Niet pas 3 delen, dit is 513.quote:
Dit is 514quote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet pas 3 delen, dit is 513.
Maar jullie vinden het niet leuk om te weten hoeveel posts er al zijn geweest?
jawelquote:Op donderdag 24 november 2011 18:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet pas 3 delen, dit is 513.
Maar jullie vinden het niet leuk om te weten hoeveel posts er al zijn geweest?
Oh kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, heathcliffe deed het per ongeluk volgens mij.
Oeps, nog nageteld, je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo 514? Is toch echt 513.
Mist alleen nog een #quote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef Crutch het volgende:
Voorgaanden hebben nu ook een nummertje.
Zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Helemaal mee eensje hoeft niet bang te wezen want ze vind je in ieder geval leuk/aardig enzo
Kop op.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje in zo'n melancholische bui, dat wordt nog wat als ik oud word en er reden toe heb zo te zijn
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor mequote:
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.quote:
Dan weer Gerrie en nu dus dit, geeft niet loefje; we zijn het van je gewend.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.
Dat begrijp ik. Je komt er wel overeen als je het eenmaal kan accepteren hoe de wereld is.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor me
Zijn er geen andere dames in je leven momenteel?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Z'n rechterhand slaapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |