Is Jan een leuke verpleegkundige?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had op de afdelingJan is er
![]()
Straks sneetje brood nog met tomaatje had hij extra voor me geregeld![]()
Oh ik hoef nog maar 2 kamers en heb op heel 1a gelegen
SB! Ik moet nu even schakelen hoor. Hoe moet dat voor jou wel niet geweest zijn. In elk geval van harte gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.
Stats volgen zodra ik niet meer lig te tillen.
Jaaaa, ze is erquote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Ja die datum vind ik stiekem ook extra leuk, kneuzig hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Zoë23 het volgende:
klavertje, gaat snel zo!, je bent op n mooie datum uitgerekend zeg
Mensen dachten vast 'die is aan het bevallen'.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef octopussy het volgende:
Soempie, apart gevoel he? Ik had het vandaag ook heel erg toen ik door de stad aan het waggelen was. Harde buiken en buikbaby die met haar hoofd tegen de uitgang aan het beuken was. Moet een stom gezicht zijn geweest: waggel, waggel, even stilstaan, waggel waggel, even stilstaan.
mooi zo!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef KatyM het volgende:
Kort ego update: alles is goed! Hartje klopt en alles ziet er prima uit! Waaaaaah zo blij!
Asyquote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb net de vlos ook maar even laten komen nadat er een beetje rood zat bij de afscheiding
Dus maar gewoon rustig aan doen. Morgen gaat zoonlief een dagje extra naar opa en oma zodat ik echt helemaal niks hoef te doen...
Wat Wickie zegt!!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef wickie het volgende:
SB, gefeliciteerd met jullie meiske
En wat een mooie naam(dat is mijn echte naam).
wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jahquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:11 schreef NotTheSame het volgende:
Als Bitterend zich na 12.00uur nog niet gemeld heeft, ga ik me pas zorgen maken!
Whehe heb vanmorgen de buurvrouw gepest... Die hoela loopt elke morgen om 6.00uur met d'r naaldhakjes door de kamer... Ik had dus om 5.30uur al m'n wasmachine aan staan!
Evenstar nog zin in zuurkool vandaag?
En bij mij ook!quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Die slaapt altijd uit![]()
Maar hoop t voor haar!!
Oh en KD , nirak , innepin ging t weer vrij vlot bij!
Zodra we dat krot hier in Braboland klaar hebben en goed verkocht kunnen krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
wanneer kom je weer in limbland wonen, je hoort hier jah
Das inderdaad veuuuuuuullll lekkerderquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik krijg vanavond gebakken vismet komkommer en tomaat enzeau
dat heb ik toch iets liever
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Asyniur het volgende:
Jajaja, morgen doe ik écht niks. Ik ga dan alle biebboeken uitlezen
En jullie lastig vallen.
En F5-en voor evenstar en bitterend
ok, dat mag ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Wij hebben uitgeslapen en zitten nu te ontbijten![]()
ok, dus je mag wel gewoon bevallen zonder 2e ksquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb bij dochterlief KS gehad in t Azmkleine sjeng die gek is van fabrizio
![]()
Daardoor mag inleiden niet met alle toeters en bellen en krijg je ballon catheter. Poging 1 van zondag faalde nu poging 2 gestart gisteren.. Weer wachten tot hij eruit gaat anders morgen wordt hij eruit gehaald en dan nieuw plan aan de hand hoe t daar binnen voelt
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Door Amsterdam slenteren met allemaal grote kerels met zevenmijlslaarzen was niet zo'n goed plan voor dit klein Duimpje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |