Mist alleen nog een #quote:Op donderdag 24 november 2011 18:35 schreef Crutch het volgende:
Voorgaanden hebben nu ook een nummertje.
Zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Helemaal mee eensje hoeft niet bang te wezen want ze vind je in ieder geval leuk/aardig enzo
Kop op.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een beetje in zo'n melancholische bui, dat wordt nog wat als ik oud word en er reden toe heb zo te zijn
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor mequote:
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.quote:
Dan weer Gerrie en nu dus dit, geeft niet loefje; we zijn het van je gewend.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post niet want als ik post ga ik mensen irriteren met mijn gebroken hart.
Dat begrijp ik. Je komt er wel overeen als je het eenmaal kan accepteren hoe de wereld is.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet nadenken over hoe de wereld in elkaar zit enzo, het is niet gezond voor me
Zijn er geen andere dames in je leven momenteel?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Z'n rechterhand slaapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?
Wanneer en hoe kwam jij er overheen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Je komt er wel overeen als je het eenmaal kan accepteren hoe de wereld is.
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij heb ik dus iets groots gemist?
I'm not the only one. Wie vanavond nog uit? Of iuets andersquote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel schattig
Laat Mark lekker stikken in zijn haat en ergernis, zijn we daar ook weer vanaf.
Pfoe, dat is al lang geleden. Ik voel me oud, hehe.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer en hoe kwam jij er overheen?
Niet zoals zij natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er geen andere dames in je leven momenteel?
Hmmm klote zooiquote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.
Maar jullie zijn nog wel vanouds gezellig samen?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de liefde verklaard aan mijn beste vriendin maar die vind iemand anders leuk.
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vind je het niet beschamend om dit allemaal te zeggen ergens waar zij mee leest?
Nou ja, ik kan er in elk geval al beter mee omgaan dan toen ik 15 was en het liefst kluizenaar zou worden om zo snel mogelijk van de wereld af te zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, dat is al lang geleden. Ik voel me oud, hehe.
Zoals ik al zei: op een gegeven moment leer je het accepteren. De wereld is niet wat je er van verwacht had. Ik weet waarom dingen werken zoals ze werken en hoewel ik zelf totaal anders in elkaar zit, begrijp ik het hoe en waarom vanuit biologisch oogpunt.
Ik besef me dat ik niks kan veranderen aan het feit dat ik anders ben en dat het vruchteloos proberen de wereld te veranderen me alleen maar ongelukkiger maakt. Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren.
Nee, om gewoonfaye.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?
Nee het gaat niet over Myra.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gaat het hier om die mod waar ik even de naam van kwijt ben ?
hoe werkt de maatschappij dan volgens jou en wat is je aard?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er in elk geval al beter mee omgaan dan toen ik 15 was en het liefst kluizenaar zou worden om zo snel mogelijk van de wereld af te zijn
Ik snap ook wel hoe de maatschappij werkt, ik weet alleen niet of ik het ooit echt ga accepteren, het gaat in tegen mijn aard.
Dan kan ze hem toch nog wel afwijzen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Faye is toch nog maar net single???
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan kan ze hem toch nog wel afwijzen?
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe werkt de maatschappij dan volgens jou en wat is je aard?
Nee niet echt, ze weet dit allemaal toch al.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:02 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Vind je het niet beschamend om dit allemaal te zeggen ergens waar zij mee leest?
Ik snap het ook niet helemaal. Maar blijkbaar ging het voor hen echt allemaal zo snel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?
Het leven is een ratrace geworden, dat was allang bekend. Er wat aan doen is bijna niet te doen omdat rijken geld willen blijven verdienen. Kijk maar naar de bankdirecteuren die alweer meer verdienen terwijl HUN crisis ons nog steeds raaktquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.
Nee, heb geen leuke vrouwen gezien vandaag!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef dawg het volgende:
heathcliffje! nog chickies gehosseld vandaag?
Klopt.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar Faye is toch nog maar net single???
Ik weet het natuurlijk niet in hun geval, maar het gebeurt wel vaker dat mensen heel snel een ander hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als ze hem afwijst omdat ze een ander leuker vind, is ze toch wel erg snel over haar ex heen?
disclaimer:quote:A rebound relationship is one that occurs shortly after the break-up of a significant love relationship.
Het gaat meer om het feit dat de mensheid eerst ten onder moet gaan voordat het mogelijk is een vriendelijker systeem te scheppen, daaraan moet eerst waarschijnlijk een grote vernietiging vooraf gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is een ratrace geworden, dat was allang bekend. Er wat aan doen is bijna niet te doen omdat rijken geld willen blijven verdienen. Kijk maar naar de bankdirecteuren die alweer meer verdienen terwijl HUN crisis ons nog steeds raakt
Dan moet Faye wel leuk zijn, want leuke vrouwen zijn altijd bezetquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ze is er heel snel overheen.
En VH en ik zijn heel snel verliefd geworden.
En zij ook, alleen op hem.
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat de mensheid eerst ten onder moet gaan voordat het mogelijk is een vriendelijker systeem te scheppen, daaraan moet eerst waarschijnlijk een grote vernietiging vooraf gaan.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet Faye wel leuk zijn, want leuke vrouwen zijn altijd bezet
Ik herinner me nog dat Faye bijna twee maanden geleden nog vond dat mijn relatie zo snel gingquote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar zo snel over iemand heen zijn. Ik zal dat wel nooit kunnen begrijpen...
Ik snap niet eens dat ik haar zo snel haar leuk ben gaan vinden op deze manier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omdat als je mensen moet laten kiezen zullen ze meestal kiezen voor zekerheid dan voor iets waarvan niet duidelijk is hoe het zich zal gaan vormgeven. en natuurlijk de enorme belangen onderling niet te vergeten, geld is macht en macht corrumpeert vaak mensen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt alsof het systeem waarin we leven op hol is geslagen en niemand meer rust en tijd heeft en alles heel erg snel moet, en alsof de systemen die mensen zelf hebben ontworpen tegen ze werken. Kijk naar de monetaire crisissen in de wereld, geld diende ooit de mens maar nu is de mens slaaf van het geld geworden. Zo is het met bijna alles nu, zelfs met de democratie. Ik kan niet begrijpen waarom iedereen het heeft laten gebeuren op deze manier.
Je denkt zwart/wit. Misschien is ze nog niet over hem heen, maar vind ze daarnaast toch een ander leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die ratrace vind ik ook stom.
En heloef, je had beter juist stoer kunnen doen hier, want als Faye nu ooit vrijgezel wordt, dan wil ze je niet omdat je nu onderdanig doet. Terwijl je anders misschien later wel een kans had.
Nee, maar nu weet je zeker dat je nooit een akns zal maken en als je relaxt had gedaan misschien wel ooit.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.
Ben je ook niet. Jullie waren met z'n tweeën gewoon stiekem al verliefd. Kwestie van toegeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet eens dat ik haar zo snel haar leuk ben gaan vinden op deze manier.
Ik ook niet, en zal ik ook nooit worden. Ik ben ook weer niet een voetveeg oid, maar gewoon mezelf. Ik houd niet van al die haantjesbullshitquote:Op donderdag 24 november 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Stoer dat ben ik nou eenmaal niet.
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
Die ratrace vind ik ook stom.
En heloef, je had beter juist stoer kunnen doen hier, want als Faye nu ooit vrijgezel wordt, dan wil ze je niet omdat je nu onderdanig doet. Terwijl je anders misschien later wel een kans had.
Nou ja, ik denk dat ze al wel wist hoe zijn aard was hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet je zeker dat je nooit een akns zal maken en als je relaxt had gedaan misschien wel ooit.
tsk tsk. vorderingen willen we zien!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, heb geen leuke vrouwen gezien vandaag!
Niet stoer zijn wil nog niet zeggen dat je dus onderdanig moet zijn. Ik ben ook niet stoer maar zeker ook niet onderdanig.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?
Ik denk dat het vooral nodig is om relaxt te doen en niet overal rondstrooien hoe zielig je bent, ergens waar dat meisje dat ook kan lezen!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Is het echt nodig om stoer te zijn, of zouden er veel meisjes vinden die vallen op onderdanige jongens?
Er vallen niet veel meisjes op nee.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |