Alsof ik nu een ander wil man.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heloef, je bent aan de kant gezet. Ga een ander vinden
Zij wil jou niet PUNTquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof ik nu een ander wil man.
Laat me eerst maar over mezelf heen komen.
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, ik heb mezelf wel geaccepteerd nu.
Ik weet niet hoe maar op een gegeven moment kon het me vrij weinig schelen dat dik, scheel, lomp. soft of wat dan ook was. Ik ben goed zo.quote:
Dat weet ik.quote:
Wat een positiviteit!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.
Tsja, die mazzel heb ik dan weer niet. Dan maar een milf hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je vind in de toekomst toch wel je perfecte vrouw, dat vind bijna iedereen, je moet alleen het geduld hebben.
Ik haal mijn enige hoop dat ik in de toekomst toch wel verwacht dat ik met een goede baan, de juiste brains , een mooie auto en met pakken aan de mooiste vrouwen kan komen, dat ik daar nu niets aan heb geeft niet, ze komen wel.
Lant, je hebt eigenlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heloef je bent een spontane jongen en je bent leuk met de radio, maar je moet je nu niet zo aanstellen.
Nee, nu heb je geen inlevingsvermogen. Magnetron, jij ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heloef je bent een spontane jongen en je bent leuk met de radio, maar je moet je nu niet zo aanstellen.
Mijn punt is, blijf nou niet de hele tijd aan HAAR denken, dat heeft geen enkele zin. Elke seconde die je aan haar verspilt....is verspilt!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Betekent niet dat ik meteen aan de volgende wil denken.
stel je voor dat ze een relatie met je aangaat om jou, ipv die materialistische dingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik haal mijn enige hoop dat ik in de toekomst toch wel verwacht dat ik met een goede baan, de juiste brains , een mooie auto en met pakken aan de mooiste vrouwen kan komen, dat ik daar nu niets aan heb geeft niet, ze komen wel.
Want MILF's zijn geen vrouwen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, die mazzel heb ik dan weer niet. Dan maar een milf hoor
Ja dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn punt is, blijf nou niet de hele tijd aan HAAR denken, dat heeft geen enkele zin. Elke seconde die je aan haar verspilt....is verspilt!
Maar ik hou van Fransquote:
Niks maar, ik zeg ALLEEN MAAR dat je niet bij haar moet blijven hangen PUNT. Niks maar -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens.
Maar ik ben niet het type dat nu meteen op zoek gaat naar de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |