Ik dacht altijd dat ik altijd zo lekker stabiel was werd amper verliefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
ik snap niet hoe sommige mensen binnen een week of wat weer beweren verliefd te zijn op een ander. zo iemand zou ik ook niet hoeven, dat soort bevliegingen kan ik niet serieus nemen.
maar faye is 16 of zo? dat scheelt. kalverliefdes.
Ja, als je het op die manier bekijkt, dat is eigenlijk wel bijzonder!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hun onderlinge verhouding nogal wat drama aankan als ze nu nog steeds elkaar beste vrienden zijn, dus dat komt wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Ik geloof daar ook niet in. Ik geloof wel dat je gewoon kan neuken na een relatiebreuk, maar verliefd op een ander na 3/4 dagen, nee. Tenzij je tijdens je eigen relatie al vreemdging en je iemand anders al leuk vond tijdens je relatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef dawg het volgende:
ik snap niet hoe sommige mensen binnen een week of wat weer beweren verliefd te zijn op een ander. zo iemand zou ik ook niet hoeven, dat soort bevliegingen kan ik niet serieus nemen.
maar faye is 16 of zo? dat scheelt. kalverliefdes.
onbeantwoorde verliefdheid maakt dat velen labieler zijn in hun gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik altijd zo lekker stabiel was werd amper verliefd.
En dan dit.
Als ik hem was, zou ik dat niet te veel testen. Vrouwen houden daar nu eenmaal niet van, ze zal geen uitzondering zijn. Het wordt gewoonweg te vreemd voor haar als hij zich zo steeds openlijk blijft ''aanstellen'' en dan gaat het contact toch echt een keer minder worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat hun onderlinge verhouding nogal wat drama aankan als ze nu nog steeds elkaar beste vrienden zijn, dus dat komt wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in.
Goed punt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid houdt totaal niet van onderdanige jongens. Wees blij dat Moonwalk wel zo iemand is, je gaat het niet vaak tegenkomen.
Goede tip wel van Heathcliff aan heloef om relaxed te doen, want straks wordt de normale vriendschap tussen faye en hem ook nog eens te 'awkward' om normaal door te zetten als hij zo blijft posten.Zou toch jammer zijn.
Huh, wat heb ik gemist supersoep?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, de meerderheid houdt totaal niet van onderdanige jongens. Wees blij dat Moonwalk wel zo iemand is, je gaat het niet vaak tegenkomen.
Goede tip wel van Heathcliff aan heloef om relaxed te doen, want straks wordt de normale vriendschap tussen faye en hem ook nog eens te 'awkward' om normaal door te zetten als hij zo blijft posten.Zou toch jammer zijn.
Ik ben pas twee dagen verliefd.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
onbeantwoorde verliefdheid maakt dat velen labieler zijn in hun gedrag.
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist supersoep?
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap Heathcliff wel, met stoer doen bedoelt ze niet perse dat je als een badguy helemaal stoer moet lopen doen.
Maar dat is geen standaard van mij, ik val over het algemeen niet op onderdanige jongens. Ik snap nu je punt wel omdat je me natuurlijk niet "echt" kent, maar het is dus niet zo. Ik vind benzin toevallig gewoon echt een schatjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.
Jij snapt me welquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?
Toevallig is dat mijn casual outfit voor als ik de stad in gaquote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap Heathcliff wel, met stoer doen bedoelt ze niet perse dat je als een badguy helemaal stoer moet lopen doen.
[ afbeelding ]
Het is zeker niet standaard, maar waar vind je zo een ander type vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als benzin ouder was geweest, had je hem al ingepakt en meegenomen, enzovoort. Er zijn wel vrouwen die zich in een relatie echt als moeder willen voelen, zo zijn er altijd en overal wel uitzonderingen te vinden. Maar benzin moet niet gaan denken dat het standaard is. Daar ging het over.
vH?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ze is er heel snel overheen.
En VH en ik zijn heel snel verliefd geworden.
En zij ook, alleen op hem.
Dit is enorm lastig geworden.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:19 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gewoon, beetje zelfverzekerd en mannelijk kan geen kwaad ipv jezelf als een emotioneel hoopje mens aan een vrouw te presenteren. In het geval van Heloef is dat wel lastig want Faye is sowieso een vriendin van hem en die weet heus wel da Heloef gevoelig is. Ik denk dat het heel raar zou staan als hij dan ineens heel cooltjes zou gaan doen in dit topic, en misschien zou het zelfs een afstand tussen hen brengen.
Heel moeilijk hoor Heloef de situatie waar je in zit, ik den dat faye ook wel begrip heeft voor het 1 en ander dat je moet doorstaan. Er is ook niet veel tegen te doen, behalve dat de tijd het wel langzaam aan zal helen en zolang jullie begrip voor elkaa ropbrengen hoeft de vriendschap er niet (blijvend) onder de lijden
Je valt op alfa mannen. Wat een verrassing.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar dat is geen standaard van mij, ik val over het algemeen niet op onderdanige jongens. Ik snap nu je punt wel omdat je me natuurlijk niet "echt" kent, maar het is dus niet zo. Ik vind benzin toevallig gewoon echt een schatjeIk heb ook nog nooit wat met een onderdanige man gehad en ik voel me aangetrokken tot mannen met ambities/doelen en die je bij wijze van aan je haren mee naar de grot slepen.
Voorspelbaarheid +5quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
beter gedraag je je dan als een holbewoner die de chick aan haar haren zijn grot insleept, toch?
Dit is ook een drama van niks maar goed, dat is mijn leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |