ik vond er toen niet veel aan eigenlijk. zonde van de bonsai, was echt een mooie. achja.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.

Heb er 2 en die zijn echt tof.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.

Lekker rustig hequote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............

Hey formerquote:Op donderdag 24 november 2011 16:42 schreef formerjellybean het volgende:
En toen was het stil.............

Ik heb een rode genaamd Sheldon en een rood witte genaamd Charliequote:Op donderdag 24 november 2011 16:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb een rood met witte en ze lijkt op puss in boots maar is dus een vrouwtje en heet lola

Wij hadden ooit 2 jonge katjes gehouden. Bij gebrek aan inspiratie heten die nu Mannetje en Meis.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:21 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een rood witte die tom heet.
En een lapjes die tessa heet
Tessa is een redbull blikje op poten.
Tom Is een slaappil op pootjes

Ging wel prima, hoefde niks te gebeurenquote:

Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.

Gaaf. Mooie namenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen hier een poes?
Ik heb alleen mijn bruine Konijn, Thor. En mijn lieve schatje Jormundgandr de kousenbandslang.

De midgard serpent.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gaaf. Mooie namen![]()
Wie was Jormundgandr ook al weer?
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Onze katten zijn allen bij mijn moeder gebleven toen ik uit huis ging, maar als ik haar weer bezoek (en dat is zo'n 1 keer per week) dan ga ik altijd even effetjes met de katten kroelen!

Ik wou dat niet omdat ik in de tijd niet in staat was voor de dieren te zorgen. Nu heb ik zoiets van "beter blijven ze daar met z'n allen bij elkaar"quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De midgard serpent.
[..]
Geen behoefte om zelf iets thuis te hebben?

Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?quote:

Nee, bij de tandarts was er maar 1 en die was met haar vriend. Voor de rest niks ondernomen. Morgen wellicht weerquote:Op donderdag 24 november 2011 17:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog met (nieuwe) vrouwen gesproken?

Hij moet op dieetquote:Op donderdag 24 november 2011 18:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ow en ik heb ook een kater.
Tof he.

Ik heb een gebroken hart.quote:

Ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?

Nee, het konijn staat bij mijn ouders, wegens geen tuin in mijn nieuwe huis.Maar Thor heeft wel een paar katten en honden op de vlucht gejaagd.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft je konijn 'm al doodgeslagen?

quote:Op donderdag 24 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een gebroken hart.
Iedere lieve reactie helpt.

Jaja!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
neuh.Hij is prima op gewicht.

muwhahahahahquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.

Ik lees steeds "suikertieten" in jouw sigquote:

Ben jij dat op je UI en hoe oud was je daar?quote:

Waar was jij al die tijd?quote:

Denk ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |