Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon mazzel gehad. Kan toch?
Ik ben zelf in een arm gezin opgegroeid
Daar doelde ik op. Dankje moneyquote:Op donderdag 24 november 2011 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.
Nouja, dat scheelt natuurlijk ook al. Mijn moeder verdiend wel goed, dus ik krijg onwijs weinig stufi. Ik krijg zo weinig omdat er verwacht word dat mijn moeder bij betaald, dan is het dus niet raar als ze dat ook doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.asp
Ik ben thuiswonend, dus krijg ¤95,61 + ¤222,84 = ¤318,45. Ik dacht eigenlijk dat het 350 euro was wat ik per maand kreeg, maar na inspectie van mijn bankrekeningafschriften blijkt het inderdaad minder te zijn dan ik dacht
Ik heb helemaal geen wild stap-leven hoor. Daarbij ga ik daardoor ook helemaal niet in de schulden, ik moet alleen keuzes maken tussen stappen of kleding etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijn
Ik vind het uitgaan van Myra derhalve geen vreemd gedrag, het hoort gewoon bij haar leeftijd
DM benzin even. Hij weet zulke dingen altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Hoe kan ik het automatisch een tabel laten worden?
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiėren en plakken dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Daar is dit topic niet voor mafkees.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik dat kopieer en plak, krijg ik losse woorden en cijfers. Ik wil het in een tabel.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
Overigens, als je een kamer zoekt voor een paar maanden ergens, wat is dan de beste plek om te zoeken?
[..]
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiėren en plakken dan toch?
Ik ga al dmquote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor mafkees.
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Dankje money
Ik vind dat bij het leven een bepaalde verantwoordelijk hoort. Een daarvan is leren verstandig met geld om te gaan.
Helemaal geen; ik word genegeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nou al een reactie van 24?
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal geen; ik word genegeerd.
Dus ik ga het telefoonnummer van de directeur achterhalen.
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.
Wat? Gaat 't over een baan ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |