SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Die was al weg bij de vorigequote:Op donderdag 24 november 2011 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom geen nummer meer in de TT?
Ja, maarja, met 90 euro stufi en 60 toeslag kan ik nog niet eens mijn collegegeld betalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
Dus jij bent zo iemand die van zijn ouders leeft myraela?
Dit is 512 volgens mijquote:Op donderdag 24 november 2011 11:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die was al weg bij de vorige
Wat ga je haten vriend.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maarja, met 90 euro stufi en 60 toeslag kan ik nog niet eens mijn collegegeld betalen.
rondjes geven?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Na Amsterdam dit weekend had ik gewoon nog 16 euro over. Niet slecht. Waar de 40 in mijn portomonnee heen zijn weet ik overigens niet, ik heb maar 3 drankjes op.
Ik kan het wel, ik doe het niet. Waarom lenen voor zoiets, er zijn mensen die zelfs hun hele huur nog van hun ouders betaald krijgen of kleding. Ik vind het zo wel prima.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat vind ik echt zo'n turnoff
Vrouwen die niet eens hun eigen opleiding kunnen betalen
Ik betaal alles zelf, en ik leen heul niks. Ik werk gewoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het wel, ik doe het niet. Waarom lenen voor zoiets, er zijn mensen die zelfs hun hele huur nog van hun ouders betaald krijgen of kleding. Ik vind het zo wel prima.
Ik kan op het moment nog niet werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf, en ik leen heul niks. Ik werk gewoon.
Ik vraag me ook altijd af waar de inhoud van me portomonnee gebleven is op een stap avondquote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Na Amsterdam dit weekend had ik gewoon nog 16 euro over. Niet slecht. Waar de 40 in mijn portomonnee heen zijn weet ik overigens niet, ik heb maar 3 drankjes op.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan op het moment nog niet werken.
Omdat ik geen vaste hoeveelheid uren in de week kan werken met mijn psychische gesteldheid in combinatie met mijn studie. Ik doe soms een uitzendopdrachtje.quote:
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat vind ik echt zo'n turnoff
Vrouwen die niet eens hun eigen opleiding kunnen betalen
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.
Hoeveel is de volledige prestatiebeurs dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenIk weet daar alles van.
Wist ik niet in de tijd dat ik studeerdequote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb niet het hele gesprek gelezen maar ik zag iets staan over collegegeld niet kunnen betalen, dus ik wou het volgende opmerken: Als je het echt niet kunt betalen en de studie écht wel wilt is er altijd nog het collegegeldkrediet, dat is via DUO aan te vragen, 't is een onderdeel van studiefinanciering.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb niet het hele gesprek gelezen maar ik zag iets staan over collegegeld niet kunnen betalen, dus ik wou het volgende opmerken: Als je het echt niet kunt betalen en de studie écht wel wilt is er altijd nog het collegegeldkrediet, dat is via DUO aan te vragen, 't is een onderdeel van studiefinanciering.
Knap van je, helaas zijn er genoeg jonge studenten die leningen moeten aansluiten voor een studie.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenIk weet daar alles van.
Ik ben 18 en kan alles prima zelf betalen met een baan. Dus ik weet niet wat je nou zo zeurt hoor. Ik verdien zo'n 600-700 euro in de maand. En als ik wat freelance werk erlangs heb 1000-1200 per maand.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.
Komt omdat ze niet willen werken de meesten. en wel willen stappen. Degene die moeten lenen omdat ze kunnen werken daarentegen. Dat zijn degene waar je medelijden mee moet hebbnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Knap van je, helaas zijn er genoeg jonge studenten die leningen moeten aansluiten voor een studie.
Waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
Degene die moeten lenen omdat ze kunnen werken daarentegen. Dat zijn degene waar je medelijden mee moet hebbnen.
En jij denkt serieus dat iedereen die 18 is en studeert zo ongeveer 600-700 euro in de maand verdiend als hij/zij werkt?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben 18 en kan alles prima zelf betalen met een baan. Dus ik weet niet wat je nou zo zeurt hoor. Ik verdien zo'n 600-700 euro in de maand. En als ik wat freelance werk erlangs heb 1000-1200 per maand.
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat iedereen die 18 is en studeert zo ongeveer 600-700 euro in de maand verdiend als hij/zij werkt?
Wat voor baan heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.
Klantadviseur bij Energiedirect.nlquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor baan heb je eigenlijk?
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.aspquote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel is de volledige prestatiebeurs dan?
Hai!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik niet in de tijd dat ik studeerde
Tevens hoi
Gaat goed, hoor - ik had gisteren weer een "momentje", trouwens (heb ik vaak, de laatste tijd): De aanschaf van mijn allereerste eigen labjasquote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk van niet. Ik vind het jammer dat er zoveel studenten zijn die in de schulden komen door studies terwijl ze wel gewoon werken maar niet met geld om kunnen gaan, die heb je er ook tussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik vind het jammer dat er zoveel studenten zijn die in de schulden komen door studies terwijl ze wel gewoon werken maar niet met geld om kunnen gaan, die heb je er ook tussen.
Ik zou mijn studie en huur zelf ook kunnen betalen in februari, dat ga ik alleen niet doen. Mijn ouders betalen dat gewoon allemaal, veel relaxter ook vind ik.
Ben ik het wel mee eens, als ik soms verhalen hoor van studenten (van andere opleidingenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het uitgaan van Myra derhalve geen vreemd gedrag, het hoort gewoon bij haar leeftijd
Stefanhaan vindt het blijkbaar wel vreemd gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijn
Ik vind het uitgaan van Myra derhalve geen vreemd gedrag, het hoort gewoon bij haar leeftijd
Vrouwelijke studenten hebben ook niet zoveel geld nodig in het uitgaansleven.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, als ik soms verhalen hoor van studenten (van andere opleidingen) dan gaat dat uitgaan er ruig aan toe en heeft niemand geld. Volgens mij is Myra dan zelfs nog redelijk bescheiden
Hallo niet echt gefrustreerde heboef.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
Oh hallo mensen en ja ik zeg weer hallo.
Nou op dit moment ben ik aardig gefrustreerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hallo niet echt gefrustreerde heboef.
Het verschil tussen ons twee is dat ik niet met geld hoef leren om te gaan, snapje? Het maakt namelijk niet uit hoeveel ik uitgeef. Later ook niet, dat staat vast. Je hoeft dus geen medelijden met mij te hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind het geen vreemd gedrag totaal niet. Wat ik wel vreemd vind is mensen die bijna totaal van hun ouders leven. Bij myra snap ik het, Maar bij jou mr.k vind ik het gewoon een beetje droevig.
Word nog wat als jij later alles zelf moet betalen.
Ik ben zelf ook een student en doe alles wat god verboden heeft zowat. Ik smijt ook met geld. Maar ik ga er wel verstandig mee om door het in te calculeren en kan daarnaast al mijn vaste lasten betalen.
Dat soort mensen zijn al helemaal misselijkmakendquote:Op donderdag 24 november 2011 12:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons twee is dat ik niet met geld hoef leren om te gaan, snapje? Het maakt namelijk niet uit hoeveel ik uitgeef. Later ook niet, dat staat vast. Je hoeft dus geen medelijden met mij te hebben.
Hij heeft gewoon mazzel gehad. Kan toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn al helemaal misselijkmakend
Want? Kunnen zulke mensen ook niets aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, wat kan het mij boeien dat ie verwend is.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon mazzel gehad. Kan toch?
Ik ben zelf in een arm gezin opgegroeid
Daar doelde ik op. Dankje moneyquote:Op donderdag 24 november 2011 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.
Nouja, dat scheelt natuurlijk ook al. Mijn moeder verdiend wel goed, dus ik krijg onwijs weinig stufi. Ik krijg zo weinig omdat er verwacht word dat mijn moeder bij betaald, dan is het dus niet raar als ze dat ook doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.asp
Ik ben thuiswonend, dus krijg ¤95,61 + ¤222,84 = ¤318,45. Ik dacht eigenlijk dat het 350 euro was wat ik per maand kreeg, maar na inspectie van mijn bankrekeningafschriften blijkt het inderdaad minder te zijn dan ik dacht
Ik heb helemaal geen wild stap-leven hoor. Daarbij ga ik daardoor ook helemaal niet in de schulden, ik moet alleen keuzes maken tussen stappen of kleding etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijn
DM benzin even. Hij weet zulke dingen altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Hoe kan ik het automatisch een tabel laten worden?
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiëren en plakken dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Daar is dit topic niet voor mafkees.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik dat kopieer en plak, krijg ik losse woorden en cijfers. Ik wil het in een tabel.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
Overigens, als je een kamer zoekt voor een paar maanden ergens, wat is dan de beste plek om te zoeken?
[..]
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiëren en plakken dan toch?
Ik ga al dmquote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor mafkees.
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Dankje money
Ik vind dat bij het leven een bepaalde verantwoordelijk hoort. Een daarvan is leren verstandig met geld om te gaan.
Helemaal geen; ik word genegeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nou al een reactie van 24?
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal geen; ik word genegeerd.
Dus ik ga het telefoonnummer van de directeur achterhalen.
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.
Wat? Gaat 't over een baan ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?quote:
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.
Andere uiterste zijn mensen die opeen heel rijk worden en daar absoluut niet mee om kunnen gaan.
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Nee, dat kan niet, het kan enkel zeer onwaarschijnlijk zijn maar 100% kan niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?
[..]
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.
O, oké.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Maar met gezond verstand kom je daar ook wel uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.
Nou ja het liep niet echt lekker meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een zender die 24/7 kookprogramma's uitzendt.
Idd. Sommige mensen zijn daar gewoon stil tijdens het koken. En dan hoor je verder ook niks behalve echt een doodse stiltequote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
I Know! Het wordt hoog tijd dat ik daar met de scepter ga zwaaien.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
Hier een samenvatting.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Kan iemand vertellen over welke soap heloef het had, of moet ik alles terug gaan lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeil over andermans geld. Als iemand niet hoeft te letten op zijn of haar uitgaven patroom is dat prima toch.
Er zijn mensen die dat soort luxe hebben.
En wanneer kan je nouet geld omgaan en besef je de waarde van het geld?
Op het moment dat iemand geen schulden heeft en onverwachte uitgavems zoals auto reparatie of wasmachine reparatie kan betalen kan die persoon prima met geld omgaan.
Al smijt doe persoon nog zoveel geld over de balk.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een samenvatting.Ik vind het wel een beetje zielig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gewoon blijven doen zoals je al die tijd al hebt gedaan, ik denk wel dat jullie vriendschap dit aankan, als je het een tijdje laat bekoelen is waarschijnlijk in jullie tempo volgende week alles weer normaal![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een samenvatting.He bah, wat een kutverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat lekker...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Gaat goed vandaag, 2 enen voor Latijn ontvangen en vanmiddag blijkbaar nog een proefwerk levensbeschouwing (moeilijk voor de verandering, hoor ik)...
Jottem.
Je had dus wel je naam goed geschreven?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Gaat goed vandaag, 2 enen voor Latijn ontvangen en vanmiddag blijkbaar nog een proefwerk levensbeschouwing (moeilijk voor de verandering, hoor ik)...
Jottem.
Da's mooi kut... Kun je nog wat overdoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Jottem.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeil over andermans geld. Als iemand niet hoeft te letten op zijn of haar uitgaven patroom is dat prima toch.
Er zijn mensen die dat soort luxe hebben.
En wanneer kan je nouet geld omgaan en besef je de waarde van het geld?
Op het moment dat iemand geen schulden heeft en onverwachte uitgavems zoals auto reparatie of wasmachine reparatie kan betalen kan die persoon prima met geld omgaan.
