen tijd meer had tussen het batsen door. (Hoopte ik).
Ik blijf het irritant vinden dat vrouwen zo afwachtend zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook ^^ , maar ik vind de situatie ook vreemd hoor, mijn intentie bij haar moet duidelijk zijn, alleen lijkt ze wel heel afwachtend, dus ik wil het ook weer niet teveel pushen. Ik weet dus niet of dat ik ze gewoon direct moet zeggen waar het op staat, of gewoon te wachten.... Ik vind het wel vreemd dat ze eerst wanneer ik direct ben ja zegt, en daarna iets minder staat te springen, ik heb haar gewoon teveel ruimte gelaten, my bad.
Maar er hangt zo een eng mysterieus iets om ze heen en soms gaan ze opeens keihard rennen of op jou af en achter je langs op dingen springen enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een kat naar je staart, maken ze contact met je. En als je goed reageert zal hun staart bewegen. Je hoeft echt niet bang te zijn, je hebt 4 zwarte banden en een kat is maar 3 a 4 kilo!!
Ach, je bent er in ieder geval op afgestapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook ^^ , maar ik vind de situatie ook vreemd hoor, mijn intentie bij haar moet duidelijk zijn, alleen lijkt ze wel heel afwachtend, dus ik wil het ook weer niet teveel pushen. Ik weet dus niet of dat ik ze gewoon direct moet zeggen waar het op staat, of gewoon te wachten.... Ik vind het wel vreemd dat ze eerst wanneer ik direct ben ja zegt, en daarna iets minder staat te springen, ik heb haar gewoon teveel ruimte gelaten, my bad.
Ze is een hele grote filmliefhebber en ze heeft een Pathé Unlimited pas, ik denk dat ik haar gewoon eens ga vragen om naar een film te gaan wanneer er een leuke voor ons beide draait. Is gewoon iets met "no strings attached" , wie weet wat er daarna gebeurd, dan heb je iig het contact goed gelegd.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je had het niet tegen mij maar ik wil toch wat zeggen als het mag![]()
Dat is toch dat meisje die je een facebook bericht ging sturen?
Blijkbaar heb je dat goed gedaan, ik ken natuurlijk niet de details zoals jij maar vraag haar
gewoon om wat te gaan doen...zonder de nadruk op date te leggen.
Als ze op iets hoogs springen, willen ze dichter bij jou zijn!!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar er hangt zo een eng mysterieus iets om ze heen en soms gaan ze opeens keihard rennen of op jou af en achter je langs op dingen springen enzoik kan ze niet volgen/snappen
![]()
De enige katten die ik niet eng vind, zijn van die katten die ergens in een mand liggen en doen alsof ik niet besta. Die liggen de hele dag te maffe, lopen een rondje en gaan weer luieren
Weet ikquote:Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft een litteken in de vorm van de hoofdletter A van Lapje gekregen
Eens met het mysterieuze. Maar ik kan minutenlang in de ogen van een kat kijken, die kijken nooit weg, in tegenstelling tot mensen. Ik vind het wel prettig.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar er hangt zo een eng mysterieus iets om ze heen en soms gaan ze opeens keihard rennen of op jou af en achter je langs op dingen springen enzoik kan ze niet volgen/snappen
![]()
De enige katten die ik niet eng vind, zijn van die katten die ergens in een mand liggen en doen alsof ik niet besta. Die liggen de hele dag te maffe, lopen een rondje en gaan weer luieren
Doe dat inderdaad, aangezien je nu gewoon met haar omgaat is het helemaal niet raar om iets te gaan doen. Ik zou niet te lang wachten anders zit je misschien wel echt in de friendzone, maar nu je leuk contact hebt en je geen vreemde meer voor haar bent heb je eigenlijk niks te verliezen denk ik. Ze zal nu niet zo snel nee zeggen tegen wat leuks doenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze is een hele grote filmliefhebber en ze heeft een Pathé Unlimited pas, ik denk dat ik haar gewoon eens ga vragen om naar een film te gaan wanneer er een leuke voor ons beide draait. Is gewoon iets met "no strings attached" , wie weet wat er daarna gebeurd, dan heb je iig het contact goed gelegd.
Als die kat gewoon rustig is vind ik het niet zo erg, wel als hij de hele tijd onverwachte dingen gaat doen en mij zo zit te bekijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens met het mysterieuze. Maar ik kan minutenlang in de ogen van een kat kijken, die kijken nooit weg, in tegenstelling tot mensen. Ik vind het wel prettig.
Als katten je aanstaren heb je hun aandacht. Praat met ze, goeie kans dat ze terug praten!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als die kat gewoon rustig is vind ik het niet zo erg, wel als hij de hele tijd onverwachte dingen gaat doen en mij zo zit te bekijkenik heb gewoon teveel slechte ervaringen met wilde drukke katten
Zou je dat willen? Dat je minuten lang mensen in hun ogen kan kijken?
Is was ooit nogal geobsedeerd door ogenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als die kat gewoon rustig is vind ik het niet zo erg, wel als hij de hele tijd onverwachte dingen gaat doen en mij zo zit te bekijkenik heb gewoon teveel slechte ervaringen met wilde drukke katten
Zou je dat willen? Dat je minuten lang mensen in hun ogen kan kijken?
Yus, ze is op vrijdagen vrij dus ik ga gewoon voorstellen om volgende week eens een filmpie te pakken, als dat allemaal gezellig en leuk is kan ik altijd nog voorstellen het café in te gaan, want het is natuurlijk ook een klein beetje weird om naar een film te gaan, 2 uur niets te kunnen zeggen, om direct weer beide naar huis te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe dat inderdaad, aangezien je nu gewoon met haar omgaat is het helemaal niet raar om iets te gaan doen. Ik zou niet te lang wachten anders zit je misschien wel echt in de friendzone, maar nu je leuk contact hebt en je geen vreemde meer voor haar bent heb je eigenlijk niks te verliezen denk ik. Ze zal nu niet zo snel nee zeggen tegen wat leuks doen
Oke maar mij is geleerd dat met de staart zwaaien geen goed nieuws is. En de paar keren dat ik er doodsbenauwd eentje op schoot liet ( onder het mom van lets get it over with ), staken ze hun nagels in mijn benen. Wat doe je daar dan tegen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als katten je aanstaren heb je hun aandacht. Praat met ze, goeie kans dat ze terug praten!
Moet je bij newbie doen, dat kan ik wel, heel lang in de ogen van een lover kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is was ooit nogal geobsedeerd door ogen
Ik droomde toen elke nacht over allerlei soorten ogen die me aankijken.
Dit is een overblijfsel. Bij mensen durf ik het niet echt.
En jij dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:23 schreef Moonwalk het volgende:
. Ze zal nu niet zo snel nee zeggen tegen wat leuks doen
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke maar mij is geleerd dat met de staart zwaaien geen goed nieuws is. En de paar keren dat ik er doodsbenauwd eentje op schoot liet ( onder het mom van lets get it over with ), staken ze hun nagels in mijn benen. Wat doe je daar dan tegen?
Kan ik ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 18:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet je bij newbie doen, dat kan ik wel, heel lang in de ogen van een lover kijken
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 november 2011 18:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yus, ze is op vrijdagen vrij dus ik ga gewoon voorstellen om volgende week eens een filmpie te pakken, als dat allemaal gezellig en leuk is kan ik altijd nog voorstellen het café in te gaan, want het is natuurlijk ook een klein beetje weird om naar een film te gaan, 2 uur niets te kunnen zeggen, om direct weer beide naar huis te gaan.
Is al tijden wegquote:Op donderdag 24 november 2011 18:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Hey waarom is het deelnummer weg?
Ja dahaaaggquote:Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Als ze met hun nagels knedende bewegingen maken, voelen ze zich veilig bij jou!
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor
Echt een tof gevoel, dat je zo dicht bent bij iemand die van je houdt en andersom.
Echt waar, dat doen kittens ook als ze bij hun moeder zijn. Op dat moment voelen ze zich bij jou net zo veilig als bij hun moeder!quote:
Niet pas 3 delen, dit is 513.quote:
Dit is 514quote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet pas 3 delen, dit is 513.
Maar jullie vinden het niet leuk om te weten hoeveel posts er al zijn geweest?
jawelquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet pas 3 delen, dit is 513.
Maar jullie vinden het niet leuk om te weten hoeveel posts er al zijn geweest?
Oh kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, heathcliffe deed het per ongeluk volgens mij.
Oeps, nog nageteld, je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo 514? Is toch echt 513.
Mist alleen nog een #quote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef Crutch het volgende:
Voorgaanden hebben nu ook een nummertje.
Zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Helemaal mee eensje hoeft niet bang te wezen want ze vind je in ieder geval leuk/aardig enzo
Kop op.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje in zo'n melancholische bui, dat wordt nog wat als ik oud word en er reden toe heb zo te zijn
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor mequote:
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.quote:
Dan weer Gerrie en nu dus dit, geeft niet loefje; we zijn het van je gewend.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.
Dat begrijp ik. Je komt er wel overeen als je het eenmaal kan accepteren hoe de wereld is.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor me
Zijn er geen andere dames in je leven momenteel?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Z'n rechterhand slaapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?
Wanneer en hoe kwam jij er overheen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Je komt er wel overeen als je het eenmaal kan accepteren hoe de wereld is.
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?
I'm not the only one. Wie vanavond nog uit? Of iuets andersquote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel schattig
Laat Mark lekker stikken in zijn haat en ergernis, zijn we daar ook weer vanaf.
Pfoe, dat is al lang geleden. Ik voel me oud, hehe.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer en hoe kwam jij er overheen?
Niet zoals zij natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er geen andere dames in je leven momenteel?
Hmmm klote zooiquote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.
Maar jullie zijn nog wel vanouds gezellig samen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vind je het niet beschamend om dit allemaal te zeggen ergens waar zij mee leest?
Nou ja, ik kan er in elk geval al beter mee omgaan dan toen ik 15 was en het liefst kluizenaar zou worden om zo snel mogelijk van de wereld af te zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, dat is al lang geleden. Ik voel me oud, hehe.
Zoals ik al zei: op een gegeven moment leer je het accepteren. De wereld is niet wat je er van verwacht had. Ik weet waarom dingen werken zoals ze werken en hoewel ik zelf totaal anders in elkaar zit, begrijp ik het hoe en waarom vanuit biologisch oogpunt.
Ik besef me dat ik niks kan veranderen aan het feit dat ik anders ben en dat het vruchteloos proberen de wereld te veranderen me alleen maar ongelukkiger maakt. Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren.
Nee, om gewoonfaye.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?
Nee het gaat niet over Myra.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?
hoe werkt de maatschappij dan volgens jou en wat is je aard?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er in elk geval al beter mee omgaan dan toen ik 15 was en het liefst kluizenaar zou worden om zo snel mogelijk van de wereld af te zijn
Ik snap ook wel hoe de maatschappij werkt, ik weet alleen niet of ik het ooit echt ga accepteren, het gaat in tegen mijn aard.
Dan kan ze hem toch nog wel afwijzen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Faye is toch nog maar net single???
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan kan ze hem toch nog wel afwijzen?
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe werkt de maatschappij dan volgens jou en wat is je aard?
Nee niet echt, ze weet dit allemaal toch al.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vind je het niet beschamend om dit allemaal te zeggen ergens waar zij mee leest?
Ik snap het ook niet helemaal. Maar blijkbaar ging het voor hen echt allemaal zo snel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?
Het leven is een ratrace geworden, dat was allang bekend. Er wat aan doen is bijna niet te doen omdat rijken geld willen blijven verdienen. Kijk maar naar de bankdirecteuren die alweer meer verdienen terwijl HUN crisis ons nog steeds raaktquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.
Nee, heb geen leuke vrouwen gezien vandaag!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef dawg het volgende:
heathcliffje! nog chickies gehosseld vandaag?
Klopt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Faye is toch nog maar net single???
Ik weet het natuurlijk niet in hun geval, maar het gebeurt wel vaker dat mensen heel snel een ander hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?
disclaimer:quote:A rebound relationship is one that occurs shortly after the break-up of a significant love relationship.
Het gaat meer om het feit dat de mensheid eerst ten onder moet gaan voordat het mogelijk is een vriendelijker systeem te scheppen, daaraan moet eerst waarschijnlijk een grote vernietiging vooraf gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is een ratrace geworden, dat was allang bekend. Er wat aan doen is bijna niet te doen omdat rijken geld willen blijven verdienen. Kijk maar naar de bankdirecteuren die alweer meer verdienen terwijl HUN crisis ons nog steeds raakt
Dan moet Faye wel leuk zijn, want leuke vrouwen zijn altijd bezetquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ze is er heel snel overheen.
En VH en ik zijn heel snel verliefd geworden.
En zij ook, alleen op hem.
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat de mensheid eerst ten onder moet gaan voordat het mogelijk is een vriendelijker systeem te scheppen, daaraan moet eerst waarschijnlijk een grote vernietiging vooraf gaan.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet Faye wel leuk zijn, want leuke vrouwen zijn altijd bezet
Ik herinner me nog dat Faye bijna twee maanden geleden nog vond dat mijn relatie zo snel gingquote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar zo snel over iemand heen zijn. Ik zal dat wel nooit kunnen begrijpen...
Ik snap niet eens dat ik haar zo snel haar leuk ben gaan vinden op deze manier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omdat als je mensen moet laten kiezen zullen ze meestal kiezen voor zekerheid dan voor iets waarvan niet duidelijk is hoe het zich zal gaan vormgeven. en natuurlijk de enorme belangen onderling niet te vergeten, geld is macht en macht corrumpeert vaak mensen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.
Je denkt zwart/wit. Misschien is ze nog niet over hem heen, maar vind ze daarnaast toch een ander leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die ratrace vind ik ook stom.
En heloef, je had beter juist stoer kunnen doen hier, want als Faye nu ooit vrijgezel wordt, dan wil ze je niet omdat je nu onderdanig doet. Terwijl je anders misschien later wel een kans had.
Nee, maar nu weet je zeker dat je nooit een akns zal maken en als je relaxt had gedaan misschien wel ooit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.
Ben je ook niet. Jullie waren met z'n tweeën gewoon stiekem al verliefd. Kwestie van toegeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat ik haar zo snel haar leuk ben gaan vinden op deze manier.
Ik ook niet, en zal ik ook nooit worden. Ik ben ook weer niet een voetveeg oid, maar gewoon mezelf. Ik houd niet van al die haantjesbullshitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die ratrace vind ik ook stom.
En heloef, je had beter juist stoer kunnen doen hier, want als Faye nu ooit vrijgezel wordt, dan wil ze je niet omdat je nu onderdanig doet. Terwijl je anders misschien later wel een kans had.
Nou ja, ik denk dat ze al wel wist hoe zijn aard was hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet je zeker dat je nooit een akns zal maken en als je relaxt had gedaan misschien wel ooit.
tsk tsk. vorderingen willen we zien!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen leuke vrouwen gezien vandaag!
Niet stoer zijn wil nog niet zeggen dat je dus onderdanig moet zijn. Ik ben ook niet stoer maar zeker ook niet onderdanig.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?
Ik denk dat het vooral nodig is om relaxt te doen en niet overal rondstrooien hoe zielig je bent, ergens waar dat meisje dat ook kan lezen!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?
Er vallen niet veel meisjes op nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid houdt totaal niet van onderdanige jongens. Wees blij dat Moonwalk wel zo iemand is, je gaat het niet vaak tegenkomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja oke, maar tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat ze al wel wist hoe zijn aard was hoor
Morgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
tsk tsk. vorderingen willen we zien!
Ik heb zo het vermoeden dat hun onderlinge verhouding nogal wat drama aankan als ze nu nog steeds elkaar beste vrienden zijn, dus dat komt wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.quote:
Ik dacht altijd dat ik altijd zo lekker stabiel was werd amper verliefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
ik snap niet hoe sommige mensen binnen een week of wat weer beweren verliefd te zijn op een ander. zo iemand zou ik ook niet hoeven, dat soort bevliegingen kan ik niet serieus nemen.
maar faye is 16 of zo? dat scheelt. kalverliefdes.
Ja, als je het op die manier bekijkt, dat is eigenlijk wel bijzonder!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hun onderlinge verhouding nogal wat drama aankan als ze nu nog steeds elkaar beste vrienden zijn, dus dat komt wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Ik geloof daar ook niet in. Ik geloof wel dat je gewoon kan neuken na een relatiebreuk, maar verliefd op een ander na 3/4 dagen, nee. Tenzij je tijdens je eigen relatie al vreemdging en je iemand anders al leuk vond tijdens je relatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
ik snap niet hoe sommige mensen binnen een week of wat weer beweren verliefd te zijn op een ander. zo iemand zou ik ook niet hoeven, dat soort bevliegingen kan ik niet serieus nemen.
maar faye is 16 of zo? dat scheelt. kalverliefdes.
onbeantwoorde verliefdheid maakt dat velen labieler zijn in hun gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik altijd zo lekker stabiel was werd amper verliefd.
En dan dit.
Als ik hem was, zou ik dat niet te veel testen. Vrouwen houden daar nu eenmaal niet van, ze zal geen uitzondering zijn. Het wordt gewoonweg te vreemd voor haar als hij zich zo steeds openlijk blijft ''aanstellen'' en dan gaat het contact toch echt een keer minder worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hun onderlinge verhouding nogal wat drama aankan als ze nu nog steeds elkaar beste vrienden zijn, dus dat komt wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid houdt totaal niet van onderdanige jongens. Wees blij dat Moonwalk wel zo iemand is, je gaat het niet vaak tegenkomen.
Goede tip wel van Heathcliff aan heloef om relaxed te doen, want straks wordt de normale vriendschap tussen faye en hem ook nog eens te 'awkward' om normaal door te zetten als hij zo blijft posten.Zou toch jammer zijn.
Huh, wat heb ik gemist supersoep?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid houdt totaal niet van onderdanige jongens. Wees blij dat Moonwalk wel zo iemand is, je gaat het niet vaak tegenkomen.
Goede tip wel van Heathcliff aan heloef om relaxed te doen, want straks wordt de normale vriendschap tussen faye en hem ook nog eens te 'awkward' om normaal door te zetten als hij zo blijft posten.Zou toch jammer zijn.
Ik ben pas twee dagen verliefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
onbeantwoorde verliefdheid maakt dat velen labieler zijn in hun gedrag.
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist supersoep?
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap Heathcliff wel, met stoer doen bedoelt ze niet perse dat je als een badguy helemaal stoer moet lopen doen.
Maar dat is geen standaard van mij, ik val over het algemeen niet op onderdanige jongens. Ik snap nu je punt wel omdat je me natuurlijk niet "echt" kent, maar het is dus niet zo. Ik vind benzin toevallig gewoon echt een schatjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.
Jij snapt me welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?
Toevallig is dat mijn casual outfit voor als ik de stad in gaquote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap Heathcliff wel, met stoer doen bedoelt ze niet perse dat je als een badguy helemaal stoer moet lopen doen.
[ afbeelding ]
Het is zeker niet standaard, maar waar vind je zo een ander type vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.
vH?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ze is er heel snel overheen.
En VH en ik zijn heel snel verliefd geworden.
En zij ook, alleen op hem.
Dit is enorm lastig geworden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gewoon, beetje zelfverzekerd en mannelijk kan geen kwaad ipv jezelf als een emotioneel hoopje mens aan een vrouw te presenteren. In het geval van Heloef is dat wel lastig want Faye is sowieso een vriendin van hem en die weet heus wel da Heloef gevoelig is. Ik denk dat het heel raar zou staan als hij dan ineens heel cooltjes zou gaan doen in dit topic, en misschien zou het zelfs een afstand tussen hen brengen.
Heel moeilijk hoor Heloef de situatie waar je in zit, ik den dat faye ook wel begrip heeft voor het 1 en ander dat je moet doorstaan. Er is ook niet veel tegen te doen, behalve dat de tijd het wel langzaam aan zal helen en zolang jullie begrip voor elkaa ropbrengen hoeft de vriendschap er niet (blijvend) onder de lijden
Je valt op alfa mannen. Wat een verrassing.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat is geen standaard van mij, ik val over het algemeen niet op onderdanige jongens. Ik snap nu je punt wel omdat je me natuurlijk niet "echt" kent, maar het is dus niet zo. Ik vind benzin toevallig gewoon echt een schatjeIk heb ook nog nooit wat met een onderdanige man gehad en ik voel me aangetrokken tot mannen met ambities/doelen en die je bij wijze van aan je haren mee naar de grot slepen.
Voorspelbaarheid +5quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?
Dit is ook een drama van niks maar goed, dat is mijn leven.quote:
Ook via heloef?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik zijn facebook al.
Maar niet op arrogante kwallenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je valt op alfa mannen. Wat een verrassing.
ValHallenquote:
ik kon dat plaatje zo snel niet vinden, want die had het helemaal afgemaakt. voor de beeldvorming, weet je wel.quote:
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ah, nou geweldig allemaal. Kalverliefde, wat is het toch mooi...quote:
Wederzijds begrip en geduld + praten. Dan denk ik dat jullie er wel uit komenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is enorm lastig geworden.
Maar zo lang zij en ik nog een kans zien om hier uitkomen als vrienden zal ik mijn best doen er overheen te komen.
Ik wacht op dat moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah, nou geweldig allemaal. Kalverliefde, wat is het toch mooi...
en dan word je volwassen
Nee, je snapt er gewoon weer niks van.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.
Ik denk niet dat Faye ooit wat zal zien in heloef. Lijkt er op dat hij gefriendzoned is helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wederzijds begrip en geduld + praten. Dan denk ik dat jullie er wel uit komen
Veel praten. Dat kan wel maanden duren. En dan nog praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt het langer dan je zou wensen, ik zou al zielsgelukkig zijn als ik voor mijn 25e volwassen zou wordenquote:
Gelukkig staat ze gewoon nog steeds voor me klaar zonder me ook maar enig gevoel te geven dat het raar is tussen ons.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap je nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moonwalk, is er ruimte voor nog een vuist?
Maar wel op de assertieve badboy. Dat is best moeilijk te doen als je dat niet van nature bent. Maar we blijven oefenen. Ik heb al 1 date staan. Like a baws.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar niet op arrogante kwallen
quote:
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Faye ooit wat zal zien in heloef. Lijkt er op dat hij gefriendzoned is helaas
Prachtig bankstel voor Leen Bakker.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.
We waren best een goed stel geweest maar goed.
ja maar het hielp welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Wat een geniaal topic toch. Moonwalk die zich ontpopt als crazy lawaai-hatende persoon die zelf nextlevel lawaai gaat maken en katten die bonsaibomen kapot maken.
Dat laatste is wel minder tho. Bonsaibomen
Ik denk best wel dat het het dramatische gehalte hier goed op peil had gehoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.
We waren best een goed stel geweest maar goed.
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, je snapt er gewoon weer niks van.
Tenzij ze zelf geen kinderen wiltquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.
tell me about it.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Wat een geniaal topic toch. Moonwalk die zich ontpopt als crazy lawaai-hatende persoon die zelf nextlevel lawaai gaat maken en katten die bonsaibomen kapot maken.
Dat laatste is wel minder tho. Bonsaibomen
Achteraf gezien had ze gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat het het dramatische gehalte hier goed op peil had gehouden
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.
Denk dat je ze dan in het ziekenhuis of op de verpleegopleiding moet zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.![]()
Het is een gekke wereld daar buiten.
zo'n vrouw hoef ik niet...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.![]()
Ze wil geen kinderen maar ze wil wel moeder spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf geen kinderen wilt
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zo'n vrouw hoef ik niet...
Daarmee doet ze zichzelf dan weer tekort.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze gelijk.
"Een relatie met mij? Jongen red jezelf nu het nog kan"
de moeder spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze wil geen kinderen maar ze wil wel moeder spelen.
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig staat ze gewoon nog steeds voor me klaar zonder me ook maar enig gevoel te geven dat het raar is tussen ons.
Precies de reden waarom je aan de kant wordt gezet. Ga eerst van jezelf houden sufkut. Je hebt nog een heel leven met jezelf te stellen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze gelijk.
"Een relatie met mij? Jongen red jezelf nu het nog kan"
Ik zal rekening met haar moeten houden en zij met mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten worden
Ik ken veel mensen, ik ken wel dominante vrouwen die baasspelers zijn en daarop kicken. Maar goed, zulke lui heb je altijd. Het verbaast me niets meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit ja. Zoiets kan redelijk snel omslaan. In het begin is er natuurlijk altijd een mate van begrip.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten worden
Ow heloef tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal rekening met haar moeten houden en zij met mij.
Maar dat kunnen we wel voor elkaar opbrengen.
Ik hou van mezelf, ik heb mezelf wel geaccepteerd nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Precies de reden waarom je aan de kant wordt gezet. Ga eerst van jezelf houden sufkut. Je hebt nog een heel leven met jezelf te stellen.
Heloef, je bent aan de kant gezet. Ga een ander vindenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, ik heb mezelf wel geaccepteerd nu.
Da's wel knap van je. Hoe?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blijkt keer op keer uit je reacties.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof ik nu een ander wil man.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef, je bent aan de kant gezet. Ga een ander vinden
Zij wil jou niet PUNTquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof ik nu een ander wil man.
Laat me eerst maar over mezelf heen komen.
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe maar op een gegeven moment kon het me vrij weinig schelen dat dik, scheel, lomp. soft of wat dan ook was. Ik ben goed zo.quote:
Dat weet ik.quote:
Wat een positiviteit!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.
Tsja, die mazzel heb ik dan weer niet. Dan maar een milf hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.
Ik haal mijn enige hoop dat ik in de toekomst toch wel verwacht dat ik met een goede baan, de juiste brains , een mooie auto en met pakken aan de mooiste vrouwen kan komen, dat ik daar nu niets aan heb geeft niet, ze komen wel.
Lant, je hebt eigenlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heloef je bent een spontane jongen en je bent leuk met de radio, maar je moet je nu niet zo aanstellen.
Nee, nu heb je geen inlevingsvermogen. Magnetron, jij ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heloef je bent een spontane jongen en je bent leuk met de radio, maar je moet je nu niet zo aanstellen.
Mijn punt is, blijf nou niet de hele tijd aan HAAR denken, dat heeft geen enkele zin. Elke seconde die je aan haar verspilt....is verspilt!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Betekent niet dat ik meteen aan de volgende wil denken.
stel je voor dat ze een relatie met je aangaat om jou, ipv die materialistische dingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haal mijn enige hoop dat ik in de toekomst toch wel verwacht dat ik met een goede baan, de juiste brains , een mooie auto en met pakken aan de mooiste vrouwen kan komen, dat ik daar nu niets aan heb geeft niet, ze komen wel.
Want MILF's zijn geen vrouwen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, die mazzel heb ik dan weer niet. Dan maar een milf hoor
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn punt is, blijf nou niet de hele tijd aan HAAR denken, dat heeft geen enkele zin. Elke seconde die je aan haar verspilt....is verspilt!
Maar ik hou van Fransquote:
Niks maar, ik zeg ALLEEN MAAR dat je niet bij haar moet blijven hangen PUNT. Niks maar -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens.
Maar ik ben niet het type dat nu meteen op zoek gaat naar de volgende.
Doe toch maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens.
Maar ik ben niet het type dat nu meteen op zoek gaat naar de volgende.
Op oudere leeftijd doet status natuurlijk een hele hoop, Kijk, ik doe nu een opleiding om de Internationale Business in te gaan, dat zijn vaak goedbetaalde banen, altijd een pak aan etc, dan lukt het mij vast wel , het is alleen dat ik nu weinig potentiele kandidaten tegenkom, ben zelf ook nog eens vrij kieskeurig want ik val niet zo heel erg snel op iemand, daarom hoop ik ook in godsnaam dat de meid waar ik nu bezig wat gaat worden, kan zomaar weer een jaar duren voordat ik iemand tegenkom waar ik toekomst in zie (ik erger mij snel aan negatieve dingen namelijk).quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, die mazzel heb ik dan weer niet. Dan maar een milf hoor
Die zijn weer niet van mijn leeftijd -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Je kan ook een milf nemen met volwassen kinderen.
Dat zei ik ook al tegen hem, maar hij wil gewoon nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Je kan ook een milf nemen met volwassen kinderen.
Ik blijf niet bij haar hangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks maar, ik zeg ALLEEN MAAR dat je niet bij haar moet blijven hangen PUNT. Niks maar -_-
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen hem, maar hij wil gewoon niet
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn weer niet van mijn leeftijd -_-
EN.. Misschien eens iets ondernemen i.p.v. rondhangen op Fok zoals je al de hele middag doet. Nu horen je vrienden je op te vrolijken, hoor je naar een kroeg te gaan, je te bezatten en ga zo door.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn punt is, blijf nou niet de hele tijd aan HAAR denken, dat heeft geen enkele zin. Elke seconde die je aan haar verspilt....is verspilt!
Nou nee, ik wil nu even rust in mijn hoofd ik ben net 1 dag afgewezen.quote:
En jij bent hier vanavond omdat?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
EN.. Misschien eens iets ondernemen i.p.v. rondhangen op Fok zoals je al de hele middag doet. Nu horen je vrienden je op te vrolijken, hoor je naar een kroeg te gaan, je te bezatten en ga zo door.
Sorrie, maar als mijn enige alternatief een gerimpelde ex-milf is, dan maar single -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe wijzer/gekker etc.
Ja. Nu naar andere meisjes kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil nu even rust in mijn hoofd ik ben net 1 dag afgewezen.
Ik heb even een paar dagen nodig en dan kan ik weer kijken naar een ander meisje.
Is dat zo vreemd?
Nee hoor, maar het zou beter voor je zijn, denk ik. o is het wel erg moeilijk te proberen er niet aan te denken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee, ik wil nu even rust in mijn hoofd ik ben net 1 dag afgewezen.
Ik heb even een paar dagen nodig en dan kan ik weer kijken naar een ander meisje.
Is dat zo vreemd?
Omdat ik net thuis ben. Hoelaat ga jij altijd uit? Ben jij om kwart voor 8 in een kroeg te vinden?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En jij bent hier vanavond omdat?
Mijn vrienden proberen me al de hele dag op te vrolijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
EN.. Misschien eens iets ondernemen i.p.v. rondhangen op Fok zoals je al de hele middag doet. Nu horen je vrienden je op te vrolijken, hoor je naar een kroeg te gaan, je te bezatten en ga zo door.
Die filter ik wel uit hoor, maar dan heb je in ieder geval alvast de aandacht en zelfvertrouwen, want er zit wel iemand. Vrouwen die het alleen om de centen doen val ik toch niet op, ik val alleen op lange, slanke spontane vrouwen, golddiggers zijn vaak de Barby van Oh Oh Cherso like types, en daar moet ik niets van hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef dawg het volgende:
[..]
stel je voor dat ze een relatie met je aangaat om jou, ipv die materialistische dingen.
Ik vind veel vrouwen van 40 jaar best mooi eigenlijk, als ze nog een beetje naturel zijn tenminste.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar als mijn enige alternatief een gerimpelde ex-milf is, dan maar single -_-
Nee ik wil niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja. Nu naar andere meisjes kijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, nu heb je geen inlevingsvermogen. Magnetron, jij ook niet.
*zucht* wat doe ik hier eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind veel vrouwen van 40 jaar best mooi eigenlijk, als ze nog een beetje naturel zijn tenminste.
Jij niet dan? Ik zie ze vaak genoeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*zucht* wat doe ik hier eigenlijk
Wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, nu heb je geen inlevingsvermogen. Magnetron, jij ook niet.
Ik vind het sowieso makkelijker omgaan met de vrouwelijke hoogleraren van mijn school dan de meeste vrouwen van mijn leeftijd, zal de intelligentie wel zijn (waar ik altijd vreselijk voor val)......quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind veel vrouwen van 40 jaar best mooi eigenlijk, als ze nog een beetje naturel zijn tenminste.
Dat was al die tijd mijn plan al!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doe je Supersoep, je hebt me depri gemaakt omdat ik doorklikte naar dit:
Tsja ik zou nu kunnen proberen alles wat los en vast te versieren terwijl ik met mijn hoofd ergens anders zit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zou beter voor je zijn, denk ik. o is het wel erg moeilijk te proberen er niet aan te denken.
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja ik zou nu kunnen proberen alles wat los en vast te versieren terwijl ik met mijn hoofd ergens anders zit.
Ik pak dingen gewoon anders aan.
ik begrijp je even niet goed? je hebt alleen zelfvertrouwen en de daaruit vloeiende aandacht met een (willekeurige) vrouw aan je zijde?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die filter ik wel uit hoor, maar dan heb je in ieder geval alvast de aandacht en zelfvertrouwen, want er zit wel iemand. Vrouwen die het alleen om de centen doen val ik toch niet op, ik val alleen op lange, slanke spontane vrouwen, golddiggers zijn vaak de Barby van Oh Oh Cherso like types, en daar moet ik niets van hebben.
Sterker nog, het sloeg helemaal nergens op. Het was niet eens grappig of zo, dan had ik er nog om kunnen lachen oidquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld, dat begrijp je toch?
manau is leuker. de hele cd is goed trouwens. cd's sparen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat doe je Supersoep, je hebt me depri gemaakt omdat ik doorklikte naar dit:
Wat bedoel je dan wel?quote:
Dat je met andere meisjes dan Faye moet gaan praten zodat je wat afleiding hebt.quote:
Zelfvertrouwen heb ik sowieso wel hoor, alleen aan het zelfvertrouwen met vrouwen moet ik nog werken, maar ik voel mij wel lekker in situaties waar je "the man" bent, als je een succesvol zakenman bent met alles erop en eraan doet dat ook wat met je zelfvertrouwen en persoonlijkheid, dat geeft dan misschien net wat meer de durf boost.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik begrijp je even niet goed? je hebt alleen zelfvertrouwen en de daaruit vloeiende aandacht met een (willekeurige) vrouw aan je zijde?
Het sloeg wel ergens op, anders had ik het daar niet neergezet. Je begrijpt de reactie alleen niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, het sloeg helemaal nergens op. Het was niet eens grappig of zo, dan had ik er nog om kunnen lachen oid
Gewoon met andere mensen praten over andere dingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je met andere meisjes dan Faye moet gaan praten zodat je wat afleiding hebt.
Je hoeft ze echt niet meteen je bed in te praten ofzo
Manau is inspiratieloze bagger die nummers van anderen moeten jatten. Beetje als Scooter.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
manau is leuker. de hele cd is goed trouwens. cd's sparen.![]()
Maf eigenlijk dat ik toch nog enkele vrouwen heb kunnen beindrukken terwijl ik gewoon in de wajong zat (en in 1 geval in de bijstand).quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik sowieso wel hoor, alleen aan het zelfvertrouwen met vrouwen moet ik nog werken, maar ik voel mij wel lekker in situaties waar je "the man" bent, als je een succesvol zakenman bent met alles erop en eraan doet dat ook wat met je zelfvertrouwen en persoonlijkheid, dat geeft dan misschien net wat meer de durf boost.
Leg die dan maar eens uitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het sloeg wel ergens op, anders had ik het daar niet neergezet. Je begrijpt de reactie alleen niet.
Alsjeblieft hou op Magnetronquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg die dan maar eens uit
Oprechte vraag: wat voor vrouwen? Die zaten ook in de bijstand of?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maf eigenlijk dat ik toch nog enkele vrouwen heb kunnen beindrukken terwijl ik gewoon in de wajong zat (en in 1 geval in de bijstand).
Het kan wel, het is alleen lastig. Zeker om iemand van je eigen leeftijd te vinden.
Mijn eisenlijstje vind ik nu wel kort genoeg, ben niet van plan om iemands toyboy te zijn hoor
heloef iedereen heeft zijn eigen manier om liefdesverdriet te verwerken, ik vind dan ook dat je het lekker op je eigen manier moet doen. Het enige probleem is dat faye ook actief is op dit forum, als jij zeker weet dat zij er geen last van heeft dat jij op fok je hart lucht (waardoor zij opeens minder vaak in dit topic is ) dan vind ik dat er niks aan de hand is. Let alleen op dat je ook rekening met haar houdt en laat je verder niks aanpraten, iedereen verwerkt zoiets op zijn eigen manier en wat voor een ander werkt hoeft niet altijd voor jou te werken, en andersom ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon met andere mensen praten over andere dingen.
Dat is niet wat ik wil integendeel het liefst sluit ik me op in mijn kamer de hele, maar ik probeer gewoon mijn gedachten te verzetten.
Leg eerst maar eens uit wat lanters opmerking met mij te maken had. Echt oprecht serieusquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oprechte vraag: wat voor vrouwen? Die zaten ook in de bijstand of?
coldplay jat ook, en veel samples in electronische muziek zijn ook gejat, wat is je punt? smaken verschillen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Manau is inspiratieloze bagger die nummers van anderen moeten jatten. Beetje als Scooter.
/facepalmquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg die dan maar eens uit
Ik vraag alleen maar om 1 simpel antwoordje. Dat ik een discussie verlies is omdat jullie jullie ermee gaan bemoeienquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
/facepalm
Gewoon laten zitten. Je gaat een discussie verliezen van mrk.n op deze manier.
Vertel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
voor het paiq meisje waar ik mee chat.
Humor +10
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maf eigenlijk dat ik toch nog enkele vrouwen heb kunnen beindrukken terwijl ik gewoon in de wajong zat (en in 1 geval in de bijstand).
Het kan wel, het is alleen lastig. Zeker om iemand van je eigen leeftijd te vinden.
Mijn eisenlijstje vind ik nu wel kort genoeg, ben niet van plan om iemands toyboy te zijn hoor
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEERquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet doorzagen als je iets niet begrijpt.
WIL JE SOMS VECHTEN NOU DAT KAN HOORquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEER
Sinds een aantal dagen op paiq nadat ze me een oneliner stuurde. Superknap meisje met gouden humor ( mijn humor). Hysterisch. Lig hier rollend over de vloer en dat is toch best lastig.quote:
Klopt!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.
Je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit wat lanters opmerking met mij te maken had. Echt oprecht serieus
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Humor +10
LOLquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Humor +10
zonder diezelfde mate van zelfvertrouwen word je waarschijnlijk niet eens die succesvolle zakenman.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik sowieso wel hoor, alleen aan het zelfvertrouwen met vrouwen moet ik nog werken, maar ik voel mij wel lekker in situaties waar je "the man" bent, als je een succesvol zakenman bent met alles erop en eraan doet dat ook wat met je zelfvertrouwen en persoonlijkheid, dat geeft dan misschien net wat meer de durf boost.
Dat is eigenlijk ook wat ik stiekem dachtquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
LOL
Jij was wel de laatste persoon waarvan ik verwacht die Paiq gebruikt. Of is het om te trollen?
OMG wat een dissquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, krijg jij je antwoord niet
Nou ik vond het helemaal niets eigenlijk na inschrijven Drie dates via dat paiq gehad, was niet veel soeps. Ook op paiq het aanbod niet.Twee vriendinnen aan overgehouden haha. Maar deze kwam uit het niets.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
LOL
Jij was wel de laatste persoon waarvan ik verwacht die Paiq gebruikt. Of is het om te trollen?
Serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEER
Vreselijk, wat naar.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, krijg jij je antwoord niet
Tsja, soms is het even wennen voor mij om me te verlagen tot mrk's niveau, maar het went, zullen we maar zeggenquote:
Wat een taal voor jou mwuhahaquote:
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te pratenquote:
Verlagen tot mijn fukking niveau, wij zijn allebij niet te vergelijken. Die fouten van jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, soms is het even wennen voor mij om me te verlagen tot mrk's niveau, maar het went, zullen we maar zeggen
Kan niet wachten tot wij een gesprekje hebben, zal wel veel het woordje fuck vallenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te praten
voor wat concurrentie draai jij je hand niet om toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou ik vond het helemaal niets eigenlijk na inschrijven Drie dates via dat paiq gehad, was niet veel soeps. Ook op paiq het aanbod niet.Twee vriendinnen aan overgehouden haha. Maar deze kwam uit het niets.
Leuk wijf, maar concurrentie heb ik wel.
Misschien heel brutaal dat ik zomaar even inbreek hoor....maar ik herken dit wel. Zit zelf al jaren in de WAjong, en zodra je dat verteld, is het altijd meteen van....hmmm...ok. Voor mij persoonlijk is het nooit belangrijk geweest of een man wel of niet voor 'me kon zorgen', maar dat is ook niet wat ik in een relatie zoek.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.
Hou nou asjeblieft op mrk, je bent om te jankenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Verlagen tot mijn fukking niveau, wij zijn allebij niet te vergelijken. Die fouten van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |