Ook via heloef?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik zijn facebook al.
Maar niet op arrogante kwallenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je valt op alfa mannen. Wat een verrassing.
ValHallenquote:
ik kon dat plaatje zo snel niet vinden, want die had het helemaal afgemaakt. voor de beeldvorming, weet je wel.quote:
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.
Ah, nou geweldig allemaal. Kalverliefde, wat is het toch mooi...quote:
Wederzijds begrip en geduld + praten. Dan denk ik dat jullie er wel uit komenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is enorm lastig geworden.
Maar zo lang zij en ik nog een kans zien om hier uitkomen als vrienden zal ik mijn best doen er overheen te komen.
Ik wacht op dat moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ah, nou geweldig allemaal. Kalverliefde, wat is het toch mooi...
en dan word je volwassen
Nee, je snapt er gewoon weer niks van.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel weer meevalt.
Ik denk niet dat Faye ooit wat zal zien in heloef. Lijkt er op dat hij gefriendzoned is helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wederzijds begrip en geduld + praten. Dan denk ik dat jullie er wel uit komen
Veel praten. Dat kan wel maanden duren. En dan nog praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk duurt het langer dan je zou wensen, ik zou al zielsgelukkig zijn als ik voor mijn 25e volwassen zou wordenquote:
Gelukkig staat ze gewoon nog steeds voor me klaar zonder me ook maar enig gevoel te geven dat het raar is tussen ons.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik snap je nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
Moonwalk, is er ruimte voor nog een vuist?
Maar wel op de assertieve badboy. Dat is best moeilijk te doen als je dat niet van nature bent. Maar we blijven oefenen. Ik heb al 1 date staan. Like a baws.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar niet op arrogante kwallen
quote:
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Faye ooit wat zal zien in heloef. Lijkt er op dat hij gefriendzoned is helaas
Prachtig bankstel voor Leen Bakker.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, helaas dat heb ik verneukt.
We waren best een goed stel geweest maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |