ja maar het hielp welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Wat een geniaal topic toch. Moonwalk die zich ontpopt als crazy lawaai-hatende persoon die zelf nextlevel lawaai gaat maken en katten die bonsaibomen kapot maken.
Dat laatste is wel minder tho. Bonsaibomen
Ik denk best wel dat het het dramatische gehalte hier goed op peil had gehoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.
We waren best een goed stel geweest maar goed.
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, je snapt er gewoon weer niks van.
Tenzij ze zelf geen kinderen wiltquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.
tell me about it.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef Sinji het volgende:
Wat een geniaal topic toch. Moonwalk die zich ontpopt als crazy lawaai-hatende persoon die zelf nextlevel lawaai gaat maken en katten die bonsaibomen kapot maken.
Dat laatste is wel minder tho. Bonsaibomen
Achteraf gezien had ze gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk best wel dat het het dramatische gehalte hier goed op peil had gehouden
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Ik geloof niet dat er uberhaupt vrouwen zijn die zich in een relatie als moeder willen voelen, lijktme ziek. Kan die vrouw beter laten bezwangeren door een vent en vervolgens gaan moederen over 'n echt kind.
Denk dat je ze dan in het ziekenhuis of op de verpleegopleiding moet zoeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.![]()
Het is een gekke wereld daar buiten.
zo'n vrouw hoef ik niet...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. En tuurlijk bestaan dat soort vrouwen wel. Er bestaan vast ook vrouwen die mannen met luier en al willen verzorgen als soort van rare slaapkamer-fetish.![]()
Ze wil geen kinderen maar ze wil wel moeder spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij ze zelf geen kinderen wilt
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zo'n vrouw hoef ik niet...
Daarmee doet ze zichzelf dan weer tekort.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze gelijk.
"Een relatie met mij? Jongen red jezelf nu het nog kan"
de moeder spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze wil geen kinderen maar ze wil wel moeder spelen.
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig staat ze gewoon nog steeds voor me klaar zonder me ook maar enig gevoel te geven dat het raar is tussen ons.
Precies de reden waarom je aan de kant wordt gezet. Ga eerst van jezelf houden sufkut. Je hebt nog een heel leven met jezelf te stellen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ze gelijk.
"Een relatie met mij? Jongen red jezelf nu het nog kan"
Ik zal rekening met haar moeten houden en zij met mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten worden
Ik ken veel mensen, ik ken wel dominante vrouwen die baasspelers zijn en daarop kicken. Maar goed, zulke lui heb je altijd. Het verbaast me niets meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit ja. Zoiets kan redelijk snel omslaan. In het begin is er natuurlijk altijd een mate van begrip.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik zou er als ik jou was alleen ook wel op letten of sommige dingen vervelend voor haar zijn. dat bedoel ik met wederzijds begrip, het is al lastig genoeg dus er zal een middenweg gevonden moeten worden
Ow heloef tochquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal rekening met haar moeten houden en zij met mij.
Maar dat kunnen we wel voor elkaar opbrengen.
Ik hou van mezelf, ik heb mezelf wel geaccepteerd nu.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Precies de reden waarom je aan de kant wordt gezet. Ga eerst van jezelf houden sufkut. Je hebt nog een heel leven met jezelf te stellen.
Heloef, je bent aan de kant gezet. Ga een ander vindenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, ik heb mezelf wel geaccepteerd nu.
Da's wel knap van je. Hoe?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat blijkt keer op keer uit je reacties.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |