Orea, je mag gewoon xylometazoline gebruiken hoor

Alleen niet langer dan een week.
Ik gebruik het meestal alleenvoor 's nachts, dat ik in elk geval goed slaap.
Inca, heel veel succes vandaag!

evenstar en SB, jullie ook heel erg veel succes! Zet 'em op!

Hè bah Kersjes

Dit keer ga je dus mooi niet doorbuttelen maar als het niet meer gaat, dan meldt je je ziek. Ze krijgen geld van het UWV en daarme kunnen ze dan mooi een vervanger voor je inhuren.
Jeetje zeg, alsof het bedrijf van jou alleen afhankelijk is. Als dat zo is, dan mogen ze je salaris wel eens opschroeven
Oja, dat had ik gisteren nog willen zeggen ivm het voelen van druk/persdrang.
Harry was sterrenkijker (dat wist ik pas achteraf) en die is met 8 cm ontsluiting zelf goed gedraaid (dus hij is gewoon met achterhoofdsligging geboren).
Het moment dat hij draaide voelde ik als een vreselijk druk van beneden. Géén persdrang maar echt gewoon flinke druk. Vooral op de achterkant.
En de persdrang? Iedereen heeft wel eens buikkramp gehad dat je naar de wc moet rennen en dat je buik maar blijft drukken, dat je het niet tegen kan houden ook al zou je willen. Je lijf duwt gewoon, zelfs als je wil stoppen omdat het zeer doet. Nou die onbedwingbare drang is vergelijkbaar met (reflectoire) persdrang. Bij mij althans.
Ow en ik heb vannacht 3 uur! wakker gelegen om niks. Ja, uiteindelijk ga je dan wel piekeren (half Fok is voorbij gekomen, vooral Inca), maar dat was niet de reden waarom ik wakker was.
Zoonlief (buikbaby) heeft ook nog lekker meegdaan vannacht