Morgen komen ze hier langs voor de hielprik al en tegelijkertijd de hoortest.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie ukkies allemaal de hielprik gehad? ik kreeg hier een folder over....zo sneu! prikken in zo'n kleintje(de vaccinaties is pas met een paar maanden toch? hielprik is paar dagen dacht ik)
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef bitterend het volgende:
Ja TJ je doos is lekker intact gebleven!![]()
Ah goed om te weten, want liggen en niksdoen valt me heel zwaar en ik kan ook echt haast niks.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Fee-nix het volgende:
Rayen!Wat is ie ontzettend mooi TJ!! En zo klein!! Maatje 44
hihi. Lieffff hoor! En ja druk he
. Komt vanzelf weer ritme in hoor!
Ik snap ook heel goed dat het wat tegenvalt: hoe weinig je eigenlijk kan in het begin na een keizersnee. Maar je zal zien: na de eerste week is dat al stukken beter! En na twee weken helemaal! Dan moet je er echt bij gaan nadenken 'o nee, dit mag ik eigenlijk niet'. De wond moet van binnen natuurlijk ook goed genezen, dus echt 6 weken lang niet stofzuigen he!! En niets tillen, behalve je kleintje.
Nou rustig aan en geniet er maar lekker van! Je klinkt helemaal verliefd.
Ik zie trouwens de tweede foto nog steeds niet hoor...
Nou inderdaad! Nu ben jij aan de beurt hoor! Lang genoeg gewacht!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Alle vrouwen uit de regio moeten gewoon ff hun benen bij elkaar houden en geen babytjes werpen.
Datumtweeling lijkt me een heel goed idee. Ik hoop enorm dat jij morgen terecht kunt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef _evenstar_ het volgende:
SB zullen we voor datumtweeling gaan ?. Succes lieverd !
En thnx allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry..maarquote:Op woensdag 23 november 2011 22:01 schreef Kyara het volgende:
Ja, manlief belde net. Auto stond op stuurslot en hij had hem binnen 1/2 seconden gestart. Ik krijg straks dus eerst uitleg hoe een stuurslot werkt.Maar waarom zetten ze dat dan niet in het boekje
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:03 schreef Kyara het volgende:
ja, lach maar. ik voel me al dom genoeg.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Kyara het volgende:
Covie, was je toen ook zwanger??? Ik heb nu tenminste nog een excuus
Ik wil jou nog wel eens horen als de baby er straks is. Wedden dat je dan apetrots bent dat het de moeder van je kind isquote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef Argento het volgende:
Tja, stuurslot. En dat is dan de moeder van je kind he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |