Neuh het was al overdoen enzo, maar afleiden is mijn eigen shuld.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's mooi kut... Kun je nog wat overdoen?
Sorry als ik je heb afgeleid met het leren in elk geval
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje zielig voor je![]()
Maar gewoon blijven doen zoals je al die tijd al hebt gedaan, ik denk wel dat jullie vriendschap dit aankan, als je het een tijdje laat bekoelen is waarschijnlijk in jullie tempo volgende week alles weer normaal
Zo loopt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, wat een kutverhaal
Nou ja, ik snap dan geen bal van gevoelens enzo, maar dit moet wel enorm kut voor je voelen...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.![]()
Want ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, alsof er een mes in mijn hart zit.
Goede instellingquote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neuh het was al overdoen enzo, maar afleiden is mijn eigen shuld.
Beter doe ik volgende periode wel wat.
Het kan altijd erger. Ik stond er eens 6 (ook op handvaardigheid ofzo trouwensquote:Op donderdag 24 november 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Van mijn 13 -2 vakken (muziek + gym, geen punten van) sta ik 4 voldoendes_____!
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo snel weg is als het kwam.![]()
Want ik heb nog nooit zo'n pijn gehad, alsof er een mes in mijn hart zit.
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?quote:
Da's al heel erg lang volstrekt overbodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?
Dit ja, ik voel je heloef, hoop dat het snel weer overgaatquote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Wou je even komen bewijzen dat je een klootzak bent met het een inlevingsvermogen van een verotte appel?
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is anders prima on-topic. Bovendien werd er om gevraagdquote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.
Helaas, maar ik heb geen tijd voor een discussie. Ik moet straks de deur uit bezoek aan de tandarts waar ik een fobie voor heb/hadquote:
Hallo het werd aan mij gevraagd ik was gisteren al gestopt met janken.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als dat is wat ik nu bewijs, prima. Stop eens met overdrijven, je hebt nu wel genoeg aandacht gevraagd en gekregen.
Ik vind het ook een beetje raar, hij zegt geen problemen te hebben met het onderhouden van vriendschappen en relaties, verwijt mensen dat ze hier hun verhaal doen terwijl zijn eigen bijdrage nog wel de grootste ergernis in de hele reeks is, en toch blijft hij hier al bijna een jaar hangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg mrk, wat doe je eigenlijk in dit topic??
Jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas, maar ik heb geen tijd voor een discussie. Ik moet straks de deur uit bezoek aan de tandarts waar ik een fobie voor heb/had
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is anders prima on-topic. Bovendien werd er om gevraagd
Niet iedereen wist het en iemand van hier wou weten hoe of wat. Je had niet eens zijn spoiler (jaja, hij deed het met een spoiler!) hoeven aanklikkenquote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.
Ga anders mensen stalken ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Al werd er niet om gevraagd, dit gaat nog 1000 keer terugkomen. Het was allang duidelijk; ze had geen interesse. Het is kut en heel jammer, zijn hart is ineens helemaal gebroken. Nu weten we het allemaal wel.
Ik zit hier omdat ik de tips lees en er vervolgens iets mee doe. Ik spreek dus vrouwen aan enzovoort, een hele grote stap voor mezelf. Geen jaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje raar, hij zegt geen problemen te hebben met het onderhouden van vriendschappen en relaties, verwijt mensen dat ze hier hun verhaal doen terwijl zijn eigen bijdrage nog wel de grootste ergernis in de hele reeks is, en toch blijft hij hier al bijna een jaar hangen.
Hij had het ook in een dm kunnen doen, deed 'ie gisteren ook bij mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet iedereen wist het en iemand van hier wou weten hoe of wat. Je had niet eens zijn spoiler (jaja, hij deed het met een spoiler!) hoeven aanklikken
Wel kut dat ik er niet meer ben, ik doe verder toch niets nuttigs hier. Ik weet niet of het mensen ergert maar ze kunnen mooi oprotten, ik zeg gewoon lekker hier dat ik je mis.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Kan wel wat afleiding gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |