SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Die was al weg bij de vorigequote:Op donderdag 24 november 2011 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom geen nummer meer in de TT?
Ja, maarja, met 90 euro stufi en 60 toeslag kan ik nog niet eens mijn collegegeld betalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:00 schreef stefanhaan het volgende:
Dus jij bent zo iemand die van zijn ouders leeft myraela?
Dit is 512 volgens mijquote:Op donderdag 24 november 2011 11:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die was al weg bij de vorige
Wat ga je haten vriend.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maarja, met 90 euro stufi en 60 toeslag kan ik nog niet eens mijn collegegeld betalen.
rondjes geven?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Na Amsterdam dit weekend had ik gewoon nog 16 euro over. Niet slecht. Waar de 40 in mijn portomonnee heen zijn weet ik overigens niet, ik heb maar 3 drankjes op.
Ik kan het wel, ik doe het niet. Waarom lenen voor zoiets, er zijn mensen die zelfs hun hele huur nog van hun ouders betaald krijgen of kleding. Ik vind het zo wel prima.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat vind ik echt zo'n turnoff
Vrouwen die niet eens hun eigen opleiding kunnen betalen
Ik betaal alles zelf, en ik leen heul niks. Ik werk gewoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het wel, ik doe het niet. Waarom lenen voor zoiets, er zijn mensen die zelfs hun hele huur nog van hun ouders betaald krijgen of kleding. Ik vind het zo wel prima.
Ik kan op het moment nog niet werken.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik betaal alles zelf, en ik leen heul niks. Ik werk gewoon.
Ik vraag me ook altijd af waar de inhoud van me portomonnee gebleven is op een stap avondquote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef Myraela het volgende:
Na Amsterdam dit weekend had ik gewoon nog 16 euro over. Niet slecht. Waar de 40 in mijn portomonnee heen zijn weet ik overigens niet, ik heb maar 3 drankjes op.
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan op het moment nog niet werken.
Omdat ik geen vaste hoeveelheid uren in de week kan werken met mijn psychische gesteldheid in combinatie met mijn studie. Ik doe soms een uitzendopdrachtje.quote:
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Dat vind ik echt zo'n turnoff
Vrouwen die niet eens hun eigen opleiding kunnen betalen
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.
Hoeveel is de volledige prestatiebeurs dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenIk weet daar alles van.
Wist ik niet in de tijd dat ik studeerdequote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb niet het hele gesprek gelezen maar ik zag iets staan over collegegeld niet kunnen betalen, dus ik wou het volgende opmerken: Als je het echt niet kunt betalen en de studie écht wel wilt is er altijd nog het collegegeldkrediet, dat is via DUO aan te vragen, 't is een onderdeel van studiefinanciering.
Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb niet het hele gesprek gelezen maar ik zag iets staan over collegegeld niet kunnen betalen, dus ik wou het volgende opmerken: Als je het echt niet kunt betalen en de studie écht wel wilt is er altijd nog het collegegeldkrediet, dat is via DUO aan te vragen, 't is een onderdeel van studiefinanciering.
Knap van je, helaas zijn er genoeg jonge studenten die leningen moeten aansluiten voor een studie.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Collegegeld is niet zo heel veel; als je de volledige prestatiebeurs krijgt (omdat je ouders weinig verdienen) en je af en toe een beetje werkt dan is dat prima te doenIk weet daar alles van.
Ik ben 18 en kan alles prima zelf betalen met een baan. Dus ik weet niet wat je nou zo zeurt hoor. Ik verdien zo'n 600-700 euro in de maand. En als ik wat freelance werk erlangs heb 1000-1200 per maand.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Want als je achttien bent en je begint (bijvoorbeeld) aan een wo studie heb je ook echt het inkomen dat je je gehele studie kan betalen.
Komt omdat ze niet willen werken de meesten. en wel willen stappen. Degene die moeten lenen omdat ze kunnen werken daarentegen. Dat zijn degene waar je medelijden mee moet hebbnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Knap van je, helaas zijn er genoeg jonge studenten die leningen moeten aansluiten voor een studie.
Waarom?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
Degene die moeten lenen omdat ze kunnen werken daarentegen. Dat zijn degene waar je medelijden mee moet hebbnen.
En jij denkt serieus dat iedereen die 18 is en studeert zo ongeveer 600-700 euro in de maand verdiend als hij/zij werkt?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben 18 en kan alles prima zelf betalen met een baan. Dus ik weet niet wat je nou zo zeurt hoor. Ik verdien zo'n 600-700 euro in de maand. En als ik wat freelance werk erlangs heb 1000-1200 per maand.
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat iedereen die 18 is en studeert zo ongeveer 600-700 euro in de maand verdiend als hij/zij werkt?
Wat voor baan heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.
Klantadviseur bij Energiedirect.nlquote:Op donderdag 24 november 2011 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor baan heb je eigenlijk?
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.aspquote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel is de volledige prestatiebeurs dan?
Hai!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik niet in de tijd dat ik studeerde
Tevens hoi
Gaat goed, hoor - ik had gisteren weer een "momentje", trouwens (heb ik vaak, de laatste tijd): De aanschaf van mijn allereerste eigen labjasquote:Op donderdag 24 november 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw studie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk van niet. Ik vind het jammer dat er zoveel studenten zijn die in de schulden komen door studies terwijl ze wel gewoon werken maar niet met geld om kunnen gaan, die heb je er ook tussen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normale bijbaan via Susa Studenten uitzendbureau dus elke HBO student of hoger kan mijn baan krijgen. Dus Ja.
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik vind het jammer dat er zoveel studenten zijn die in de schulden komen door studies terwijl ze wel gewoon werken maar niet met geld om kunnen gaan, die heb je er ook tussen.
Ik zou mijn studie en huur zelf ook kunnen betalen in februari, dat ga ik alleen niet doen. Mijn ouders betalen dat gewoon allemaal, veel relaxter ook vind ik.
Ben ik het wel mee eens, als ik soms verhalen hoor van studenten (van andere opleidingenquote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het uitgaan van Myra derhalve geen vreemd gedrag, het hoort gewoon bij haar leeftijd
Stefanhaan vindt het blijkbaar wel vreemd gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijn
Ik vind het uitgaan van Myra derhalve geen vreemd gedrag, het hoort gewoon bij haar leeftijd
Vrouwelijke studenten hebben ook niet zoveel geld nodig in het uitgaansleven.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, als ik soms verhalen hoor van studenten (van andere opleidingen) dan gaat dat uitgaan er ruig aan toe en heeft niemand geld. Volgens mij is Myra dan zelfs nog redelijk bescheiden
Hallo niet echt gefrustreerde heboef.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef heloef het volgende:
Oh hallo mensen en ja ik zeg weer hallo.
Nou op dit moment ben ik aardig gefrustreerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hallo niet echt gefrustreerde heboef.
Het verschil tussen ons twee is dat ik niet met geld hoef leren om te gaan, snapje? Het maakt namelijk niet uit hoeveel ik uitgeef. Later ook niet, dat staat vast. Je hoeft dus geen medelijden met mij te hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind het geen vreemd gedrag totaal niet. Wat ik wel vreemd vind is mensen die bijna totaal van hun ouders leven. Bij myra snap ik het, Maar bij jou mr.k vind ik het gewoon een beetje droevig.
Word nog wat als jij later alles zelf moet betalen.
Ik ben zelf ook een student en doe alles wat god verboden heeft zowat. Ik smijt ook met geld. Maar ik ga er wel verstandig mee om door het in te calculeren en kan daarnaast al mijn vaste lasten betalen.
Dat soort mensen zijn al helemaal misselijkmakendquote:Op donderdag 24 november 2011 12:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons twee is dat ik niet met geld hoef leren om te gaan, snapje? Het maakt namelijk niet uit hoeveel ik uitgeef. Later ook niet, dat staat vast. Je hoeft dus geen medelijden met mij te hebben.
Hij heeft gewoon mazzel gehad. Kan toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn al helemaal misselijkmakend
Want? Kunnen zulke mensen ook niets aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leven en laten leven, wat kan het mij boeien dat ie verwend is.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon mazzel gehad. Kan toch?
Ik ben zelf in een arm gezin opgegroeid
Daar doelde ik op. Dankje moneyquote:Op donderdag 24 november 2011 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is enkel hopen voor hem dat hij die mazzel blijft behouden, anders kan het wel eens een erg diep gat zijn waar hij in valt.
Nouja, dat scheelt natuurlijk ook al. Mijn moeder verdiend wel goed, dus ik krijg onwijs weinig stufi. Ik krijg zo weinig omdat er verwacht word dat mijn moeder bij betaald, dan is het dus niet raar als ze dat ook doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:21 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.asp
Ik ben thuiswonend, dus krijg ¤95,61 + ¤222,84 = ¤318,45. Ik dacht eigenlijk dat het 350 euro was wat ik per maand kreeg, maar na inspectie van mijn bankrekeningafschriften blijkt het inderdaad minder te zijn dan ik dacht
Ik heb helemaal geen wild stap-leven hoor. Daarbij ga ik daardoor ook helemaal niet in de schulden, ik moet alleen keuzes maken tussen stappen of kleding etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De studententijd is natuurlijk wel een tijd waarin veel studenten de leeftijd hebben op "ontdekkingstocht" te gaan. Het hoort bij het adolescent zijn
DM benzin even. Hij weet zulke dingen altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Hoe kan ik het automatisch een tabel laten worden?
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiëren en plakken dan toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een tabel maken (9 kolommen en 235 rijen), alles staat in excel en ik wil zo'n tabel in word.
Daar is dit topic niet voor mafkees.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik dat kopieer en plak, krijg ik losse woorden en cijfers. Ik wil het in een tabel.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:43 schreef benzin het volgende:
Overigens, als je een kamer zoekt voor een paar maanden ergens, wat is dan de beste plek om te zoeken?
[..]
Je hebt in Excel je data en wil dat in word plakken? In principe kan je gewoon kopiëren en plakken dan toch?
Ik ga al dmquote:Op donderdag 24 november 2011 12:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is dit topic niet voor mafkees.
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Dankje money
Ik vind dat bij het leven een bepaalde verantwoordelijk hoort. Een daarvan is leren verstandig met geld om te gaan.
Helemaal geen; ik word genegeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nou al een reactie van 24?
Vind ik ook ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als dat niet nodig is en je weet zeker dat het niet nodig gaat zijn, waarom zou je het dan eigenlijk moeten 'leren'? Sowieso, een verstandig mens weet zo ongeveer wel hoeveel hij/zij kan uitgeven. Lijkt me.
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Helemaal geen; ik word genegeerd.
Dus ik ga het telefoonnummer van de directeur achterhalen.
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achterlijk, ze hadden op z'n minst even kunnen reageren. Maar goed plan.
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een inzicht hebben in de waarde van geld is altijd handig. Niet eens alleen voor als je zuinig zou moeten doen.
Wat? Gaat 't over een baan ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Precies. Ik ben nog nooit afgewezen.
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?quote:
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het probleem is dat je zoiets niet 100% zeker kan weten. Een worst case scenario kan dan wel eens extra hard aankomen als mensen er niet mee om kunnen gaan.
Andere uiterste zijn mensen die opeen heel rijk worden en daar absoluut niet mee om kunnen gaan.
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je weet gewoon wel wat je uit kunt geven en wat niet, daar houd je dan rekening mee en als het niet uitmaakt, houd je daar geen rekening mee. Heeft verder niet met inzicht te maken. Stel ik zou op moeten letten, zou ik dat doen.
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Nee, dat kan niet, het kan enkel zeer onwaarschijnlijk zijn maar 100% kan niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is dat precies?
[..]
Ik denk dat je het in sommige gevallen wel 100% zeker kan weten.
O, oké.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben sinds vorige week weer terug bij m'n ex overigens.
Zijn jullie ook weer op de hoogte.
Maar met gezond verstand kom je daar ook wel uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om hoeveel je uit geeft en of je dat wel of niet kan blijven uitgeven. Het is gewoon een beetje een schatting kunnen maken van hoeveel een product waard is. Een computer met flutwaardes, koop je niet voor 2000 euro. Je betaald geen 150 euro voor een H&M trui.
Nou ja het liep niet echt lekker meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waardoor was het fout gegaan en waarom denk je dat het nu wel weer goed zou gaan?
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een zender die 24/7 kookprogramma's uitzendt.
Idd. Sommige mensen zijn daar gewoon stil tijdens het koken. En dan hoor je verder ook niks behalve echt een doodse stiltequote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
I Know! Het wordt hoog tijd dat ik daar met de scepter ga zwaaien.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje gestopt met kijken, die wisseling in het volume en telkens dezelfde mensen worden een beetje vermoeiend. En ik vind dat ze soms veel te weinig praten.
Hier een samenvatting.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Kan iemand vertellen over welke soap heloef het had, of moet ik alles terug gaan lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeil over andermans geld. Als iemand niet hoeft te letten op zijn of haar uitgaven patroom is dat prima toch.
Er zijn mensen die dat soort luxe hebben.
En wanneer kan je nouet geld omgaan en besef je de waarde van het geld?
Op het moment dat iemand geen schulden heeft en onverwachte uitgavems zoals auto reparatie of wasmachine reparatie kan betalen kan die persoon prima met geld omgaan.
Al smijt doe persoon nog zoveel geld over de balk.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een samenvatting.Ik vind het wel een beetje zielig voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gewoon blijven doen zoals je al die tijd al hebt gedaan, ik denk wel dat jullie vriendschap dit aankan, als je het een tijdje laat bekoelen is waarschijnlijk in jullie tempo volgende week alles weer normaal![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier een samenvatting.He bah, wat een kutverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat lekker...quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Gaat goed vandaag, 2 enen voor Latijn ontvangen en vanmiddag blijkbaar nog een proefwerk levensbeschouwing (moeilijk voor de verandering, hoor ik)...
Jottem.
Je had dus wel je naam goed geschreven?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Gaat goed vandaag, 2 enen voor Latijn ontvangen en vanmiddag blijkbaar nog een proefwerk levensbeschouwing (moeilijk voor de verandering, hoor ik)...
Jottem.
Da's mooi kut... Kun je nog wat overdoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo.
Jottem.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Wat een gezeil over andermans geld. Als iemand niet hoeft te letten op zijn of haar uitgaven patroom is dat prima toch.
Er zijn mensen die dat soort luxe hebben.
En wanneer kan je nouet geld omgaan en besef je de waarde van het geld?
Op het moment dat iemand geen schulden heeft en onverwachte uitgavems zoals auto reparatie of wasmachine reparatie kan betalen kan die persoon prima met geld omgaan.
Al smijt doe persoon nog zoveel geld over de balk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |