abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had op de afdeling ;) Jan is er O+
Straks sneetje brood nog met tomaatje had hij extra voor me geregeld _O-
Oh ik hoef nog maar 2 kamers en heb op heel 1a gelegen _O-
Is Jan een leuke verpleegkundige? :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104769319
Bitterend, goed bezig! Zo begon het bij mij ook ongeveer, het toucheren heeft het startschot gegeven...

Evenstar, *O* zet hem.op!!!

Trix nog een :* omdat het kan...
  donderdag 24 november 2011 @ 18:52:13 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104769364
Is de voedingsmeneer , 60 jaar oud en zo homo als wat , maar zo lief O+ ik krijg privileges als vast patiënt .

Grappig is dat ik zo verhuis van deze kamer naar waar ik begon :)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104769555
Bitterend, wat fijn, al 3 cm en mogelijk verder al een beginnetje. ^O^ Spannend!

Evenstar, jouw geduld wordt echt op de proef gesteld zeg. Maar nu ga je niet meer zonder baby naar huis, toch?

En SB, gaat denk ik goed? :%

Inca, toch nog een beetje hoop en een kans..snap wel dat je je er niet helemaal aan vast wil klampen. In elk geval fijn dat er nu wat duidelijkheid is over het mogelijke verloop. Rustig aan. :*

NTS, op deze manier gaan mogeiljke toekomsige vrouwen natuurlijk niet blij zijn he. o|O ;) Wel erg lief van je. Stamp. :9 Zuurkool met ananas vooral. En boerenkool met appelmoes. :@ :Y)

Hier nog 6 dagen werken! *O* Ben een beetje jaloers op je Kyara. 8)7 Terwijl ik daar zelf voor gekozen heb. Merk dat ik aan het eind van de werkdag wel wat chaotisch en wazig word. Maargoed, deze 9 uur op het werk weer doorgekomen. En de baby drukt om de haverklap tegen de onderkant. Heel apart gevoel. En nu weekend. *O*

Kersjes, wat een naar gedoe op je werk. Sommige mensen hebben echt 0 inlevingsvermogen. Idioot toch, geen felicitaties en alleen maar gezeik. Als je maar beseft dat het niet aan jou ligt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104769600
Echt wazig, gezien m'n tikfouten in m'n post. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104769657
Soempie, apart gevoel he? Ik had het vandaag ook heel erg toen ik door de stad aan het waggelen was. Harde buiken en buikbaby die met haar hoofd tegen de uitgang aan het beuken was. Moet een stom gezicht zijn geweest: waggel, waggel, even stilstaan, waggel waggel, even stilstaan.
pi_104769824
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.

Stats volgen zodra ik niet meer lig te tillen.
pi_104769833
Ja, inderdaad. Het doet in elk geval geen pijn, alleen is het heel apart. Bijna prettig soms. :')
pi_104769914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.

SB! Ik moet nu even schakelen hoor. Hoe moet dat voor jou wel niet geweest zijn. In elk geval van harte gefeliciteerd natuurlijk! :* *O* Wat een leuke naam ook en heb je je dochter wel lekker bij je (gehad)?
pi_104769953
quote:

Jaaaa, ze is er *O* Gefeliciteerd met je dochter. Leuke naam :Y
Klinkt wel heftig als het uitgelopen is op een spoedkeizersnee! Kom maar lekker bij en geniet van je verse beebje :*
pi_104770107
Gefeliciteerd SB!!!! *O* *O* *O* *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104770225
SB gefeliciteerd
Bitterend hopelijk zet het door en heb je jullie meisje ook snel
pi_104770226
quote:

Van harte gefeliciteerd! *O*

Laatste weken zijn er best wat (spoed)keizersnedes geweest weer hier.. Komt goed SB! Heftig en duurt even maar komt echt goed! Geniet van je meisje!
  donderdag 24 november 2011 @ 19:17:51 #214
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104770602
Evenstar, tis dat ik om 20.00uur bij de vk moet zijn, anders had ik je nu nog met liefde een bakje gebracht!

Ow en Soempie, beter een goed gevoede man op vrouwenjacht sturen dan een mager scharminkel of zo'n snackbartype ;-)!

SummerBreeze, gefeliciteerd met die kleine meid! Jammer dat het toch een keizersnede is geworden, maar heej, ze is er! Ook kersverse papa SocialDisorder natuurlijk gefeliciteerd met jullie meissie!

Bitterend, wat zei ik nou op FB? Ik ben er bijnaaaaaa, ik ben er bijnaaaaaa ;-)!
pi_104770691
Jaaa je kleine meid is er SB! Gefeliciteerd! :*
pi_104770734
SB, van harte gefeliciteerd!!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104770839
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Summerbreeze!!! *O* *O* *O*

Soemp, is de kleine dan ook al ingedaald? Nog 6 dagen is in elk geval ook aftellen :* Ik had nog wel een weekje doorgekund maar moet met 34 weken met verlof aangezien ik ook in de ziektewet zit. Anderszijds is het ook wel lekker omdat ik nog ontzettend veel moet doen en regelen.

Laatste 2 dagen zijn wel superdruk op kantoor. Wil nog een paar dingen goed afronden en als niet iedereen meewerkt dan wordt het echt een race tegen de klok. Plus nog collega's die nog op de valreep iets van je willen. Morgen toch even mee uitkijken want volgens mij heb ik vandaag best wat harde buiken gehad (die harde buiken vind ik nog steeds twijfelachtig of het nu wel of niet zo is, vooral omdat mijn buik sowieso al keihard is).
  donderdag 24 november 2011 @ 19:23:33 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104770905
Gefeliciteerd SummerBreeze!
pi_104771112
Ze is er! Wat een omschakeling naar een spoedkeizersnede.. Maar ze is er, van harte gefeliciteerd!
pi_104771136
Kyara, jij hebt dat dus ook, dat van die twijfel over harde buiken! Ik weet echt niet wanneer ik nou een harde buik heb en wanneer niet, meestal is m'n buik best wel hard? En weet je, als je dingen niet af kan ronden, dan is het maar gewoon pech. Gewoon overdragen dan en laat ze het maar oplossen. Rustig aan, echt, al snap ik wel dat je het goed af wilt ronden op je werk. Maar, als het niet gaat, dan niet.

En de baby is bij mij al ingedaald en ligt vast zegt de VK. Kleine kans dat de baby weer terug zou schieten gaf ze aan. :Y Wel fijn, omdat het gepor in m'n ribben wat minder is nu.
pi_104771158
Het fijne is dat ik totaal geen naar gevoel heb bij die keizersnee. Het was beter voor die kleine meid en ik ging van weeënstorm naar weeënstorm met paniekaanvallen er doorheen gewoven. Ik had het zelf al bij de verpleging aan en later bevestigde de gyn mijn vermoeden; il had bij 6 cm al pyreneeën die ik niet de vaas kon. Ik was door dit alles zo uitgeput dat ik het echt niet meer zelf aan had gekund.

De beloofde stats: 3550 gram, 16:29 uur geboren en past maatje 50 al niet meer ivm lengte.

Mijn eerste woorden toen ik jaar zag: hoi lief klein trolletje van me. Het verhaal daarachter komt later
pi_104771276
SB en SD, gefeliciteerd met jullie dochtertje *O*

Evenstar, jij morgen dan maar?
En bitterend zaterdag, of eerder?

Dan sta ik dan bovenaan de komende 5 weken :P

Kersjes, stom dat je werk zo dwars ligt.. :N
pi_104771474
Heb de vk maar gebeld ik verlies nu bloed
pi_104771532
O+ Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt SB. Ben ook benieuwd naar de 1e foto. Stats zien er in elk geval goed uit! Sterkte met je herstel!

Soempie, ja, hier ook. Voel soms wel een verkramping maar verschil zie je niet. En als spruit ineens tekeer gaat dan heb ik ook hetzelfde gevoel :? Fijn al klemvast ingedaald. Hier kruipt ie alleen maar om hoog. Maar hij lag wel al vrij vroeg met zijn hoofd naar beneden, zolang hij maar niet omdraait vind ik het best.....

Ja, nog ff en je staat bovenaan DeepFreeze! En ik 5e :o
pi_104771564
Oh bitterend wat spannend.

Is bloedverlies een teken van een naderende bevalling of is dat niet goed? :?
pi_104771967
Gefeliciteerd SB!! O+ ben ook benieuwd naar 't verhaal en de foto's! :) lekker genieten!!!

Bitterend ohh! spannend..! Hoop dat alles goed gaat
en mocht 't beginnen heel veel succes! :*

inca.. ik duim..!
pi_104771996
Misschien een adertje geraakt van de baarmoedermond. Die is natuurlijk gevoelig nu. . Maar even laten checken kan geen kwaad denk ik..
pi_104772124
SB *O* ze is er, gefeliciteerd!! *O*

Evenstar succes nog even!

Bitterend spannend hoor, misschien is het wel begonnen!!

Inca een hele dikke kus :*

En dan waren er nog veel meer waar ik op wilde reageren maar ik ben alweer vergeten hoe en wat precies :') in ieder geval bijna verlof voor een paar meiden! *O*

En nu SB bevallen is sta ik ineens in de top 10.... *slik*
pi_104772261
klavertje, gaat snel zo! :P, je bent op n mooie datum uitgerekend zeg O+
pi_104772483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Zoë23 het volgende:
klavertje, gaat snel zo! :P, je bent op n mooie datum uitgerekend zeg O+
Ja die datum vind ik stiekem ook extra leuk, kneuzig hè :')
  donderdag 24 november 2011 @ 19:51:23 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104772597
Ica, bewonderenswaardig dat je nog zo met anderen mee kunt leven nu je zelf zoveel aan je hoofd hebt. Wel een wat positievere insteek dus van de artsen die je vandaag had. Ja die rust zal wel even zwaar vallen (gefeliciteerd met Stef trouwens), dat is best een serieuze zaak.

SB, ze is er! Gefeliciteerd! Een spoedkeizersnee, ik wens je een voorspoedig herstel.

Over keizersnee gesproken, TJ, valt niet mee dus. Voel je je vandaag al wat beter?
  donderdag 24 november 2011 @ 19:52:50 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104772687
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef octopussy het volgende:
Soempie, apart gevoel he? Ik had het vandaag ook heel erg toen ik door de stad aan het waggelen was. Harde buiken en buikbaby die met haar hoofd tegen de uitgang aan het beuken was. Moet een stom gezicht zijn geweest: waggel, waggel, even stilstaan, waggel waggel, even stilstaan.
Mensen dachten vast 'die is aan het bevallen'.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:54:23 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104772791
SB, van harte gefeliciteerd met julie dochter! *O*
pi_104772905
Inca mijn duimen draaien hier voor jullie !

Sb gefeliciteerd met jullie meisje *O* *O*
pi_104773024
SB en SD gefeliciteerd met jullie meisje!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 24 november 2011 @ 19:59:55 #236
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104773152
SB gefeliciteerd bikkel :*. Geniet van je trolletje ;)

Bitterend gaat gewoon ff aan de gang ;) bloedverlies had/heb ik ook licht door t toucheren deze keer is ansich wel goed hoor als t subtiel is en blijft, maar goed dat je hebt gebeld! :*. Zet em op popje!
pi_104773506
Ze komt idd zo kijken voor de zekerheid....ga me wel stom voelen als ik helemaal nog niet ga bevallen :@

evenstar hoe is het bij jou? NTS al met stamppot geweest? :9~
pi_104773644
Kort ego update: alles is goed! Hartje klopt en alles ziet er prima uit! Waaaaaah zo blij! :D
  donderdag 24 november 2011 @ 20:08:10 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104773646
bitterend, wat spannend! :o

evenstar, wie weet ga je vannacht heuvelen maken :Y

Ik heb net de vlos ook maar even laten komen nadat er een beetje rood zat bij de afscheiding :X
Toen voelde ik natuurlijk de baby niet en kon ik me niet herinneren wanneer ik hem voor het laatst gevoeld had. Maar de vlos kon hem niet eens volgen met de dopler zo druk was de kleine man. Hij zwom gewoon steeds weg. :D
Dus maar gewoon rustig aan doen. Morgen gaat zoonlief een dagje extra naar opa en oma zodat ik echt helemaal niks hoef te doen...
pi_104773683
Oooh SB van harte!!
pi_104773705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef KatyM het volgende:
Kort ego update: alles is goed! Hartje klopt en alles ziet er prima uit! Waaaaaah zo blij! :D
mooi zo!!! *O*
pi_104773749
Asy en morgen ga jij dus echt echt NIKS doen he!! ~O> :* :* :*
pi_104773878
Mooi zo Katy!!
pi_104773916
Asy alweer wat bloed? Fijn dat je morgen even echt rustig aan kunt doen!
pi_104774004
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb net de vlos ook maar even laten komen nadat er een beetje rood zat bij de afscheiding :X

Dus maar gewoon rustig aan doen. Morgen gaat zoonlief een dagje extra naar opa en oma zodat ik echt helemaal niks hoef te doen...
Asy |:( :*
je hebt zorgplicht voor de kleine sjeng he :* :*
en voor harry, ik weet t, maar rood betekent stoppen jah :Y

(bij oranje geef ik gas >:) )
pi_104774017
Klavertje jij in de top 10!! ik ben numero uno :o :D *O*
  donderdag 24 november 2011 @ 20:15:03 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_104774063
SB gefeliciteerd me je meiske, leuke naam! *O*
Ook goed nieuws voor Katy, fijn meid!
Kyara bijna verlof, heerlijk! Doe je rustig aan die laatste daagjes!
Inca nog wachten op het eerste nieuws dinsdag, jee... heftig... heel veel sterkte! :*
Asy, jij ook rustig aan doen hè! o|O
Evenstar, zet hem op!!! :% :*
Bitterend wat spannend! Nu moet ik weer de hele avond/nacht F5-en :( :*

Nou ik vergeet ongetwijfeld weer een heleboel andere lieve dames, maar hey, jullie lullen ook zo hard hier! :9
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_104774124
Fijn katyM *O*

Haha nee hoor, zou t ook leuk vinden klavertje :D

Asy! Rustig aan hoor :*

En bitterend je hoeft je echt niet stom te voelen, alleen maar goed dat je belt!
  donderdag 24 november 2011 @ 20:22:16 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104774485
Jajaja, morgen doe ik écht niks. Ik ga dan alle biebboeken uitlezen ;)
En jullie lastig vallen.
En F5-en voor evenstar en bitterend :Y

Katy, fijn dat alles er goed uitzag! *O*
pi_104774757
SB en SD, gefeliciteerd met de geboorte van Marieke *O* Hopelijk herstel je voorspoedig van de keizersnede.

Katy, wat fijn!! Hele opluchting denk ik :D.

Inca, fijn dat het onderzoek achter de rug is. Veel sterkte met wachten, ik duim ook mee voor de best mogelijke uitslag :*.
pi_104775228
SB van harte met jullie kleine meid!

Bitterendje wel spannend hoor!

Katy wat fijn!

Poeh ik hou het verder even allemaal niet bij. In ieder geval nog een dikke :* voor inca!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 24 november 2011 @ 20:35:16 #252
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_104775268
Gefeliciteerd SB! *0* Hoop dat je snel opknapt!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_104775639
Katy wat fijn!

Bitterend wat spannend is het nu bij jou misschien ook begonnen opeens :o *O*

en natuurlijk SB jeeeeeeeej!
Gefeliciteerd meid met jullie kleine Marieke O+ *O* O+
Zo benieuwd naar een foto! Fijn dat je geen nasmaak hebt over de spoedkeizersnee, idd als het moet, moet het maar gewoon. :*

Oh en Asy: }:| (strenge blik) Echt rust gaan houden hoor!! potdikke :*
pi_104776290
Summerbreeze: gefeliciteerd met de kleine Marieke O+
geef jezelf de tijd he? :* achteraf makkelijk praten, maar ik herken t :Y
pi_104777245
SB, gefeliciteerd met jullie meiske *O*
En wat een mooie naam O+ (dat is mijn echte naam).
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_104777523
SB gefeliciteerd!
pi_104777860
SB gefeliciteerd met jullie meisje!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104778531
Pfoe....toucheren doet gvd pijn zeg :X
Bloed kwam idd door het toucheren...ze vond dat alles keurig was, als ik weeën krijg dan gaat het niet lang duren voor dat ze er is dacht ze. Maar ze zei ook dat als ik na het weekend nog steeds zoveel gerommeld heb en het zet niet door dat ze volgende week de vliezen gaat breken :o
pi_104778576
Fijn Katy! O+

Asy, je hebt zeker weer niet geluisterd en je bent weer te druk geweest he. Eigenwijs. Foei! o|O Maar wel fijn dat alles goed is :*

Ik vind het zo spannend Bitterend!!! Ik wil het liefst de hele tijd F5-en maar moet zo naar bed. Denk dat ik vannacht nog wel een update van manlief krijg ;)
pi_104778673
Kyara vind het ook spannend! heb al mama gebeld :D
:*
pi_104779069
Spannend hoor bitterend!! Dus het komt nu wel echt heul erg dichtbij!
pi_104779099
Mocht het doorzetten heel veel succes meid :% :% :* :*

en anders tot morgen ;)

:z
pi_104779124
:Y :D :* :* :*
  donderdag 24 november 2011 @ 21:42:16 #264
348178 NotTheSame
pi_104780052
Bitterend, het klinkt in ieder geval hoopvol! Hopelijk zet het nu door :D!

Soempie ook weer goedgekeurd *O* !

Wij zijn net terug van de vk. Hier even 'iets minder' nieuws...
Ze hebben hoogstwaarschijnlijk 6 weken lang (!!!) en door 3 vk's (!!!) over het hoofd gezien dat Draak in een onvolkomen stuitligging ligt. Ook ligt het 2 weken achter in de groei, iets wat kan betekenen dat de doorbloeding van de placenta niet goed (meer) is. Morgen word er een afspraak gemaakt in het zkh voor a.s. maandag of woensdag, sowieso voor controle van de placenta en waarschijnlijk ook voor een draaipoging.

En nou ga ik effe cocoonen... Het viel me allemaal even rauw op m'n dak net...
  donderdag 24 november 2011 @ 21:58:06 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104781385
Nts toch , rust nemen jij!!! Logisch dat je ff schrikt lieve meid maar draak kan ook recent pas gedraaid zijn . Bij dochterlief kwamen ze er met 40w2d achter... En de vk had die dag ervoor gevoeld..
Goed dat ze iig ff alles na gaan kijken! :*

Asy potverdorie ga jij eens ff echt echt rustig aan doen!! Gaan ze trouwens geen extra echo laten doen om te zien waar t vandaan komt?

Andere dames nog alles ok?

Zag goede echo voor katyM (toch?) *O*

Bitterend :*. Ga maar lekker ff bevallen.
Dat toucheren is idd niet fijn, maar vond de vorige keren door de Vk,s hemels aanvoelen t.o.v de gyne vanochtend :X

Echter nu rommelt t stuk meer als van de week, benieuwd wat de douche zo oplevert :+ of t wegtrekt of aanblijft..
  donderdag 24 november 2011 @ 22:13:18 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104782411
NTS, dat is ook schrikken zeg!

evenstar, aangezien ik gisteren de 20 weken echo heb gehad en alles prima in orde was, gaat vlos er vanuit dat het komt omdat ik teveel gedaan heb. Probleem is dat als ik naar het ziekenhuis zou gaan, ik een inwendig onderzoek krijg waardoor nog meer bloed zou kunnen komen.
Als zij ook maar een seconde dacht dat er iets met de baby was dan was ik al in het ziekenhuis geweest zodra ze binnenstapte ;)

Zorg jij dat je bubba snel laat ploppen? Want ik ben nieuwsgierig :)

bitterend, ik hoop dat jouw beebje zich ook snel aandient...
  donderdag 24 november 2011 @ 22:14:37 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_104782519
SB, van harte met je kleine meiske O+ *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_104782786
SB, gefeliciteerd met Marieke! Mooie naam zeg. O+
Rust uit en geniet van jullie eerste tijd saampjes. O+

Kathy, fijn dat alles goed was!

Bitterend, wat spannend! Wil je al wat van deze? :% :% :%

Asy, }:| Rustig aan doen! :*

Spannend Evenstar! Hopelijk gaat de douche helpen en zet het door!
Voor jou ook wat van deze: :% :% :%

Lieve lieve Inca-meis. Wat een achtbaan zitten jullie in zeg. Gelukkig is er hoop. En wat fijn een rustige en heldere arts te hebben.
Ik hoop ook dat jullie een beetje hebben kunnen genieten op deze dag dat jullie al 2 jaar de papa en mama van Stef zijn. Gefeliciteerd!
En ik duim voor jullie kleintje. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 24 november 2011 @ 22:31:05 #269
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_104783643
*O* SummerBreeze Gefeliciteerd met je meisje !!!!! Leuke naam *O*

Evenstar, Hoop dat het bij jou dan nu eindelijk doorzet en dat jij ook morgen een klein hummeltje in je handen hebt !

Bitterend, Spannend !!!!!!!!
Morgen waarschijnlijk verse baby's *O*
  donderdag 24 november 2011 @ 22:51:37 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104784936
SB, je meiske is er *O* *O* Van Harte.

Evenstar :* Je bent er nu bijna meis...

Bitterend spannend *O*

Inca meis, ik duim!! Hoe klein de kans misschien ook is, je verdiend 'm... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104785224
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef wickie het volgende:
SB, gefeliciteerd met jullie meiske *O*
En wat een mooie naam O+ (dat is mijn echte naam).
Wat Wickie zegt!!
*poef* nu is het weg
pi_104785605
NTS, begrijpelijk dat je overrompeld bent! Mag ik je de tip geven om je goed in te lezen over het uitwendig draaien van de baby (versie). Persoonlijk zou ik het niet doen. Het kan erg pijnlijk zijn en de kans dat de kleine terugdraait is best groot. Bij mij mag het zelfs niet eens omdat de kans bestaat dat er littekenweefsel in mijn buik kan scheuren ivm eerdere buikoperaties.

Je hebt er zelf de keuze in!
  donderdag 24 november 2011 @ 23:06:03 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104785851
NTS, meis ik lees het nu pas... Schrikken zeg....

Hoop dat alles gewoon in orde is :*
pi_104786924
Och NTS, begrijpelijk dat je van slag bent zeg. :{
Hopelijk is alles goed. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 24 november 2011 @ 23:24:40 #275
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104787057
Asy helemaal alweer vergeten van de echo.. 8)7
pi_104787369
NTS geloof goed dat dat even heel flink aankomt!

Mocht je iets willen weten... Hier ervaring met een (mislukte) draaipoging en daarna een geplande keizersnee ivm een onvolkomen stuitdame....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104787402
SB Gefeliciteerd met Marieke! *O*

Inca, duimen draaien hier overuren :*

Bitterend: Spannund!!!!!!!

Evenstar, ook voor jou niet lang meer!!
Tralalalaaa
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:00:07 #278
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104788564
Zoooo rol bijna m'n bedje in (net terug van concert: gaaaf!). Ff snel een beetje bijgelezen. Vergeef me als ik iemand vergeet!

Inca, de duimen draaien voor je hoor! Klinkt iets hoopvoller dan gisteren!

SB gefeliciteeeeerd! *O* Gelukkig heb je geen naar gevoel bij hoe het gegaan is!

Asy rustig aan nog steeds he... Die kleine in je buik zorgt al voor genoeg drukte zo te horen ;).

KatyM een goede echo! *O*

Evenstar gaat de goede kant op!

Bitterend jeumig wat spannend zeg! Ik hoop dat het door aan het zetten is! Voor de zekerheid: :% .

Nou, dat was t zo even uit mijn hoofd. Tot morgen en welterusten! :*
  vrijdag 25 november 2011 @ 05:51:40 #279
348178 NotTheSame
pi_104792596
Mogguh iedereen...

Wat een k*tnacht zeg, heb elk uur de klok wel gezien geloof ik. Net maar even manlief uitgezwaaid naar z'n werk en dan hoop ik dat ze gauw bellen van het zkh voor die afspraak...

En wat een lieve berichtjes allemaal! Dankjulliewel! Ik maak me tot op heden niet zozeer druk om het feit dat Draak in een stuit ligt eigenlijk. Zelf ben ik in een volkomen stuit geboren en ik zie wel of Draak zich wil (al dan liet laten) draaien. Ik weet dat ik zelf controle ga hebben over de draaipoging, in de zin dat als het niet goed voelt, het gewoon gestaakt word.
En Evenstar, onze vk had het over dat men aan de vorm van het hoofdje kon zien of een beeb al langer in een stuit lag? Vandaar dat ze dacht dat het al een week of 6 zo lag.

Het meeste zorgen maak ik me toch wel om de groeiachterstand. Zeker toen de vk zei dat misschien mijn placenta misschien niet goed werkte. Misschien dat sommige van jullie kunnen herinneren dat ik stressmatig geen geweldig rustige zwangerschap heb en dat ga je nou jezelf (en anderen) verwijten.

Maar goed, ik moet proberen het lichtpuntje te blijven zien. Draak is levensvatbaar dus als ie moet komen, dan komt ie maar...

En vandaag m'n 35 weken mijlpaal, EN met een beetje geluk komen ze vandaag de co-sleeper brengen!

[ Bericht 0% gewijzigd door NotTheSame op 25-11-2011 07:40:05 ]
pi_104792683
NTS, dat is ook een verrassing om te horen. En niet zo'n fijne.. Hopelijk draait het vanzelf goed, en valt het gewicht binnen de grenzen.
Muppet lag tot 33,5 week in stuit. Daarna truukje van mijn zusje geprobeerd: even 15 minuten op handen en knieen zitten. Sindsdien ligt het netjes met het koppie beneden..

Inca, veel sterkte met afwachten. :*

Evenstar, heb jij vannacht nou goed werk gemaakt van Bubba, of zit hij nog binnen?

Asy, jij ook rustig aan! Je moet nog wel effe..

Bitterend, Bij jou zit er ook al schot in. Ga je gewoon op de uitgerekende datum bevallen?

Hier net wakker met honger.. Dus schaaltje muesli achter de kiezen. En nu nog even wat tijd doden voordat kleuter wakker wordt. Muppet is al wel wakker. Kleine stuiterbal :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 07:55:45 #281
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104793047
Ik heb heerlijk geslapen en t leek alsof t allemaal niks meer doet, maar nu wakker en t doet iets maar niks spannends .. ;( dus Bubba zit nog gewoon binnen...
pi_104793095
Oh evenstar. Schiet niet echt op bij jou hè. Dikke :*
pi_104793181
Evenstar :*. NTS :*.
pi_104793189
Oh Fee! Welk concert ben je geweest?
pi_104793645
Wat is dat toch opeens met al die inleidingen die zo lang duren ;(
Evenstar ik hoop dat er vandaag wat meer vaart in komt :*

En NTS dat is even schrikken inderdaad, ook voor jou een :*
Dat de kleine maar snel mag draaien en nog wat meer groeien.
  vrijdag 25 november 2011 @ 08:58:55 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104793692
Die van mij moet langzaam ivm KS litteken en heb twee dagen pauze gehad ;)

Ik ben een slecht voorbeeld :+
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:04:51 #287
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_104793786
Is Bitterend al bevallen :D
Trotse mamma :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:09:03 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104793839
Die slaapt altijd uit ;)
Maar hoop t voor haar!!

Oh en KD , nirak , innepin ging t weer vrij vlot bij!
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:11:17 #289
348178 NotTheSame
pi_104793867
Als Bitterend zich na 12.00uur nog niet gemeld heeft, ga ik me pas zorgen maken ;) !

Whehe heb vanmorgen de buurvrouw gepest... Die hoela loopt elke morgen om 6.00uur met d'r naaldhakjes door de kamer... Ik had dus om 5.30uur al m'n wasmachine aan staan _O- !

Evenstar nog zin in zuurkool vandaag? :+
pi_104794004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef NotTheSame het volgende:
Als Bitterend zich na 12.00uur nog niet gemeld heeft, ga ik me pas zorgen maken ;) !

Whehe heb vanmorgen de buurvrouw gepest... Die hoela loopt elke morgen om 6.00uur met d'r naaldhakjes door de kamer... Ik had dus om 5.30uur al m'n wasmachine aan staan _O- !
Evenstar nog zin in zuurkool vandaag? :+
wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jah c_/
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:20:18 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104794012
Ik krijg vanavond gebakken vis :+ met komkommer en tomaat enzeau :9 dat heb ik toch iets liever ;)
pi_104794020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Die slaapt altijd uit ;)
Maar hoop t voor haar!!

Oh en KD , nirak , innepin ging t weer vrij vlot bij!
En bij mij ook!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:24:10 #293
348178 NotTheSame
pi_104794076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Cooki het volgende:

[..]

wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jah c_/
Zodra we dat krot hier in Braboland klaar hebben en goed verkocht kunnen krijgen ;) !

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik krijg vanavond gebakken vis :+ met komkommer en tomaat enzeau :9 dat heb ik toch iets liever ;)
Das inderdaad veuuuuuuullll lekkerder :9 :Y) !
pi_104794092
Ooh ja dat was het! Maar je mocht idd ook pas later }:|

Respect hoor, voor het geduld dat je moet opbrengen.
Beter dan uitgescheurd litteken maar dan nog.
pi_104794187
Evenstar... KS litteken.. waar kan ik teruglezen , just in case :@

en en Asy :W : kom je belofte ns na O+
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Asyniur het volgende:
Jajaja, morgen doe ik écht niks. Ik ga dan alle biebboeken uitlezen ;)
En jullie lastig vallen.
En F5-en voor evenstar en bitterend :Y
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:34:07 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104794243
Zeg! ik moest het rustig aan doen dus zit me nou niet te jagen hè Cooki?

Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten :Y)

evenstar, misschien wel stilte voor de storm O-)
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:34:22 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104794247
Ik heb bij dochterlief KS gehad in t Azm ;) kleine sjeng die gek is van fabrizio :+

Daardoor mag inleiden niet met alle toeters en bellen en krijg je ballon catheter. Poging 1 van zondag faalde nu poging 2 gestart gisteren.. Weer wachten tot hij eruit gaat anders morgen wordt hij eruit gehaald en dan nieuw plan aan de hand hoe t daar binnen voelt :+
pi_104794257
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten :Y)
ok, dat mag ook :7
*O* voor uitslapen en samen ontbijten *; *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb bij dochterlief KS gehad in t Azm ;) kleine sjeng die gek is van fabrizio :+

Daardoor mag inleiden niet met alle toeters en bellen en krijg je ballon catheter. Poging 1 van zondag faalde nu poging 2 gestart gisteren.. Weer wachten tot hij eruit gaat anders morgen wordt hij eruit gehaald en dan nieuw plan aan de hand hoe t daar binnen voelt :+
ok, dus je mag wel gewoon bevallen zonder 2e ks ^O^
nou ja gewoon... _O_ voor je geduld!
veel succes en sterkte, je staat op mn F5 lijst O+
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:35:47 #299
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104794271
Mogge....

AUW

Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...

Ach ja, wist het tevoren. Vandaar dat ik al afgesproken had dat ik wat langer zou blijven liggen vandaag.

Ah Bitterend gaat Evenstar nog nét even inhalen dus... En dan is vandaag ook Evenstar nog wel aan de beurt hoor :Y

Komt goed dames *O*
pi_104794307
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...
O+

Flugeltje O+ :*
rustig aan , F5en en met Willem spelen ? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')