Al smijt doe persoon nog zoveel geld over de balk.
Neuh het was al overdoen enzo, maar afleiden is mijn eigen shuld.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's mooi kut... Kun je nog wat overdoen?
Sorry als ik je heb afgeleid met het leren in elk geval
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zielig voor je![]()
Maar gewoon blijven doen zoals je al die tijd al hebt gedaan, ik denk wel dat jullie vriendschap dit aankan, als je het een tijdje laat bekoelen is waarschijnlijk in jullie tempo volgende week alles weer normaal
Zo loopt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, wat een kutverhaal
Nou ja, ik snap dan geen bal van gevoelens enzo, maar dit moet wel enorm kut voor je voelen...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.![]()
Want ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, alsof er een mes in mijn hart zit.
Goede instellingquote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh het was al overdoen enzo, maar afleiden is mijn eigen shuld.
Beter doe ik volgende periode wel wat.
Het kan altijd erger. Ik stond er eens 6 (ook op handvaardigheid ofzo trouwensquote:Op donderdag 24 november 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Van mijn 13 -2 vakken (muziek + gym, geen punten van) sta ik 4 voldoendes_____!
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.![]()
Want ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, alsof er een mes in mijn hart zit.
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?quote:
Da's al heel erg lang volstrekt overbodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?
Dit ja, ik voel je heloef, hoop dat het snel weer overgaatquote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is anders prima on-topic. Bovendien werd er om gevraagdquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.
Helaas, maar ik heb geen tijd voor een discussie. Ik moet straks de deur uit bezoek aan de tandarts waar ik een fobie voor heb/hadquote:
Hallo het werd aan mij gevraagd ik was gisteren al gestopt met janken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.
Ik vind het ook een beetje raar, hij zegt geen problemen te hebben met het onderhouden van vriendschappen en relaties, verwijt mensen dat ze hier hun verhaal doen terwijl zijn eigen bijdrage nog wel de grootste ergernis in de hele reeks is, en toch blijft hij hier al bijna een jaar hangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg mrk, wat doe je eigenlijk in dit topic??
Jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, maar ik heb geen tijd voor een discussie. Ik moet straks de deur uit bezoek aan de tandarts waar ik een fobie voor heb/had
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is anders prima on-topic. Bovendien werd er om gevraagd
Niet iedereen wist het en iemand van hier wou weten hoe of wat. Je had niet eens zijn spoiler (jaja, hij deed het met een spoiler!) hoeven aanklikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.
Ga anders mensen stalken ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.
Ik zit hier omdat ik de tips lees en er vervolgens iets mee doe. Ik spreek dus vrouwen aan enzovoort, een hele grote stap voor mezelf. Geen jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar, hij zegt geen problemen te hebben met het onderhouden van vriendschappen en relaties, verwijt mensen dat ze hier hun verhaal doen terwijl zijn eigen bijdrage nog wel de grootste ergernis in de hele reeks is, en toch blijft hij hier al bijna een jaar hangen.
Hij had het ook in een dm kunnen doen, deed 'ie gisteren ook bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen wist het en iemand van hier wou weten hoe of wat. Je had niet eens zijn spoiler (jaja, hij deed het met een spoiler!) hoeven aanklikken
Wel kut dat ik er niet meer ben, ik doe verder toch niets nuttigs hier. Ik weet niet of het mensen ergert maar ze kunnen mooi oprotten, ik zeg gewoon lekker hier dat ik je mis.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Kan wel wat afleiding gebruiken.
En dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen wist het en iemand van hier wou weten hoe of wat. Je had niet eens zijn spoiler (jaja, hij deed het met een spoiler!) hoeven aanklikken
Ik vond het prima dat hij het in een spoiler deed. Jij bent de enige die klaagt lolquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij had het ook in een dm kunnen doen, deed 'ie gisteren ook bij mij.
Aw ik jou ookquote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel kut dat ik er niet meer ben, ik doe verder toch niets nuttigs hier. Ik weet niet of het mensen ergert maar ze kunnen mooi oprotten, ik zeg gewoon lekker hier dat ik je mis.
Probeer je me dood te krijgen?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel kut dat ik er niet meer ben, ik doe verder toch niets nuttigs hier. Ik weet niet of het mensen ergert maar ze kunnen mooi oprotten, ik zeg gewoon lekker hier dat ik je mis.
Oke, en waarom blijf je als nu alles goed gaat? Je bent toch al perfect?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik de tips lees en er vervolgens iets mee doe. Ik spreek dus vrouwen aan enzovoort, een hele grote stap voor mezelf. Geen jaar.
Ja mijn humor komt soms niet door.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, ik volg je niet
Nee, soms gaat het helemaal niet goed en heb ik weer tips nodig voor in de praktijk, natuurlijk. Wat doe jij hier? Behalve off topic over seks en je deprimerende leven vertellen?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en waarom blijf je als nu alles goed gaat? Je bent toch al perfect?
Gala is trouwens 9 december (vrijdag) kun je dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik probeer iemand anders die zich ook enigszins kut voelt op te beuren
Ik zou het weekend vrij moeten vragen dan, ik zal eens vragen op mijn werk morgenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gala is trouwens 9 december (vrijdag) kun je dan?
Zou wel echt zwaar relaxt zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het weekend vrij moeten vragen dan, ik zal eens vragen op mijn werk morgen
Ik ben hier omdat ik de meeste mensen mag en sommigen ervan me soms echt kunnen helpen als ik het moeilijk heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, soms gaat het helemaal niet goed en heb ik weer tips nodig voor in de praktijk, natuurlijk. Wat doe jij hier? Behalve off topic over seks en je deprimerende leven vertellen?
Hij houdt gewoon van de discussies met mijquote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier omdat ik de meeste mensen mag en sommigen ervan me soms echt kunnen helpen als ik het moeilijk heb.
Jij daarentegen lijkt het tot een sport te hebben verheven mensen te kleineren en beledigen.
Ik heb ze gewoon in real life opgeduikeldquote:Op donderdag 24 november 2011 02:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh je hebt 2 dates? Waar heb je die opgeduikeld? Ik ken dat gevoel van daten in de hoop dat ze toch meer bij je losmaken, maar eigenlijk weet je al dat het niks gaat worden. Wanneer zijn jouw dates?
Ik heb geen flauw idee wat ik zondag ga doen. Ik denk dat we ergens gaan eten aangezien we om 18u hebben afgesproken en ik ga eens uitvinden of hij ook humor heeft en of het een beetje loopt.
Edit: nu pas op de link geklikt. Hmm, eentje met kids? Die had bij mij sowieso al geen kans op een date gehad. Geen zin in toestanden. En een ambitieloos persoon klinkt ook niet geweldig aantrekkelijk, maar toch vind ik een man die tevreden is met zijn baan en daar plezier uit haalt leuker dan iemand die altijd maar het onmogelijke blijft nastreven. Ken je ze via internet?
Ik heb een hartstikke goed gevoel over die jongens, ik vind hun gezelschap heerlijk en ik vind ze aantrekkelijk. Ik zie mezelf er alleen niet echt voor vallen vanwege bepaalde aspecten in hun leven, en wat is een date nou ? Even gezellig er tussen uitquote:Op donderdag 24 november 2011 08:01 schreef ook_gek het volgende:
Waarom met iemand op date gaan waar je al geen goed gevoel over heb?
En waarom een vervolg date met iemand waar je letterlijk een beetje ban van word door de dingen die hij stuurd?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van de discussies met mij
Misschien heeft ze een leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Over discussies gesproken, waar is rhu? (lol)
Ik beledig en kleineer geen mensen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben hier omdat ik de meeste mensen mag en sommigen ervan me soms echt kunnen helpen als ik het moeilijk heb.
Jij daarentegen lijkt het tot een sport te hebben verheven mensen te kleineren en beledigen.
Okequote:Op donderdag 24 november 2011 13:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik beledig en kleineer geen mensen.
Lol, straks bij de tandarts ga ik weer proberen de boel te vergeten, dat ik in die stoel zit en zoquote:Op donderdag 24 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een leven.
/bitchmode
Denk jij dat ik het aan zou kunnen een maandje te gaan reizen? Fietsen naar Frankrijk ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lol, straks bij de tandarts ga ik weer proberen de boel te vergeten, dat ik in die stoel zit en zo
Niet alleen. Ben wel veel in Berlijn geweest bij mijn vader. Maar ik ben eigenlijk nooit een langere tijd alleen op vakantie geweest. Ik ben niet zo handig met dat soort dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk jij dat ik het aan zou kunnen een maandje te gaan reizen? Fietsen naar Frankrijk ofzo?
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen. Ben wel veel in Berlijn geweest bij mijn vader. Maar ik ben eigenlijk nooit een langere tijd alleen op vakantie geweest. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen
Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en waarom blijf je als nu alles goed gaat? Je bent toch al perfect?
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Ik was het deze zomer al van plan, maar ik durfde nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen. Ben wel veel in Berlijn geweest bij mijn vader. Maar ik ben eigenlijk nooit een langere tijd alleen op vakantie geweest. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloosquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpen
Mwah, samen is leuker, maar niet als het samen met je ouders is, dan ben ik toch zo'n twintig keer liever alleenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloos
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.
Een week alleen kan best rustgevend werken hoor, als je heel even al het gezelschap vvan anderen zat bent, ik heb dat deze zomer ook gedaan en na de vakantie was ik helemaal ontspannen, beetje jammer dat alles nu weer naar een dieptepunt is gezaktquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezen. Tevens spreek ik alleen (goed) Engels en Nederlands dus daar kom je nergens mee
Als ik nou een sociaal persoon was kon ik onderweg vrienden maken maar dat lukt niet echt ben ik bang
Bestaan wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannen
En perfecte mensen, als ze al bestaan, bestaan niet.
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Ik zou van mezelf niet weten waar de grens ligt, ik lijk mijn grenzen altijd zo snel berijkt te hebben -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Tot laterquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Newbie114 het volgende:
Ik sleep mezelf de volgende les in, houdoe mensen
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoor
Oke, en nu wat concreter alsjeblieftquote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelf
Word je gehaat dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en nu wat concreter alsjeblieft
Mijn rolmodel van mezelf is gewoon dat ik door de meerderheid van de mensen die ik ken niet gehaat word enzo, en dat ik normale dingen kan doen zonder dat ik ervan overstuur raak. Dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik denk dat je overdrijft. Je zult heus niet door zoveel mensen gehaat wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door sommige mensen ja. Of ze stellen me in elk geval niet op prijs.
Nou ja, misschien niet dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je overdrijft. Je zult heus niet door zoveel mensen gehaat worden
Dat soort dingen moet je je helemaal niet druk om maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn niet echt redenen om jaloers op me te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je je helemaal niet druk om maken.
Hoe graag je ook door iedereen leuk gevonden wil worden; 't is simpelweg onmogelijk.
Er zijn altijd wel mensen jaloers o.i.d.
Door van jezelf te leren houden, en dat is moeilijk jaquote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, misschien niet dan.
Ik zwelg wat teveel in zelfhaat op het moment denk ik, en ik heb geen idee hoe ik ervanaf moet komen
Waarom hou jij van jezelf dan? Ik kan werkelijk niets bedenken waarom anderen mij aardig zouden kunnen vinden. Als ik het ze vraag weten ze het ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Door van jezelf te leren houden, en dat is moeilijk ja
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van jezelf dan? Ik kan werkelijk niets bedenken waarom anderen mij aardig zouden kunnen vinden. Als ik het ze vraag weten ze het ook niet.
Ik heb een instant geheugen. En ik kan erg spontaan overkomen, omdat ik de impulsiviteit zelve ben. Voor de rest weet ik niet echt wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?
Je bent verder niet vriendelijk, of zorgzaam ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een instant geheugen. En ik kan erg spontaan overkomen, omdat ik de impulsiviteit zelve ben. Voor de rest weet ik niet echt wat.
Ik ken een paar mensen die heel open zijn over hun lompheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn niet echt redenen om jaloers op me te zijn.
Wel om mijn lompheid te verachten en dergelijke.
Niet dat ik weet. Vriendelijk volgens mij niet, ik ben meer bitchy en zeurderig. En zorgzaam al helemaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent verder niet vriendelijk, of zorgzaam ofzo?
Zie je wel , je hebt veel meer goede dingen dan dat je zelf denkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Vriendelijk volgens mij niet, ik ben meer bitchy en zeurderig. En zorgzaam al helemaal niet.
Ik ben volgens mij wel geduldig, en nooit jaloers, da's ook nog wel positief.
Ik zeg het mensen ook meteen als ik ze leer kennen, het komt alleen nogal eens door ruzie door mijn lompheid en algehele onverschilligheid, zeker nu ik me een absolute mislukkeling voel en niets me meer zo kan schelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die heel open zijn over hun lompheid.
Als zo iemand weer iets doet wat een beetje 'raar' of 'lomp' is dan vergeef ik het direct omdat ik weet dat diegene er zelf ook niet zoveel aan kan doen, maar goed ik weet niet hoe lomp je bent.
Ze wegen bij lange na niet op tegen mijn slechte dingen, serieus.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel , je hebt veel meer goede dingen dan dat je zelf denkt.
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze wegen bij lange na niet op tegen mijn slechte dingen, serieus.
Daar is niet altijd een goede verklaring voor he.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kotste iedereen me dan jarenlang uit op school?
Nee, dat komt omdat ik me geschreven wel kan uiten.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is niet altijd een goede verklaring voor he.
Jongeren kunnen gewoon keihard zijn.
Je komt hier niet als een vervelend persoon over of zo
Jongeren.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het probleem zit hem meer in hoe je overkomt en hoe je je uit, niet zozeer in hoe je echt bentquote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat ik me geschreven wel kan uiten.
In werkelijkheid kom ik op het grootste deel van de mensheid over als een ongevoelige klootzak
Het topic doet soms hele goede dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is hier weer een feest van positiviteit.
Hartverwarmend.
Onverschilligheid is een gave, geen gebrek.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg het mensen ook meteen als ik ze leer kennen, het komt alleen nogal eens door ruzie door mijn lompheid en algehele onverschilligheid, zeker nu ik me een absolute mislukkeling voel en niets me meer zo kan schelen.
En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent het slachtoffer geworden van pestersquote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstelquote:Op donderdag 24 november 2011 15:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).
Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstel
Beter dat dan dat je iemand hebt die meteen begint te klagen over VAENW, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.
Zegt allemaal niet zo veel. Na de eerste meet was dat ook zo, Meravigliosa na de eerste meet zei over een paar mensen: ''oh helemaal niet wat ik verwacht had, zo vriendelijk". Tja.
Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.quote:
Plaatsen we straks gewoon weer terug toch? Geen man overboordquote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.
Dat is geweldig!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Heathcliff!
Hoe is 't leven voor jullie?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weer een tekenboek gescoordEn buren met een luide bas zijn niet leuk
Ik heb maar aan 1 kant buren. En zij is nog leuk ookquote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee
Gelukkig kan ik heel tevree zijn met mijn buren, ik hoor ze bijna nooit
Ik heb dan ook geen onder of bovenburen
Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef formerjellybean het volgende:
En heloef heel serieus , ik vind dat je best wat vrolijker mag doen , je hebt net dit weekend gezoend (en ja ook al is het een ander) het is een stapje vooruit . Focus je daar eens op.
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn buren maakten ook echt gigantisch veel lawaai, de hele dag door. Om gestoord van te worden. Elke keer een "sorry" en dan begon het weer.
Toen heb ik een keer op een voor hun heel vervelend tijdstip mijn muziek keihard gezet, de politie gebeld en ingelicht over mijn actie, ben heel hard gaan stampen en deuren gooien etc etc alles erop en eraan. Tien minuten lang, daarna bij ze aangebeld en gevraagd of ze dat vervelend vonden. Ik zou het niet meer doen als zij het ook niet meer doen en de politie is gewaarschuwd.
Nooit meer last van
Dat bedoel ik ook een beetje , hij is wat verder en niet volledig kansloos maar dat lijkt hij niet echt te beseffen geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.
Dus hij woont er nog steeds?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.
Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politiequote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.
Ik krijg echt -nooit- klachten over dat ik te veel lawaai maak. Maar ik heb dan ook goed contact met de buren en ben gewoon een hele rustige jongenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
Er zijn hier ook al mensen uitgekegeld omdat ze constant herrie maakten. Ik snap zoiets echt niet, bij mij is er één keer iemand aan de deur geweest vorig jaar omdat ik samen met een vriendin muziek aan het luisteren was en ze de volgende dag examens had, en dan voel ik me ook echt enorm schuldig.
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politieeigenlijk stiekem hopen dat hij nog ff doorgaat en dan weg moet
Lekkere flat woon je -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie
Wel te hopen dat hij niet geweldadig word danquote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie
Waar ik eerst woonde hoorde ik de onderburen ruzie maken. Veel hard dichtslaande deuren en gesmeek en zo. Ik lag stijf in mijn bed, stijf als een hark.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik nog op kamers woonde was geluidsoverlast heel normaal.
Ik weet nog dat ik een film zat te kijken in de huiskamer en ik een stille scene, hoorde ik de vriendin van mijn huisgenoot constant kreunen. Hij was goed bezig.
Ook als ik alleen in bed lag, hoorde ik ze wel eens bezig.
Het hoort erbij. Hehehe.
Achie, katten zijn zo lievquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.
Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel te hopen dat hij niet geweldadig word dan
Verstandigquote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.
Is het een dikke kat ???quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is het een dikke kat ???
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.
ik vond er toen niet veel aan eigenlijk. zonde van de bonsai, was echt een mooie. achja.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.
Heb er 2 en die zijn echt tof.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.
Lekker rustig hequote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............
Hey formerquote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............
Ik heb een rode genaamd Sheldon en een rood witte genaamd Charliequote:Op donderdag 24 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een rood met witte en ze lijkt op puss in boots maar is dus een vrouwtje en heet lola
Wij hadden ooit 2 jonge katjes gehouden. Bij gebrek aan inspiratie heten die nu Mannetje en Meis.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een rood witte die tom heet.
En een lapjes die tessa heet
Tessa is een redbull blikje op poten.
Tom Is een slaappil op pootjes
Ging wel prima, hoefde niks te gebeurenquote:
Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.
Gaaf. Mooie namenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.
De midgard serpent.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaaf. Mooie namen![]()
Wie was Jormundgandr ook al weer?
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!
Ik wou dat niet omdat ik in de tijd niet in staat was voor de dieren te zorgen. Nu heb ik zoiets van "beter blijven ze daar met z'n allen bij elkaar"quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De midgard serpent.
[..]
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?
Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?quote:
Nee, bij de tandarts was er maar 1 en die was met haar vriend. Voor de rest niks ondernomen. Morgen wellicht weerquote:Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?
Hij moet op dieetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow en ik heb ook een kater.
Tof he.
Ik heb een gebroken hart.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?
Nee, het konijn staat bij mijn ouders, wegens geen tuin in mijn nieuwe huis.Maar Thor heeft wel een paar katten en honden op de vlucht gejaagd.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een gebroken hart.
Iedere lieve reactie helpt.
Jaja!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
neuh.Hij is prima op gewicht.
muwhahahahahquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
Ik lees steeds "suikertieten" in jouw sigquote:
Ben jij dat op je UI en hoe oud was je daar?quote:
Waar was jij al die tijd?quote:
Denk ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |