Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Dankje money
Ik vind dat bij het leven een bepaalde verantwoordelijk hoort. Een daarvan is leren verstandig met geld om te gaan.
Helemaal geen; ik word genegeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nou al een reactie van 24?
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal geen; ik word genegeerd.
Dus ik ga het telefoonnummer van de directeur achterhalen.
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.
Wat? Gaat 't over een baan ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?quote:
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.
Andere uiterste zijn mensen die opeen heel rijk worden en daar absoluut niet mee om kunnen gaan.
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Nee, dat kan niet, het kan enkel zeer onwaarschijnlijk zijn maar 100% kan niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?
[..]
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.
O, oké.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Maar met gezond verstand kom je daar ook wel uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.
Nou ja het liep niet echt lekker meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een zender die 24/7 kookprogramma's uitzendt.
Idd. Sommige mensen zijn daar gewoon stil tijdens het koken. En dan hoor je verder ook niks behalve echt een doodse stiltequote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
I Know! Het wordt hoog tijd dat ik daar met de scepter ga zwaaien.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |