abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104730048
Wat een mooie foto, TJ! Hoe groot en zwaar is Rayen?

Asy, wat tof dat je nu weet dat jullie nog een jongetje krijgen! Ik vond het zo'n ontroerend moment. Ineens weet je hoe je gezinnetje eruit gaat zien. O+

Inca, ik schrik zo van je bericht. Dit had ik niet aan zien komen, wat verschrikkelijk. Je stond op het punt dat je vooruit kon gaan kijken en plannen kon gaan maken, maar nu staat alles ineens op z'n kop. Veel sterkte gewenst voor de komende avond en nacht. :* Mag ik nog hoop hebben voor jullie? Of klamp je je liever nergens aan vast?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:33:01 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104730198
Tering trixie ik lees nu pas terug.
Wat onwijs heftig en ellendig allemaal!

Ik weet niet wat te zeggen.
Hopelijk slaap je Vannacht goed en valt de vlokkentest qua ingreep mee.

En dan maar hopen dat het 'mee valt'

Hele dikke kus iig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:33:21 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104730214
Wat is Rayen mooi en klein! O+

Claudia, dát ja. Na de echo moesten nog even wachten op de afspraak met de gyn. Ik zat te hyperen zo van 2 jongetjes! Wauw! Mama van 2 mannetjes O+
En zoals ik al zei kan ik me ook goed voorstellen dat ik had gehyperd als het een meisje was geweest, alleen dan zo: van allebei eentje, wauw!
pi_104730425
Oh lieve Trix, want een ontzettend k*tbericht!
Ik ga toch voor je duimen dat er morgen een positief bericht uit de test komt! :*

En wat is Rayen een mooi tenger manneke zeg O+ Dat heb je goed gedaan TJ.
Helaas kan ik die tweede foto ook niet zien, je link werkt ook niet, krijg ik dezelfde foutcode.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:42:28 #280
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104730664
Pfff Inca.... Ik ben er helemaal stil van.. Heel veel sterkte!!!

& TJ Wat een prachtig mannetje!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104730793
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog hoop hebben voor jullie? Of klamp je je liever nergens aan vast?
Je moet hoop hebben, Claudia! Iedereen moet hoop hebben. Er is niks zeker voor de uitslag van de vlokkentest er is.

en je inbox is vol
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_104730828
Inca wat een ontzettend klote nieuws. Ik wens jullie alle kracht van de wereld toe.
Woorden schieten te kort.
pi_104731204
Hebben jullie ukkies allemaal de hielprik gehad? ik kreeg hier een folder over....zo sneu! prikken in zo'n kleintje :'( (de vaccinaties is pas met een paar maanden toch? hielprik is paar dagen dacht ik)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:52:54 #284
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104731205
Rayen! O+ Wat is ie ontzettend mooi TJ!! En zo klein!! Maatje 44 :o hihi. Lieffff hoor! En ja druk he ;). Komt vanzelf weer ritme in hoor!
Ik snap ook heel goed dat het wat tegenvalt: hoe weinig je eigenlijk kan in het begin na een keizersnee. Maar je zal zien: na de eerste week is dat al stukken beter! En na twee weken helemaal! Dan moet je er echt bij gaan nadenken 'o nee, dit mag ik eigenlijk niet'. De wond moet van binnen natuurlijk ook goed genezen, dus echt 6 weken lang niet stofzuigen he!! En niets tillen, behalve je kleintje.
Nou rustig aan en geniet er maar lekker van! Je klinkt helemaal verliefd :).
Ik zie trouwens de tweede foto nog steeds niet hoor...
pi_104731280
Ja TJ je doos is lekker intact gebleven! :D :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 23 november 2011 @ 19:55:10 #286
250838 Fee-nix
pi_104731312
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie ukkies allemaal de hielprik gehad? ik kreeg hier een folder over....zo sneu! prikken in zo'n kleintje :'( (de vaccinaties is pas met een paar maanden toch? hielprik is paar dagen dacht ik)
Ja hielprik is na een dag of 5 geloof ik, bitterend. Wel doen hoor! Zo hebben ze bij Jesper opgespoord dat hij CHT heeft. (Schildklierafwijking) En zo konden we dus op tijd met de behandeling beginnen. En ze kunnen er nog veel meer ernstige ziektes mee opsporen, waarbij het bij sommige ook belangrijk is om meteen stappen te ondernemen.
Jesper merkte er niks van hoor, van dat prikje. Hij lag heerlijk rustig op mijn schouder en sliep er zo'n beetje doorheen. En dat hoor ik heel vaak. Dus zo zielig is het niet! Lijkt alleen zo ;).
pi_104731400
Fee-nix oh wist niet dat Jesper ziek was? heeft ie er veel last van?
pi_104731414
TJ, wat een klein en lief jongetje heb je. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 23 november 2011 @ 20:01:54 #289
250838 Fee-nix
pi_104731698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 19:56 schreef bitterend het volgende:
Fee-nix oh wist niet dat Jesper ziek was? heeft ie er veel last van?
Nee hoor, geen last van gelukkig. Hij heeft alleen geen schildklier. Daardoor maakt zijn lichaam dus niet zelf het schildklierhormoon aan. En dat hormoon is heel belangrijk voor lichamelijke (motorische) en geestelijke groei. En ook voor je stofwisseling. Daarom krijgt hij elke dag het hormoon door ons toegediend. (Tabletjes die we verpulveren en oplossen en dan in zijn mondje spuiten, later kan hij de pilletjes gewoon slikken). En dat moet hij zijn hele leven blijven nemen.

Het belangrijkste is dat je er op tijd bij bent en dat waren we. Hij heeft nooit een tekort van het hormoon gehad (aangezien je eerst nog een voorraadje meekrijgt van je moeder bij de geboorte).

En verder moeten we regelmatig bloedprikken met hem (in het begin was dat wel 2 keer per week en nu eens in de drie maanden) om de waardes van dat hormoon te checken en te kijken of de dosering aangepast moet worden.

Maar je kan er een hartstikke normaal leven mee hebben gelukkig. Nu heeft het verder geen gevolgen. Hij kan er gewoon oud mee worden.

Als de hielprik niet bestond, was het een ander verhaal... dan had hij een motorische en geestelijke achterstand gehad. Dus gelukkig is de hielprik er wel!
pi_104731765
Inderdaad een mooie knul TJ en wat een prupke is het ook! O+ echt zoo klein!
is dat een foutcode omdat het een kind in bad is? :? omg

ah ik vind het niet erg als mensen voorkeur hebben.
Dat kan je hoogstens stil houden maar de gedachte zal er dan toch zijn.

Vind het wel ver gaan als iemand extra een dieet volgt en zulks om naar wens bediend te worden. :{w
Als ik een meisje krijg heb ik wel graag dat ze qua karakter een beetje meer op mijn vriend lijkt, ivm de pubertijd ja. :+
pi_104731909
Heel veel sterkte Inca. Wat een verschrikkelijk bericht. Ik hoop dat je kunt slapen, en dat als je slaapt je niet teveel droomt.
Sterkte morgen, je zult (je bent) de hele dag in mijn gedachten zijn.
pi_104731946
Asy en MJ gefeliciteerd met jullie echo.
Asy weer een jommetje en MJ een goed echo.
O+ Fijn om te lezen.
pi_104732348
Inca, sterkte morgen bij de vwp, en alles wat er nog op je pad komt!

SB en Evenstar veel succes morgen

MJ, mooi dat de echo goed was! Dat is toch weer een stap verder.

Asy, een jochie *O*

Bitterend, hier is de hielprik nog in het ziekenhuis gedaan. Geloof dat 5, toen Chris op de neonatalogie lag.

TJ, wat een lief jochie! en 2,7 kg.. Dat wordt de mijne ook al geschat :X
  woensdag 23 november 2011 @ 20:20:37 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104732707
De onze werd geschat op 450 gram O+
  woensdag 23 november 2011 @ 20:28:15 #295
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_104733164
Heel veel liefs voor Trix: wat een naar nieuws zeg.... damn... wat moet dat vreselijk zijn. Ik denk aan je in ieder geval!
:*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_104733297
Fee-nix ok dus het is idd erg handig om te doen die prik! goed dat de kleine man heeft er geen last van, behalve beetje gedoe met medicijnen en bloedprikken!
pi_104734302
TJ wat is rayen mooi!!
Bijna net zo mooi als onze Nuno :P :P :P
Hoe gaat die met Evenstar?

Met mij gaat het goed, maar ben echt gesloopt!
De bv loopt niet echt.
Dus nu ene borst kwartier andere, daarbij bijvoeden, dan kolven.
Anderhalf uur later tijd voor de volgende voeding :')
Ik heb het bezoek voor de volgende dagen maar even afgezegd.

Mijn bevalling was echt }) o|O })
De baby werd echt gelanceerd glibberde nog door de handen van de arts viel bijna in de prullebak onder me beensteunen, werd op tijd opgevangen maar kwam wel met een smakje tegen de bedrand aan.
Het volledige verhaal horen jullie wel als ik weer wat langer kan zitten :'( :D :'(

Verder ben ik dankbaar, zo ontzettend dankbaar, dat ik met 41 jaar dit allemaal nog een keer mee mag maken. Een zwangerschap, een geboorte van een mensje, de verwondering, de blijdschap, de pijn, de kracht.
Men wat ben ik trots op Nuno. Wat doet hij het goed en wat is hij O+ O+ O+
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_104734586
Jessie :o :D :'( :D
Goed gedaan! Wat vinden de grote zussen ervan?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_104734950
Die zien hem als grote pop. >:) Hij heeft er echt 2 extra moeders bij hoor O+
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 23 november 2011 @ 20:57:08 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104735045
Ai jessie, wat een gedoe zeg!
Zorg nou maar eerst voor je verse gezinnetje. Je verhaal horen we later wel :*
evenstar wordt morgen ingeleid, mits het ziekenhuis niet weer vol ligt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')