Het topic doet soms hele goede dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is hier weer een feest van positiviteit.
Hartverwarmend.

Onverschilligheid is een gave, geen gebrek.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg het mensen ook meteen als ik ze leer kennen, het komt alleen nogal eens door ruzie door mijn lompheid en algehele onverschilligheid, zeker nu ik me een absolute mislukkeling voel en niets me meer zo kan schelen.

En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).quote:Op donderdag 24 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Door sommige mensen ja. Of ze stellen me in elk geval niet op prijs.

Je bent het slachtoffer geworden van pestersquote:Op donderdag 24 november 2011 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom kotste iedereen me dan jarenlang uit op school?

ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstelquote:Op donderdag 24 november 2011 15:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En je hebt geen idee hoe dat komt? Vreemd, vind ik. Jullie zullen het niet geloven maar dat heb ik helemaal niet in het echte leven. Als er mensen zijn die mij niet mogen, kennen ze mij vaak niet eens (en dan bedoel ik dus echt geen woord mee gesproken).

Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach Ik zou je wel eens willen spreken hoor. Misschien dat Ik dan mijn beeld van je bijstel

Beter dat dan dat je iemand hebt die meteen begint te klagen over VAENW, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd naïef. In het echte leven vervul je sneller een sociale rol (meerdere zelfs, afhankelijk van met wie je omgaat) waar je zeker bij beginnend contact je slechtere karaktertrekjes niet laat opvallen en gewoon je best doet om vriendelijk over te komen.
Zegt allemaal niet zo veel. Na de eerste meet was dat ook zo, Meravigliosa na de eerste meet zei over een paar mensen: ''oh helemaal niet wat ik verwacht had, zo vriendelijk". Tja.

Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.quote:

Plaatsen we straks gewoon weer terug toch? Geen man overboordquote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh shoot ja, ik was heel gehaast omdat ik bang was dat anders weer een ander 'm al geopend had.

Dat is geweldig!quote:Op donderdag 24 november 2011 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey Heathcliff!
Hoe is 't leven voor jullie?

Neequote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef formerjellybean het volgende:
Weer een tekenboek gescoordEn buren met een luide bas zijn niet leuk

Ik heb maar aan 1 kant buren. En zij is nog leuk ookquote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee
Gelukkig kan ik heel tevree zijn met mijn buren, ik hoor ze bijna nooit
Ik heb dan ook geen onder of bovenburen

Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:02 schreef formerjellybean het volgende:
En heloef heel serieus , ik vind dat je best wat vrolijker mag doen , je hebt net dit weekend gezoend (en ja ook al is het een ander) het is een stapje vooruit . Focus je daar eens op.

Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhoudenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Moonwalk het volgende:
Mijn buren maakten ook echt gigantisch veel lawaai, de hele dag door. Om gestoord van te worden. Elke keer een "sorry" en dan begon het weer.
Toen heb ik een keer op een voor hun heel vervelend tijdstip mijn muziek keihard gezet, de politie gebeld en ingelicht over mijn actie, ben heel hard gaan stampen en deuren gooien etc etc alles erop en eraan. Tien minuten lang, daarna bij ze aangebeld en gevraagd of ze dat vervelend vonden. Ik zou het niet meer doen als zij het ook niet meer doen en de politie is gewaarschuwd.
Nooit meer last van

Dat bedoel ik ook een beetje , hij is wat verder en niet volledig kansloos maar dat lijkt hij niet echt te beseffen geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij heel veel heeft aan die zoen, aangezien ze verder geen interesse had en het enkel deed voor de lol. Al kan er dan wel het besef zijn van: ''hey, ik ben dus wel zoenbaar" en dan mag je verder enige gedachtes van afstotelijkheid verwerpen.

Dus hij woont er nog steeds?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.

Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politiequote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Helaas was de ene buur bij mij heel irritant en snapte het niet en is mij zelfs aangevlogen, toen heb ik eigenlijk altijd steeds de politie gestuurd en hij snapte het nog steeds niet, nu heeft wel de parteon een bericht gestuurd dat als die doorgaat hij daar weg moet en nu moet die zeg wel inhouden![]()
En het leuke is die klachten kwamen op het laatst niet meer van mij.

Ik krijg echt -nooit- klachten over dat ik te veel lawaai maak. Maar ik heb dan ook goed contact met de buren en ben gewoon een hele rustige jongenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
Er zijn hier ook al mensen uitgekegeld omdat ze constant herrie maakten. Ik snap zoiets echt niet, bij mij is er één keer iemand aan de deur geweest vorig jaar omdat ik samen met een vriendin muziek aan het luisteren was en ze de volgende dag examens had, en dan voel ik me ook echt enorm schuldig.

Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonquote:Op donderdag 24 november 2011 16:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh je hebt er dus wel alles aan gedaan inclusief politieeigenlijk stiekem hopen dat hij nog ff doorgaat en dan weg moet

Lekkere flat woon je -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie

Wel te hopen dat hij niet geweldadig word danquote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik hoop het niet stiekem , ik hoop het gewoonIk zit eigenlijk te wachten tot die een keer zo'n groffe fout maakt en ik hem uit mag zwaaien.
Zijn nachtleven is bizar want hij is dus elke keer rond 5 uur dat die gaat luid doen, krikken gillen enzo en hij schijnt niet zo te snappen dat die in een flat woont waar mensen willen slapen.
Het is een echte tokkie

Waar ik eerst woonde hoorde ik de onderburen ruzie maken. Veel hard dichtslaande deuren en gesmeek en zo. Ik lag stijf in mijn bed, stijf als een hark.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik nog op kamers woonde was geluidsoverlast heel normaal.
Ik weet nog dat ik een film zat te kijken in de huiskamer en ik een stille scene, hoorde ik de vriendin van mijn huisgenoot constant kreunen. Hij was goed bezig.
Ook als ik alleen in bed lag, hoorde ik ze wel eens bezig.
Het hoort erbij. Hehehe.

Achie, katten zijn zo lievquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.

Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel te hopen dat hij niet geweldadig word dan

Verstandigquote:Op donderdag 24 november 2011 16:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als het gebeurd dan blijf ik ook binnen , heb ik mijn pa ook moeten beloven.

Is het een dikke kat ???quote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat mijn onderbuurvrouw ineens aan de deur stond met de vraag of ik weleens danste midden in de nacht.
bleek mijn kat te zijn die toen nog heel jong was en 's nachts weleens erg druk was.

nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is het een dikke kat ???

quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.

Katten kunnen zo heerlijk eigengereid zijn. Heb er hier ook eentje en ik vind dat ook het leukste aan die beesten dat eigengereide.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, en toen was ze ook nog een jonkie. maar ik had toen ook nog een bonsai van dik een meter groot waar ze in en uit vloog, ook 's nachts. dat maakte weleens herrie. inmiddels is de bonsai niet meer, er was na een maand of 8 niks meer van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |