Ik vraag alleen maar om 1 simpel antwoordje. Dat ik een discussie verlies is omdat jullie jullie ermee gaan bemoeienquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
/facepalm
Gewoon laten zitten. Je gaat een discussie verliezen van mrk.n op deze manier.
Vertel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
voor het paiq meisje waar ik mee chat.
Humor +10
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maf eigenlijk dat ik toch nog enkele vrouwen heb kunnen beindrukken terwijl ik gewoon in de wajong zat (en in 1 geval in de bijstand).
Het kan wel, het is alleen lastig. Zeker om iemand van je eigen leeftijd te vinden.
Mijn eisenlijstje vind ik nu wel kort genoeg, ben niet van plan om iemands toyboy te zijn hoor
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEERquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet doorzagen als je iets niet begrijpt.
WIL JE SOMS VECHTEN NOU DAT KAN HOORquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEER
Sinds een aantal dagen op paiq nadat ze me een oneliner stuurde. Superknap meisje met gouden humor ( mijn humor). Hysterisch. Lig hier rollend over de vloer en dat is toch best lastig.quote:
Klopt!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.
Je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg eerst maar eens uit wat lanters opmerking met mij te maken had. Echt oprecht serieus
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Humor +10
LOLquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Humor +10
zonder diezelfde mate van zelfvertrouwen word je waarschijnlijk niet eens die succesvolle zakenman.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik sowieso wel hoor, alleen aan het zelfvertrouwen met vrouwen moet ik nog werken, maar ik voel mij wel lekker in situaties waar je "the man" bent, als je een succesvol zakenman bent met alles erop en eraan doet dat ook wat met je zelfvertrouwen en persoonlijkheid, dat geeft dan misschien net wat meer de durf boost.
Dat is eigenlijk ook wat ik stiekem dachtquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
LOL
Jij was wel de laatste persoon waarvan ik verwacht die Paiq gebruikt. Of is het om te trollen?
OMG wat een dissquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, krijg jij je antwoord niet
Nou ik vond het helemaal niets eigenlijk na inschrijven Drie dates via dat paiq gehad, was niet veel soeps. Ook op paiq het aanbod niet.Twee vriendinnen aan overgehouden haha. Maar deze kwam uit het niets.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
LOL
Jij was wel de laatste persoon waarvan ik verwacht die Paiq gebruikt. Of is het om te trollen?
Serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zaag niet door, ik vraag in totaal EEN KEER wat? EEN FUKKING KEER
Vreselijk, wat naar.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, krijg jij je antwoord niet
Tsja, soms is het even wennen voor mij om me te verlagen tot mrk's niveau, maar het went, zullen we maar zeggenquote:
Wat een taal voor jou mwuhahaquote:
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te pratenquote:
Verlagen tot mijn fukking niveau, wij zijn allebij niet te vergelijken. Die fouten van jou.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, soms is het even wennen voor mij om me te verlagen tot mrk's niveau, maar het went, zullen we maar zeggen
Kan niet wachten tot wij een gesprekje hebben, zal wel veel het woordje fuck vallenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijk ik te netjes? In het dagelijks leven zeg ik teveel tyfus en tering enzo, ik probeer hier normaal te praten
voor wat concurrentie draai jij je hand niet om toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nou ik vond het helemaal niets eigenlijk na inschrijven Drie dates via dat paiq gehad, was niet veel soeps. Ook op paiq het aanbod niet.Twee vriendinnen aan overgehouden haha. Maar deze kwam uit het niets.
Leuk wijf, maar concurrentie heb ik wel.
Misschien heel brutaal dat ik zomaar even inbreek hoor....maar ik herken dit wel. Zit zelf al jaren in de WAjong, en zodra je dat verteld, is het altijd meteen van....hmmm...ok. Voor mij persoonlijk is het nooit belangrijk geweest of een man wel of niet voor 'me kon zorgen', maar dat is ook niet wat ik in een relatie zoek.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het kan wel , maar het helpt natuurlijk niet bepaald. Ik kan mij voorstellen dat veel vrouwen niet staan te springen om een man in de Wajong, dan krijg je bijna het idee dat je voor hem moet zorgen i.p.v het omgekeerde en dat kan afschrikken (in de zin van, "ik kan ook een man vinden die het beter heeft"). Hoe je het wendt of keert, iemand die in een grote Mercedes komt maar wel gewoon heel spontaan is maakt meer kans dan iemand die bij wijze in een Ford Ka komt, het hoeft niet direct wat te zeggen voor elk individueel geval, maar ik weet zeker dat het bij een meerderheid zo zal zijn.
Hou nou asjeblieft op mrk, je bent om te jankenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Verlagen tot mijn fukking niveau, wij zijn allebij niet te vergelijken. Die fouten van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |