abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2011 @ 09:26:39 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_104751252
SummerBreeze en Evenstar heel veel succes!

Enne Kers, wat Orea zegt dus. :*
A grand adventure has begun.
pi_104751335
Inca :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 24 november 2011 @ 09:35:10 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104751407
:o Kersjes! Wat lullig zeg!
Ze hebben er geen fuck over te zeggen of jij er wel of niet voor kiest nog een keer zwanger te raken met alle eventuele uitval die er bij komt kijken. (Ik gok althans dat het daar op neer komt?)

Zet alles meteen voor jezelf op papier zodat je het tijdspad en wat er gezegd is goed bij kan houden mocht je het nodig hebben.

:*
pi_104751526
Kersjes, klinkt behoorlijk lullig (understatement). En horkse werkgevers. Ik praat ook mee, al wil ik nu even niet kwijt hoe en wat.

Succes meis.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_104751544
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
Huh kersjes, wat was er dan? Verweten ze jou dat? Of probeerden ze je een richting in te duwen die je niet in wilt?
Ze dwingen me om ipv 3 dagen 2 dagen te gaan werken, weigeren me mijn werkdagen te laten wisselen nadat collega terug komt van zwangerschapsverlof in april, lopen alleen maar te zeiken over dat ik tijdens de zwangerschap van Toby in totaal 2 maanden ziek thuis ben geweest (oftewel: meerdere ziekenhuisopnamen omdat ik uitgedroogd was en chronische blaasontstekingen had, en na elke opname had ik thuis nog een paar dagen nodig om uit te rusten), dat mijn collega's zo te lijden hebben gehad onder mijn constante misselijkheid en blablabla....
Godsamme, ik heb zelf doorgebikkeld tot 36 weken! Heb veel te veel van mezelf gegeven omdat "mijn buuf ook zwanger was en die had nergens last van" "ja, ze zeurt wel, maar ziet er niet ziek uit" "ja hoor, ze is weeeeer ziek" "Kan dat geren van en naar de wc wat minder? En hou eens op met je gesteun, wij hoeven niet te merken dat je misselijk bent"

Bovenstaande opmerkingen heb ik allemaal zelf gehoord, en er zal nog wel een stuk meer over me geluld zijn destijds. Maar ja, ik doe dat toch niet expres? Ik had ook nu al een verweekt bekken kunnen hebben of weetikwat, en compleet afgekeurd zijn geweest. DAT zie je, daar is een duidelijk zichtbare en lichamelijke verklaring. Maar als je hg hebt dan ben je al gauw een aansteller want "iedereen is weleens misselijk" :')

Help ook niet mee dat mijn collega nu 33 weken zwanger is (gaat volgende week met verlof), 5 dagen werkt en totaal geen kwaaltjes heeft. Oh wacht, komt natuurlijk vast doordat ze de hele zwangerschap is blijven doorroken :')

Sorry voor mn gezeur. Arbo-arts hebben we niet, hoop ik voorlopig ook nog niet naar toe te hoeven. Maar om NU al te praten over al die beren op de weg waarvan ik hoop dat ik ze niet tegen ga komen... Het is zo demotiverend -O-
.... met gevoel voor drama....
pi_104751662
Gezeur?! Dit is toch geen gezeur Kers. My gawd, wat een horken daar bij jou. :(.
Iedere zwangerschap is anders, ieder mens is anders.

Kun je hier niet iets mee bij je verloskundige? Misschien een verklaring ofzo? Ik heb er geen ervaring mee hoor, uds ik weet niet of dat soort dingen kunnen. Maar dat is wat als eerste in me op komt.
  donderdag 24 november 2011 @ 09:49:13 #107
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_104751714
Gátver Kersjes wat lullig! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk! :*

Inca ik denk aan je :* :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_104751745
Maar ik voel me nog goed functioneer en presteer nog prima! Mijn werk heeft er niet onder te lijden dat ik zwanger ben en ik hoop dat het zo blijft. Tuurlijk, ik snap dat je als werkgever vanuit een andere hoek kijkt, maar om nu al 1 dag salaris van me af te willen gaan snoepen "want je gaat het niet trekken".... Da's gewoon lullig.
.... met gevoel voor drama....
pi_104751784
Behoorlijk lullig. Volgens mij mogen ze dat ook niet zomaar.
pi_104751819
Kers :o wat een gedoe!! :(

SB *O*

evenstar jij ook *O*

inca succes vandaag meis :* :*

bagger geslapen, uk is ZO druk snachts! niet normaal! en duwen duwen en nog eens duwen op mijn kringspier en baarmoedermond :X
Mijn man heeft haar lief gevraagd om gewoon eruit te komen...buiten spelen is veel leuker!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104751839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef Kersjes het volgende:
Maar ik voel me nog goed functioneer en presteer nog prima! Mijn werk heeft er niet onder te lijden dat ik zwanger ben en ik hoop dat het zo blijft. Tuurlijk, ik snap dat je als werkgever vanuit een andere hoek kijkt, maar om nu al 1 dag salaris van me af te willen gaan snoepen "want je gaat het niet trekken".... Da's gewoon lullig.
:o

Ik zou spontaan overspannen worden (nu je nog 3 dagen werkt) en na mijn zwangerschap en ouderschapsverlof en andere baan zoeken :W
Trotse mamma :)
pi_104752079
kersjes dat gaat echt veel te ver en gelukkig kunnen ze dat niet afdwingen.
Ik ben er echt geïrriteerd over dat dit soort praktijken nog steeds zoveel voorkomen op de werkvloer.

Die mensen zelf hebben toch ook kinderen? Waarom gun je dat een ander niet?
pi_104752091
Kers! Wat een debielen daar! :o :(

Ik hoop zo op goed nieuws voor Incantrix..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_104752132
flugel veel plezier op je teamuitje.

SB en evenstar zet hem op!!! *O* :%

14 weken vandaag *O*

Inca, echt heeeel heeeel veel succes. Al denk ik dat de puntie er al opzit, maar dan nu maar duimen voor een toch nog goede uitslag!
  donderdag 24 november 2011 @ 10:08:46 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104752159
Gatverdamme Kers wat een lompe zakken... -O-
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104752188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
Mijn man heeft haar lief gevraagd om gewoon eruit te komen
:D deze zin moest ik 3 keer lezen.. :P
ik las: mijn man heeft zijn liefje gevraagd om er uit te komen, alsof ie een bijvrouw heeft die nog in bed lag en jou moest helpen met iets... _O-
pi_104752214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef Faithz het volgende:
Ik zou spontaan overspannen worden (nu je nog 3 dagen werkt) en na mijn zwangerschap en ouderschapsverlof en andere baan zoeken :W
:(
+1
Kersjes, sterkte ermee, onthoud je wel dat zij gek zijn en laat je nix aanpraten, als dat lukt :*
pi_104752259
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Cooki het volgende:

[..]

:D deze zin moest ik 3 keer lezen.. :P
ik las: mijn man heeft zijn liefje gevraagd om er uit te komen, alsof ie een bijvrouw heeft die nog in bed lag en jou moest helpen met iets... _O-
haaha :D dat zou wat zijn!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 24 november 2011 @ 10:25:03 #119
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104752558
@Kersjes: NOOIT accoord gaan met een dag minder, tenzij het een ziektedag is. Wat een eikels op jouw werk zeg! Verder wat Faithz zegt! Dat bedrijf verdient jou niet! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104752802
kersjes.. wat een enorme horken bij jou op 't werk! en laat je niet 1 betaalde werkdag van je afsnoepen he? want je hebt recht op ziektewet etc.
en dat die hork nu al zo enorm negatief is... pff!
en idd, er zijn mensen die nergens last van hebben, maar ook genoeg die WEL ergens last van hebben ook al is dit niet zichtbaar.

(los van zwangerschap zijn er ook genoeg aandoeningen/ziekten die niet zichtbaar zijn dus ik snap niet zo goed waarom mensen bij zw.schap op 'zichtbaarheid' afgaan.

en idd wat faithz en susie zeggen.. !!

Denk goed om jezelf :*

Inca.. :*

SB & evenstar *O*
  donderdag 24 november 2011 @ 10:42:19 #121
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104752925
Mogguh :O !

SummerBreeze en Evenstar worden vandaag mama *O* !

Incantrix, hier branden nog steeds kaarsjes voor jou... :*

Kersjes, ik kan honderd-en-één dingen zeggen, maar ik denk dat het belangrijkste wel gezegd is! Laat je niet ondersneeuwen meis :* !

Vanmorgen al lekker gehamsterd in de supermarkt, en nou ff plat op de bank want slapen is de laatste dagen iets wat volgens mij niet meer in het woordenboek voor komt :Z ...
  donderdag 24 november 2011 @ 11:26:43 #122
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104754100
Kersjes megahorken op je werk idd zeg! }:| Ik werk zelf niet op dit moment, maar toen ik nog wel werk had, heb ik zoiets een keer meegemaakt, maar dat met pfeiffer. Ik had de pech pfeiffer te krijgen op het moment dat mijn contract verlengd moest worden. Ik werkte drie dagen en ze wilden alleen mijn contract verlengen voor twee dagen in de week... En dat bedrijf had nog veel meer van dat soort geintjes, ook met mijn collega's. Echt heel naar en demotiverend! Dus wat anderen al zeggen: laat je niet overrulen en schakel tijdig instanties in die je hierbij kunnen helpen!

Bitterend weer niet lekker geslapen :( . Ook jammer! Maar ik hoop stiekem dat wat jij beschrijft (dat duwen) een beetje voorwerk is?!
pi_104754251
Pfeiffer :N :*

Ik moet vanmiddag op controle, zal wel vragen waarom onze troela uit mijn bips probeert naar buiten te komen :6 :D
  donderdag 24 november 2011 @ 11:36:18 #124
250838 Fee-nix
pi_104754381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 11:31 schreef bitterend het volgende:

Ik moet vanmiddag op controle, zal wel vragen waarom onze troela uit mijn bips probeert naar buiten te komen :6 :D
_O-
  donderdag 24 november 2011 @ 11:38:17 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104754447
Orea, je mag gewoon xylometazoline gebruiken hoor :Y
Alleen niet langer dan een week.
Ik gebruik het meestal alleenvoor 's nachts, dat ik in elk geval goed slaap.

Inca, heel veel succes vandaag! :*

evenstar en SB, jullie ook heel erg veel succes! Zet 'em op! :%

Hè bah Kersjes :X
Dit keer ga je dus mooi niet doorbuttelen maar als het niet meer gaat, dan meldt je je ziek. Ze krijgen geld van het UWV en daarme kunnen ze dan mooi een vervanger voor je inhuren.
Jeetje zeg, alsof het bedrijf van jou alleen afhankelijk is. Als dat zo is, dan mogen ze je salaris wel eens opschroeven :{w

Oja, dat had ik gisteren nog willen zeggen ivm het voelen van druk/persdrang.
Harry was sterrenkijker (dat wist ik pas achteraf) en die is met 8 cm ontsluiting zelf goed gedraaid (dus hij is gewoon met achterhoofdsligging geboren).
Het moment dat hij draaide voelde ik als een vreselijk druk van beneden. Géén persdrang maar echt gewoon flinke druk. Vooral op de achterkant.
En de persdrang? Iedereen heeft wel eens buikkramp gehad dat je naar de wc moet rennen en dat je buik maar blijft drukken, dat je het niet tegen kan houden ook al zou je willen. Je lijf duwt gewoon, zelfs als je wil stoppen omdat het zeer doet. Nou die onbedwingbare drang is vergelijkbaar met (reflectoire) persdrang. Bij mij althans.

Ow en ik heb vannacht 3 uur! wakker gelegen om niks. Ja, uiteindelijk ga je dan wel piekeren (half Fok is voorbij gekomen, vooral Inca), maar dat was niet de reden waarom ik wakker was.
Zoonlief (buikbaby) heeft ook nog lekker meegdaan vannacht :D
pi_104754500
Kersje, wat een horken!

Inca, succes met afwachten.

SB en evenstar al in actie?

Bitterend, succes met je kleintje. Hopelijk weet ze binnenkort de goede uitgang te vinden. Valt ook niet mee in het donker :P
pi_104755398
asy; mooi uitgelegd van de persdrang
Ik weet nog dat ik erge buikgriep had (begin zw.schap maar toen wist ik 't nog niet :P) toen mocht ik van de dokt niet alleen thuis zijn dus bij mn ouders gelogeerd, en toen zei ik; als 't zo voelt om een kind te baren dan weet ik niet of ik wel zwanger wil worden :'(
haha :D dat duurde anderhalve week, ik hoop dat bevallen niet anderhalve week duurd :P
pi_104755699
Mag het niet hopen Zoe.. Ik ga gewoon voor 1 dag ellende, en dan een mooi kindje in mijn armen
En persweeen voelen een stuk nuttiger dan een buikgriep-aanval :Y
pi_104755791
Jaa dat is zeker waar!
Vind 't echt zo'n bijzonder iets O+
  donderdag 24 november 2011 @ 12:23:49 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104755804
Ja, dat wou ik net zeggen DF!
Het resultaat van een buikgriepaanval is nou niet waarom je het doet zeg maar ;)
En je doet geen anderhalve week over persen ;)
pi_104756206
haha nee gelukkig niet :9
pi_104756478
Inca ik denk aan jullie en duim voor jullie :*

Kers :o :X :X :(
Ik vind je een held dat je de vorige keer tot 36wkn hebt gewerkt. Ik viel met 15wkn toch echt uit.
Helaas kan ik meepraten over horkerige werkgevers -O-
Laat je niet dwingen tot 2 dagen hè? Nou ja, in de ziektewet voor die 3e dag maar anders niet hoor! Zijn ze nou helemaal betoeterd!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104757312
Ben benieuwd hoe het met de bergetappes gaat van SB.
En Evenstar zit ook gebakken volgens mij *O* , anders hadden we daar wel een update van gehad.

En na alle negatieve werkgevers hier wil ik toch even een dikke ^O^ geven aan mijn leidinggevende en collega's die me juist wel steunen ondanks de rottige tijden binnen het bedrijf zelf.
  donderdag 24 november 2011 @ 13:18:29 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104757348
Inca hebben ze alleen de test afgenomen of verder ook nog wat dingen kunnen nakijken en verduidelijken misschien? Sterkte met wachten op de uitslag.

SB, dat gaat lekker!

Kers, hmm, viel dat ff rauw op je dak :{

Hier vanmorgen de seo gehad en alles ziet er goed uit. En het is nog steeds een meisje.
pi_104758177
Ben ook heel benieuwd hoe de stand is bij evenstar nu :Y
pi_104758378
Damn, Kersjes, wat een enorme horken bij jou zeg!! :( Echt niet normaal..

Ik zie hier op mn werk ook nog wel enorm op tegen het vertellen. Ik heb echt het idee dat een van mn directe collega's heel erg boos wordt en wegloopt, en dat personeelszaken heel lomp en horkerig gaan doen. Ben blij als dat eenmaal achter de rug is. Maar eerst wachten op de echo. Dat vind ik nog veel spannender!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 07:30 schreef bodpa09 het volgende:
Marjolijntje: hoe gaat het bij jou?
Lief dat je het vraagt! Momenteel lijkt het weer rustig. Gisterochtend een beetje slijm met rood, later bruin. Nu weer normaal of een klein beetje oud roze. Nouja, rustig aan proberen te doen en probeer ook niet teveel eraan te denken. Vind het maar eng allemaal.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 24 november 2011 @ 13:45:20 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104758492
Stand is flink wat heftigere krampen , moet soms echt even stoppen met praten bijv. En wat bloedverlies maar dat is niet erg ;) maar t doet heel wat meer actie geven. Straks om 3 uur ongeveer ctg :) kijken of we heuveltjes krijgen ipv drempels.

Oh en toucheren door een vent van 2 meter met grote handen is onaangenaam ;( :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 24 november 2011 @ 13:46:57 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104758567
En een dikke :* voor kers! Oetlullen op je werk pffff :( :(

Inca :*.

SB zet hem op :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104758624
Owww evenstar *O* *O* je kleintje komt er echt aan nu
  donderdag 24 november 2011 @ 13:57:38 #140
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_104759005
Inca, een hele dikke :*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_104759129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik wil jou nog wel eens horen als de baby er straks is. Wedden dat je dan apetrots bent dat het de moeder van je kind is :7
O+

Inca, heel erg veel sterkte vandaag :*

Evenstar en Summerbreeze, zet 'm op dames! :% :%

Kersjes, wat een horken daar op kantoor. Maar als je je (gedeeltelijk) ziek meldt dan moet je toch sowieso naar een arbo arts?
Kuuks, lag even tussen de regels door dat het jou ook niet helemaal lekker gaat qua werk. Sterkte.

Hier gelukkig nog maar een half dagje en dan verlof *O*
pi_104759433
Ohja die stuurslot
had ik ook vorig jaar...toen zat ik tot mijn vinger bloedde de sleutel erin te duwen en lukte niet
dus heb ik de anwb gebeld...mijn auto is kapot :'( :{
zei ze "geeft u een ruk aan het stuur..."
en ja hoor :')
pi_104759881
ik had vanochtend ook een probleem met het portier openen (mijn afstandbediening heb ik immers gesloopt gister). Tot ik er achter kwam dat bij de verkeerde auto stond :') (zilverkleurige 307 ipv champagnekleurige 308, donker, moe, vroeg..... O-) ). Toe aan verlof dus.
  donderdag 24 november 2011 @ 14:26:17 #144
250838 Fee-nix
pi_104760055
Marrije een goede seo! *O* Fijn!

Evenstar wat meer actie! *O* Go!
pi_104760166
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef Fee-nix het volgende:
Marrije een goede seo! *O* Fijn!
Oh, dat heb ik helemaal gemist.

Fijn Marrije!
  donderdag 24 november 2011 @ 15:09:38 #146
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104761462
Kersjes, welpotverdikkeme, dat is gewoon geméén wat ze doen, alsof jíj erom vraagt om je zo te voelen! :r Belachelijk gewoon, al die opmerkingen van je collega's ook, serieus, WTF?? Dat je er bent gebleven zeg :X :*

Marrije, wat fijn!! *O*

Ik ben benieuwd Evenstar, hopelijk gaat het lekker vlot zo :*

SB, hoe is het?

Ennuhm, wie vergeet ik nog? Nouja, sorry :')

Wij hebben de vlokkentest (een soort van punctie van de placenta dus) erop zitten en het ging allemaal goed vanochtend, heb nu zoals voorspeld een kleine bloeding en moet de fysieke inspanning niet opzoeken. Mijn buik voelt wat prikkelig/pijnerig, maar niet heel heftig of miskramerig. Jammer van het rustigaan doen is het wel, we hadden 'leuke dingen doen' gepland staan voor Stef's verjaardag vandaag, maar dat houdt hij dan nog tegoed. Hij is zelf ook niet helemaal in zijn hum, gisteren had hij 40 graden koorts, dus veel spannends was het toch al niet geworden..
Dinsdag hebben we als het goed is een eerste uitslag, de volledige uitslag (er moet ook DNA op kweek) is over 2 weken. als daar niets uitkomt volgt er een hele uitgebreide echo om het hartje te onderzoeken, mocht daar niets uitkomen krijg ik nog een vruchtwaterpunctie. Als dat allemaal niets aan uitkomst geeft én het vocht dat de baby vasthoudt vermindert in de komende weken ook aanzienlijk maken we een kansje..
3!
pi_104761606
Trix, dat klinkt niet alsof er echt helemaal geen enkele hoop meer is, toch? Is dat ook wat de artsen vandaag hebben gezegd?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104761671
Mijn duimen draaien hier vollop tot as dinsdag!
pi_104761739
Inc, dat klinkt als een flinterdun sprankje hoop....daar gaan we dus dubbel en dwars voor duimen!

SB en Evenstar zet hem op!
pi_104761807
Incantrix, fijn dat de punctie goed verlopen is. Wel jammer dat jullie vandaag Stef's verjaardag niet kunnen vieren (dat zou ook wel een beetje afleiding geven he) :*
Ik duim heel hard voor het kansje :* !!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')