Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!quote:Op donderdag 24 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, en waarom blijf je als nu alles goed gaat? Je bent toch al perfect?
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Ik was het deze zomer al van plan, maar ik durfde nietquote:Op donderdag 24 november 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen. Ben wel veel in Berlijn geweest bij mijn vader. Maar ik ben eigenlijk nooit een langere tijd alleen op vakantie geweest. Ik ben niet zo handig met dat soort dingen
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloosquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niemand is perfect! En streven naar perfectie is een goede eigenschap!
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook nog maar 16, dat kan ik wel begrijpen
Mwah, samen is leuker, maar niet als het samen met je ouders is, dan ben ik toch zo'n twintig keer liever alleenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In mijn eentje op vakantie gaan lijkt mij ook 24x niks...
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik jarenlang gedaan en ik faalde hopeloos
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Beter je best doen. Perfecte mensen bestaan.
Een week alleen kan best rustgevend werken hoor, als je heel even al het gezelschap vvan anderen zat bent, ik heb dat deze zomer ook gedaan en na de vakantie was ik helemaal ontspannen, beetje jammer dat alles nu weer naar een dieptepunt is gezaktquote:Op donderdag 24 november 2011 13:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sowieso niet eigenlijk. Misschien voor een dagje op de motor, maar niet serieus op vakantie als in een week weg zijn. Lijkt me erg saai in mijn eentje, en ik weet zeker dat ik dan belangrijke dingen ga verliezen. Tevens spreek ik alleen (goed) Engels en Nederlands dus daar kom je nergens mee
Als ik nou een sociaal persoon was kon ik onderweg vrienden maken maar dat lukt niet echt ben ik bang
Bestaan wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan en raakte alleen maar steeds overspannen
En perfecte mensen, als ze al bestaan, bestaan niet.
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Ik zou van mezelf niet weten waar de grens ligt, ik lijk mijn grenzen altijd zo snel berijkt te hebben -_-quote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
Niemand is perfect.
Het gaat erom dat je voor jezelf perfect genoeg bent
Tot laterquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Newbie114 het volgende:
Ik sleep mezelf de volgende les in, houdoe mensen
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een reden kunnen verzinnen waarom je je eigen perfectie benadert, ikzelf kom niet eens bij mijn ideaalbeeld van mezelf in de buurt hoor
Oke, en nu wat concreter alsjeblieftquote:Op donderdag 24 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is jouw ideaalbeeld gewoon niet realistisch. Als jij je ideaalbeeld hebt van een rolmodel, jouw rolmodel is toch een ander persoon dan jij bent. Het beste wat je kunt worden is jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |