Morgen komen ze hier langs voor de hielprik al en tegelijkertijd de hoortest.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie ukkies allemaal de hielprik gehad? ik kreeg hier een folder over....zo sneu! prikken in zo'n kleintje(de vaccinaties is pas met een paar maanden toch? hielprik is paar dagen dacht ik)
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef bitterend het volgende:
Ja TJ je doos is lekker intact gebleven!![]()
Ah goed om te weten, want liggen en niksdoen valt me heel zwaar en ik kan ook echt haast niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Fee-nix het volgende:
Rayen!Wat is ie ontzettend mooi TJ!! En zo klein!! Maatje 44
hihi. Lieffff hoor! En ja druk he
. Komt vanzelf weer ritme in hoor!
Ik snap ook heel goed dat het wat tegenvalt: hoe weinig je eigenlijk kan in het begin na een keizersnee. Maar je zal zien: na de eerste week is dat al stukken beter! En na twee weken helemaal! Dan moet je er echt bij gaan nadenken 'o nee, dit mag ik eigenlijk niet'. De wond moet van binnen natuurlijk ook goed genezen, dus echt 6 weken lang niet stofzuigen he!! En niets tillen, behalve je kleintje.
Nou rustig aan en geniet er maar lekker van! Je klinkt helemaal verliefd.
Ik zie trouwens de tweede foto nog steeds niet hoor...
Nou inderdaad! Nu ben jij aan de beurt hoor! Lang genoeg gewacht!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Alle vrouwen uit de regio moeten gewoon ff hun benen bij elkaar houden en geen babytjes werpen.
Datumtweeling lijkt me een heel goed idee. Ik hoop enorm dat jij morgen terecht kunt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
SB zullen we voor datumtweeling gaan ?. Succes lieverd !
En thnx allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry..maarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, manlief belde net. Auto stond op stuurslot en hij had hem binnen 1/2 seconden gestart. Ik krijg straks dus eerst uitleg hoe een stuurslot werkt.Maar waarom zetten ze dat dan niet in het boekje
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Kyara het volgende:
ja, lach maar. ik voel me al dom genoeg.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Kyara het volgende:
Covie, was je toen ook zwanger??? Ik heb nu tenminste nog een excuus
Ik wil jou nog wel eens horen als de baby er straks is. Wedden dat je dan apetrots bent dat het de moeder van je kind isquote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef Argento het volgende:
Tja, stuurslot. En dat is dan de moeder van je kind he...
+1.quote:Op donderdag 24 november 2011 06:57 schreef Twinkly het volgende:
Lieve Inca, héél veel sterkte en succes vandaag, ik hoop zó op een wonder.
Ik denk aan jullie
Helemaal vergeten te vragen. Nu wel mooie heuveltjes op ctg. En het gevoel high te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:35 schreef Orea het volgende:
SB helder vruchtwater!! Jeej! Heb je er nog ontsluiting bijgekregen? Of nog steeds 3 cm?
Evenstar, GO! En nu niet meer naar huis voor de baby er is!
Inca
Echt een man die deze vergelijking maakt!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Het lijntje van de baarmoeder activiteit is nu zo ongeveer een schematische weergave van de Tour de France bergetappes.
die vergelijking komt dus bij SB vandaanquote:Op donderdag 24 november 2011 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Echt een man die deze vergelijking maakt!
Oh, lolquote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die vergelijking komt dus bij SB vandaan
Ze dwingen me om ipv 3 dagen 2 dagen te gaan werken, weigeren me mijn werkdagen te laten wisselen nadat collega terug komt van zwangerschapsverlof in april, lopen alleen maar te zeiken over dat ik tijdens de zwangerschap van Toby in totaal 2 maanden ziek thuis ben geweest (oftewel: meerdere ziekenhuisopnamen omdat ik uitgedroogd was en chronische blaasontstekingen had, en na elke opname had ik thuis nog een paar dagen nodig om uit te rusten), dat mijn collega's zo te lijden hebben gehad onder mijn constante misselijkheid en blablabla....quote:Op donderdag 24 november 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
Huh kersjes, wat was er dan? Verweten ze jou dat? Of probeerden ze je een richting in te duwen die je niet in wilt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Kersjes het volgende:
Maar ik voel me nog goed functioneer en presteer nog prima! Mijn werk heeft er niet onder te lijden dat ik zwanger ben en ik hoop dat het zo blijft. Tuurlijk, ik snap dat je als werkgever vanuit een andere hoek kijkt, maar om nu al 1 dag salaris van me af te willen gaan snoepen "want je gaat het niet trekken".... Da's gewoon lullig.
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
Mijn man heeft haar lief gevraagd om gewoon eruit te komen
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef Faithz het volgende:
Ik zou spontaan overspannen worden (nu je nog 3 dagen werkt) en na mijn zwangerschap en ouderschapsverlof en andere baan zoeken
haahaquote:Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Cooki het volgende:
[..]deze zin moest ik 3 keer lezen..
![]()
ik las: mijn man heeft zijn liefje gevraagd om er uit te komen, alsof ie een bijvrouw heeft die nog in bed lag en jou moest helpen met iets...
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:31 schreef bitterend het volgende:
Ik moet vanmiddag op controle, zal wel vragen waarom onze troela uit mijn bips probeert naar buiten te komen![]()
Lief dat je het vraagt! Momenteel lijkt het weer rustig. Gisterochtend een beetje slijm met rood, later bruin. Nu weer normaal of een klein beetje oud roze. Nouja, rustig aan proberen te doen en probeer ook niet teveel eraan te denken. Vind het maar eng allemaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:30 schreef bodpa09 het volgende:
Marjolijntje: hoe gaat het bij jou?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens horen als de baby er straks is. Wedden dat je dan apetrots bent dat het de moeder van je kind is
Klopt, de arts van vandaag staat er heel anders in als de arts van gisteren. De gyn die ik gisteren had zei zo'n beetje dat het positiefste scenario zo'n beetje een hartafwijking was, dat er in principe nog wel een héél miniscuul klein kansje was dat het helemaal niks zou zijn, maar dat zij daar een hard hoofd in had. De arts van vandaag had het niet over kansen, alleen over het verloop van de gebeurtenisen zoals de die komende tijd voorhanden kúnnen komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Trix, dat klinkt niet alsof er echt helemaal geen enkele hoop meer is, toch? Is dat ook wat de artsen vandaag hebben gezegd?
Ben jij mal! Je kost ze niks nu je zwanger bent als je uitvalt dus lekker blijven zitten en minstens je zwangerschapsverlof uitzitten. In je verlof kan je dan op zoek naar wat anders maar niet nu opzeggen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Trix, ik duim met heel mijn hart voor een goede afloopEn gefeliciteerd met je peutertje
![]()
Evenstar, wat zegt de CTG?
En mijn werk, tja![]()
Ik werk er al 7 jaar en de arbeidsvoorwaarden en zorg voor het personeel zijn altijd al ruk geweest (zwakjes uitgedrukt), maar toch weten ze me elke keer weer te verbazen en op de kast te krijgen. Serieus, een paar weken terug was ik vast van plan eind dit jaar mijn ontslag in te dienen. Nu ik zwanger ben durf ik niet zo goed meer
Waarom in godsnaam zoveel vreten?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef NotTheSame het volgende:
Verder niet echt bijgelezen, ben al de hele middag chef-stamppot aan het spelen... Totaalstand tot nu toe: ik denk zo'n 8 à 9 kilo stamppot in 4 variaties: boerenkool, zuurkool, wortel (dus echt alleen wortel en aardappel) en hutspot. En ik heb nu nog 500gr boerenkool in de koelkast liggen, maar m'n aardappels waren op.
Zo kanen twee van z'n vrienden de hele winter vooruit
.
Nou, we delen dat dus op tussen 3 personen, en daar doen ze dan de hele winter mee!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zoveel vreten?
Zo heb ik mijnquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef NotTheSame het volgende:
Dus heb ik aangeboden dat, zolang ze nog geen vrouw aan de haak hebben geslagen, ik ze regelmatig wat voedzame maaltijden toe stop welke ze alleen maar op hoeven te warmen. En deze week is dat dus stamp
.
Oehlalalaquote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef bitterend het volgende:
Ohhhhh evenstar je geduld wordt erg op de proef gesteld meid!!![]()
ik duim voor een vlotte bevalling!
Ik weet niet wat de vk bij mij heeft uitgespookt maar man ik heb echt pijnlijke krampen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 18:01 schreef bitterend het volgende:
Ohhhhh evenstar je geduld wordt erg op de proef gesteld meid!!![]()
ik duim voor een vlotte bevalling!
Ik weet niet wat de vk bij mij heeft uitgespookt maar man ik heb echt pijnlijke krampen![]()
![]()
ik begin dat te geloven!quote:Op donderdag 24 november 2011 18:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Lekker krampen meis, misschien gaat t doorzetten heeft t toucheren net t laatste zetje gegeven
Hahah echt!! lekkerrrrrquote:Op donderdag 24 november 2011 18:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb weer ballon in, die mot eruit vallen![]()
Nts kom eens zuurkoolstamp brengen![]()
Is Jan een leuke verpleegkundige?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had op de afdelingJan is er
![]()
Straks sneetje brood nog met tomaatje had hij extra voor me geregeld![]()
Oh ik hoef nog maar 2 kamers en heb op heel 1a gelegen
SB! Ik moet nu even schakelen hoor. Hoe moet dat voor jou wel niet geweest zijn. In elk geval van harte gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.
Stats volgen zodra ik niet meer lig te tillen.
Jaaaa, ze is erquote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Ja die datum vind ik stiekem ook extra leuk, kneuzig hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Zoë23 het volgende:
klavertje, gaat snel zo!, je bent op n mooie datum uitgerekend zeg
Mensen dachten vast 'die is aan het bevallen'.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef octopussy het volgende:
Soempie, apart gevoel he? Ik had het vandaag ook heel erg toen ik door de stad aan het waggelen was. Harde buiken en buikbaby die met haar hoofd tegen de uitgang aan het beuken was. Moet een stom gezicht zijn geweest: waggel, waggel, even stilstaan, waggel waggel, even stilstaan.
mooi zo!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef KatyM het volgende:
Kort ego update: alles is goed! Hartje klopt en alles ziet er prima uit! Waaaaaah zo blij!
Asyquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb net de vlos ook maar even laten komen nadat er een beetje rood zat bij de afscheiding
Dus maar gewoon rustig aan doen. Morgen gaat zoonlief een dagje extra naar opa en oma zodat ik echt helemaal niks hoef te doen...
Wat Wickie zegt!!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef wickie het volgende:
SB, gefeliciteerd met jullie meiske
En wat een mooie naam(dat is mijn echte naam).
wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jahquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef NotTheSame het volgende:
Als Bitterend zich na 12.00uur nog niet gemeld heeft, ga ik me pas zorgen maken!
Whehe heb vanmorgen de buurvrouw gepest... Die hoela loopt elke morgen om 6.00uur met d'r naaldhakjes door de kamer... Ik had dus om 5.30uur al m'n wasmachine aan staan!
Evenstar nog zin in zuurkool vandaag?
En bij mij ook!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Die slaapt altijd uit![]()
Maar hoop t voor haar!!
Oh en KD , nirak , innepin ging t weer vrij vlot bij!
Zodra we dat krot hier in Braboland klaar hebben en goed verkocht kunnen krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jah
Das inderdaad veuuuuuuullll lekkerderquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik krijg vanavond gebakken vismet komkommer en tomaat enzeau
dat heb ik toch iets liever
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Asyniur het volgende:
Jajaja, morgen doe ik écht niks. Ik ga dan alle biebboeken uitlezen
En jullie lastig vallen.
En F5-en voor evenstar en bitterend
ok, dat mag ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten![]()
ok, dus je mag wel gewoon bevallen zonder 2e ksquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb bij dochterlief KS gehad in t Azmkleine sjeng die gek is van fabrizio
![]()
Daardoor mag inleiden niet met alle toeters en bellen en krijg je ballon catheter. Poging 1 van zondag faalde nu poging 2 gestart gisteren.. Weer wachten tot hij eruit gaat anders morgen wordt hij eruit gehaald en dan nieuw plan aan de hand hoe t daar binnen voelt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |