Ze dwingen me om ipv 3 dagen 2 dagen te gaan werken, weigeren me mijn werkdagen te laten wisselen nadat collega terug komt van zwangerschapsverlof in april, lopen alleen maar te zeiken over dat ik tijdens de zwangerschap van Toby in totaal 2 maanden ziek thuis ben geweest (oftewel: meerdere ziekenhuisopnamen omdat ik uitgedroogd was en chronische blaasontstekingen had, en na elke opname had ik thuis nog een paar dagen nodig om uit te rusten), dat mijn collega's zo te lijden hebben gehad onder mijn constante misselijkheid en blablabla....quote:Op donderdag 24 november 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
Huh kersjes, wat was er dan? Verweten ze jou dat? Of probeerden ze je een richting in te duwen die je niet in wilt?
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Kersjes het volgende:
Maar ik voel me nog goed functioneer en presteer nog prima! Mijn werk heeft er niet onder te lijden dat ik zwanger ben en ik hoop dat het zo blijft. Tuurlijk, ik snap dat je als werkgever vanuit een andere hoek kijkt, maar om nu al 1 dag salaris van me af te willen gaan snoepen "want je gaat het niet trekken".... Da's gewoon lullig.
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
Mijn man heeft haar lief gevraagd om gewoon eruit te komen
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef Faithz het volgende:
Ik zou spontaan overspannen worden (nu je nog 3 dagen werkt) en na mijn zwangerschap en ouderschapsverlof en andere baan zoeken
haahaquote:Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Cooki het volgende:
[..]deze zin moest ik 3 keer lezen..
![]()
ik las: mijn man heeft zijn liefje gevraagd om er uit te komen, alsof ie een bijvrouw heeft die nog in bed lag en jou moest helpen met iets...
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:31 schreef bitterend het volgende:
Ik moet vanmiddag op controle, zal wel vragen waarom onze troela uit mijn bips probeert naar buiten te komen![]()
Lief dat je het vraagt! Momenteel lijkt het weer rustig. Gisterochtend een beetje slijm met rood, later bruin. Nu weer normaal of een klein beetje oud roze. Nouja, rustig aan proberen te doen en probeer ook niet teveel eraan te denken. Vind het maar eng allemaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 07:30 schreef bodpa09 het volgende:
Marjolijntje: hoe gaat het bij jou?
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens horen als de baby er straks is. Wedden dat je dan apetrots bent dat het de moeder van je kind is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |