*Moet even bijkomen van deze post..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I dunno![]()
Er is mij eerst alleen verteld dat ik inwendig zodanig gescheurd was dat het gehecht moest worden op de O.K.
De volgende ochtend vertelden ze me dat de arts-assistent van de bevalling had gezegd dat het handje zich via de anus presenteerde en dat hij het weer omhoog geduwd had.
Maar op de O.K. vonden ze niet dat de schade dit verhaal onderbouwde.
Dus schiet mij maar lek
Nou ja het was alleen het handje. Het heeft de binnenkant wel van voor naar achter opengehaald maar ik had maar minimaal bloedverlies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef covie het volgende:
[..]Zoiets had ik dus verwacht bij de benaming van sterrenkijkertje
![]()
Maar dan gaat er wel iets heeeeeeeeeel erg mis lijkt me...![]()
Dan verlies je toch ontzettend veel bloed en weet ik wat voor een complicaties meer.
Uhh. Dit. * Kuukske steekt kop nog wat verder in het zand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef KatyM het volgende:
[..]
*Moet even bijkomen van deze post..
Hoe kom et?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een beetje in shock geloof ik.
Door de post van DML.quote:
Dat helpt ook vastquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef bitterend het volgende:
Hahaha nee ik ging plassen en chocola pakken
Oh ja nee ik snap hetquote:
Het ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij vinden jullie het erg shockend? Het was alleen maar het handje
Precies, er komen wel grotere dingen uit dan dat heel kleine handjequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wehehhehequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik zit nu met m'n benen over elkaar m'n doosch dicht te knijpen en een hartig woordje met Pietertje te praten...
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee uit je doos is wel een fijne gedachte?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het idee!!! Een hand uit je kont
!
Nou, als er eentje in zat zou ik toch ook wel willen dat ie eruit kwam hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Het idee!!! Een hand uit je kont
!
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Precies, er komen wel grotere dingen uit dan dat heel kleine handje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee uit je doos is wel een fijne gedachte?
hmumm lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef Aventura het volgende:
Je vagina en anus liggen tegen elkaar aan en worden gescheiden door dun slijmvlies. Dat kan inwendig scheuren tijdens de bevalling. Na de bevalling checken ze of alles goed is gegaan door je rectaal en vaginaal te toucheren (ze steken een vinger in je aars en een vinger in je doos). Kwam ik achter na mijn bevalling, ik vroeg wat de vk aant doen was(Bij mij gelukkig daar geen schade).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |