abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2011 @ 18:14:08 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104768061

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  donderdag 24 november 2011 @ 18:14:34 #2
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104768074
Ik ben bang voor katten ;(
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:00 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104768082
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:14 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe kan dat nou, ze zijn zo lief. O+
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104768088
quote:
Ik voor sommige honden.
En een beetje voor de kat van mijn ouders.
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:11 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104768090
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende: [..] Nee, het konijn staat bij mijn ouders, wegens geen tuin in mijn nieuwe huis.Maar Thor heeft wel een paar katten en honden op de vlucht gejaagd. :7 Hij heeft alleen van een roofvogel verloren die hem van achter had beslopen. Hij draagt het litteken met trots.
Dat is nou eens een goede naam voor dat konijn dan.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104768095
quote:
oO<
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:23 #7
262978 Moonwalk
pi_104768096
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, ze zijn zo lief. O+
Weet ik niet, is gewoon zo :s)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:36 #8
262978 Moonwalk
pi_104768102
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:

[..]

oO<
:*
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:37 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104768103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik voor sommige honden.
Maar Lapje is lievv
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  donderdag 24 november 2011 @ 18:15:51 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104768111
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Weet ik niet, is gewoon zo :s)
Ik ben bang voor poezen. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104768115
quote:
Lies!!!
pi_104768119
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Maar Lapje is lievv
Mijn zusje heeft een litteken in de vorm van de hoofdletter A van Lapje gekregen :')
pi_104768124
@Kaneelstokje

Ik weet niet écht hoe het ervoor staat. Ik stond er dus op om vrij snel een afspraak te maken, maar ik had iets specifieker moeten zijn met de dag + tijd, ik heb het te open gelaten. Ik spreek bijna elke avond wel met haar, gaat ook hartstikke leuk en gezellig, alleen weet ik nou niet of ze er nog steeds om staat te springen om te daten. Lijkt wel of ze dat een beetje ontwijkt, maar vervolgens is het wel weer hartstikke gezellig in de chat...... heel vaag dus en ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 24 november 2011 @ 18:16:22 #14
262978 Moonwalk
pi_104768125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik voor sommige honden.
Ik ben ook bang voor sommige honden, en voor bijna alle katten. Ze doen altijd zo raar :')
pi_104768161
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben ook bang voor sommige honden, en voor bijna alle katten. Ze doen altijd zo raar :')
Ik kan katten vaak beter begrijpen dan mensen
  donderdag 24 november 2011 @ 18:17:25 #16
262978 Moonwalk
pi_104768164
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben bang voor poezen. :')
Geloof ik niks van :7

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lies!!!
Nein!
  donderdag 24 november 2011 @ 18:17:36 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104768171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Keyos het volgende:
@Kaneelstokje

Ik weet niet écht hoe het ervoor staat. Ik stond er dus op om vrij snel een afspraak te maken, maar ik had iets specifieker moeten zijn met de dag + tijd, ik heb het te open gelaten. Ik spreek bijna elke avond wel met haar, gaat ook hartstikke leuk en gezellig, alleen weet ik nou niet of ze er nog steeds om staat te springen om te daten. Lijkt wel of ze dat een beetje ontwijkt, maar vervolgens is het wel weer hartstikke gezellig in de chat...... heel vaag dus en ik weet niet hoe ik dit kan veranderen.
Dat is zonde. Ik dacht dat je zo lang weg was omdat je geen tijd meer had tussen het batsen door. (Hoopte ik).
  donderdag 24 november 2011 @ 18:17:56 #18
262978 Moonwalk
pi_104768183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan katten vaak beter begrijpen dan mensen
Ik vind ze maar eng met die nagels enzo die ze opeens ergens in steken, en dat gesluip en gestaar
pi_104768185
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ze negeren je meestal en geven af en toe een kopje of bedelen om aandacht, valt wel mee toch met raar? :P
pi_104768225
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind ze maar eng met die nagels enzo die ze opeens ergens in steken, en dat gesluip en gestaar
Als een kat naar je staart, maken ze contact met je. En als je goed reageert zal hun staart bewegen. Je hoeft echt niet bang te zijn, je hebt 4 zwarte banden en een kat is maar 3 a 4 kilo!! :P
  donderdag 24 november 2011 @ 18:19:36 #21
262978 Moonwalk
pi_104768232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:16 schreef Keyos het volgende:
@Kaneelstokje

Je had het niet tegen mij maar ik wil toch wat zeggen als het mag :@
Dat is toch dat meisje die je een facebook bericht ging sturen?
Blijkbaar heb je dat goed gedaan, ik ken natuurlijk niet de details zoals jij maar vraag haar
gewoon om wat te gaan doen...zonder de nadruk op date te leggen.
pi_104768241
quote:
99s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is zonde. Ik dacht dat je zo lang weg was omdat je geen tijd meer had tussen het batsen door. (Hoopte ik).
Dat hoopte ik ook ^^ , maar ik vind de situatie ook vreemd hoor, mijn intentie bij haar moet duidelijk zijn, alleen lijkt ze wel heel afwachtend, dus ik wil het ook weer niet teveel pushen. Ik weet dus niet of dat ik ze gewoon direct moet zeggen waar het op staat, of gewoon te wachten.... Ik vind het wel vreemd dat ze eerst wanneer ik direct ben ja zegt, en daarna iets minder staat te springen, ik heb haar gewoon teveel ruimte gelaten, my bad.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_104768282
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat hoopte ik ook ^^ , maar ik vind de situatie ook vreemd hoor, mijn intentie bij haar moet duidelijk zijn, alleen lijkt ze wel heel afwachtend, dus ik wil het ook weer niet teveel pushen. Ik weet dus niet of dat ik ze gewoon direct moet zeggen waar het op staat, of gewoon te wachten.... Ik vind het wel vreemd dat ze eerst wanneer ik direct ben ja zegt, en daarna iets minder staat te springen, ik heb haar gewoon teveel ruimte gelaten, my bad.
Ik blijf het irritant vinden dat vrouwen zo afwachtend zijn :N
  donderdag 24 november 2011 @ 18:21:24 #24
262978 Moonwalk
pi_104768286
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als een kat naar je staart, maken ze contact met je. En als je goed reageert zal hun staart bewegen. Je hoeft echt niet bang te zijn, je hebt 4 zwarte banden en een kat is maar 3 a 4 kilo!! :P
Maar er hangt zo een eng mysterieus iets om ze heen en soms gaan ze opeens keihard rennen of op jou af en achter je langs op dingen springen enzo :'( ik kan ze niet volgen/snappen :P

De enige katten die ik niet eng vind, zijn van die katten die ergens in een mand liggen en doen alsof ik niet besta. Die liggen de hele dag te maffe, lopen een rondje en gaan weer luieren
  donderdag 24 november 2011 @ 18:21:38 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104768291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ach, je bent er in ieder geval op afgestapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')