abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik had op de afdeling ;) Jan is er O+
Straks sneetje brood nog met tomaatje had hij extra voor me geregeld _O-
Oh ik hoef nog maar 2 kamers en heb op heel 1a gelegen _O-
Is Jan een leuke verpleegkundige? :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104769319
Bitterend, goed bezig! Zo begon het bij mij ook ongeveer, het toucheren heeft het startschot gegeven...

Evenstar, *O* zet hem.op!!!

Trix nog een :* omdat het kan...
  donderdag 24 november 2011 @ 18:52:13 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_104769364
Is de voedingsmeneer , 60 jaar oud en zo homo als wat , maar zo lief O+ ik krijg privileges als vast patiënt .

Grappig is dat ik zo verhuis van deze kamer naar waar ik begon :)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_104769555
Bitterend, wat fijn, al 3 cm en mogelijk verder al een beginnetje. ^O^ Spannend!

Evenstar, jouw geduld wordt echt op de proef gesteld zeg. Maar nu ga je niet meer zonder baby naar huis, toch?

En SB, gaat denk ik goed? :%

Inca, toch nog een beetje hoop en een kans..snap wel dat je je er niet helemaal aan vast wil klampen. In elk geval fijn dat er nu wat duidelijkheid is over het mogelijke verloop. Rustig aan. :*

NTS, op deze manier gaan mogeiljke toekomsige vrouwen natuurlijk niet blij zijn he. o|O ;) Wel erg lief van je. Stamp. :9 Zuurkool met ananas vooral. En boerenkool met appelmoes. :@ :Y)

Hier nog 6 dagen werken! *O* Ben een beetje jaloers op je Kyara. 8)7 Terwijl ik daar zelf voor gekozen heb. Merk dat ik aan het eind van de werkdag wel wat chaotisch en wazig word. Maargoed, deze 9 uur op het werk weer doorgekomen. En de baby drukt om de haverklap tegen de onderkant. Heel apart gevoel. En nu weekend. *O*

Kersjes, wat een naar gedoe op je werk. Sommige mensen hebben echt 0 inlevingsvermogen. Idioot toch, geen felicitaties en alleen maar gezeik. Als je maar beseft dat het niet aan jou ligt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104769600
Echt wazig, gezien m'n tikfouten in m'n post. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_104769657
Soempie, apart gevoel he? Ik had het vandaag ook heel erg toen ik door de stad aan het waggelen was. Harde buiken en buikbaby die met haar hoofd tegen de uitgang aan het beuken was. Moet een stom gezicht zijn geweest: waggel, waggel, even stilstaan, waggel waggel, even stilstaan.
pi_104769824
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.

Stats volgen zodra ik niet meer lig te tillen.
pi_104769833
Ja, inderdaad. Het doet in elk geval geen pijn, alleen is het heel apart. Bijna prettig soms. :')
pi_104769914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:04 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet bijgelezen, maar om iets voor vijf uur is ivm niet vorderende ontsluiting is onze dochter Marieke middels een spoed keizersnee geboren.

SB! Ik moet nu even schakelen hoor. Hoe moet dat voor jou wel niet geweest zijn. In elk geval van harte gefeliciteerd natuurlijk! :* *O* Wat een leuke naam ook en heb je je dochter wel lekker bij je (gehad)?
pi_104769953
quote:

Jaaaa, ze is er *O* Gefeliciteerd met je dochter. Leuke naam :Y
Klinkt wel heftig als het uitgelopen is op een spoedkeizersnee! Kom maar lekker bij en geniet van je verse beebje :*
pi_104770107
Gefeliciteerd SB!!!! *O* *O* *O* *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104770225
SB gefeliciteerd
Bitterend hopelijk zet het door en heb je jullie meisje ook snel
pi_104770226
quote:

Van harte gefeliciteerd! *O*

Laatste weken zijn er best wat (spoed)keizersnedes geweest weer hier.. Komt goed SB! Heftig en duurt even maar komt echt goed! Geniet van je meisje!
  donderdag 24 november 2011 @ 19:17:51 #214
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104770602
Evenstar, tis dat ik om 20.00uur bij de vk moet zijn, anders had ik je nu nog met liefde een bakje gebracht!

Ow en Soempie, beter een goed gevoede man op vrouwenjacht sturen dan een mager scharminkel of zo'n snackbartype ;-)!

SummerBreeze, gefeliciteerd met die kleine meid! Jammer dat het toch een keizersnede is geworden, maar heej, ze is er! Ook kersverse papa SocialDisorder natuurlijk gefeliciteerd met jullie meissie!

Bitterend, wat zei ik nou op FB? Ik ben er bijnaaaaaa, ik ben er bijnaaaaaa ;-)!
pi_104770691
Jaaa je kleine meid is er SB! Gefeliciteerd! :*
pi_104770734
SB, van harte gefeliciteerd!!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104770839
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Summerbreeze!!! *O* *O* *O*

Soemp, is de kleine dan ook al ingedaald? Nog 6 dagen is in elk geval ook aftellen :* Ik had nog wel een weekje doorgekund maar moet met 34 weken met verlof aangezien ik ook in de ziektewet zit. Anderszijds is het ook wel lekker omdat ik nog ontzettend veel moet doen en regelen.

Laatste 2 dagen zijn wel superdruk op kantoor. Wil nog een paar dingen goed afronden en als niet iedereen meewerkt dan wordt het echt een race tegen de klok. Plus nog collega's die nog op de valreep iets van je willen. Morgen toch even mee uitkijken want volgens mij heb ik vandaag best wat harde buiken gehad (die harde buiken vind ik nog steeds twijfelachtig of het nu wel of niet zo is, vooral omdat mijn buik sowieso al keihard is).
  donderdag 24 november 2011 @ 19:23:33 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104770905
Gefeliciteerd SummerBreeze!
pi_104771112
Ze is er! Wat een omschakeling naar een spoedkeizersnede.. Maar ze is er, van harte gefeliciteerd!
pi_104771136
Kyara, jij hebt dat dus ook, dat van die twijfel over harde buiken! Ik weet echt niet wanneer ik nou een harde buik heb en wanneer niet, meestal is m'n buik best wel hard? En weet je, als je dingen niet af kan ronden, dan is het maar gewoon pech. Gewoon overdragen dan en laat ze het maar oplossen. Rustig aan, echt, al snap ik wel dat je het goed af wilt ronden op je werk. Maar, als het niet gaat, dan niet.

En de baby is bij mij al ingedaald en ligt vast zegt de VK. Kleine kans dat de baby weer terug zou schieten gaf ze aan. :Y Wel fijn, omdat het gepor in m'n ribben wat minder is nu.
pi_104771158
Het fijne is dat ik totaal geen naar gevoel heb bij die keizersnee. Het was beter voor die kleine meid en ik ging van weeënstorm naar weeënstorm met paniekaanvallen er doorheen gewoven. Ik had het zelf al bij de verpleging aan en later bevestigde de gyn mijn vermoeden; il had bij 6 cm al pyreneeën die ik niet de vaas kon. Ik was door dit alles zo uitgeput dat ik het echt niet meer zelf aan had gekund.

De beloofde stats: 3550 gram, 16:29 uur geboren en past maatje 50 al niet meer ivm lengte.

Mijn eerste woorden toen ik jaar zag: hoi lief klein trolletje van me. Het verhaal daarachter komt later
pi_104771276
SB en SD, gefeliciteerd met jullie dochtertje *O*

Evenstar, jij morgen dan maar?
En bitterend zaterdag, of eerder?

Dan sta ik dan bovenaan de komende 5 weken :P

Kersjes, stom dat je werk zo dwars ligt.. :N
pi_104771474
Heb de vk maar gebeld ik verlies nu bloed
pi_104771532
O+ Wat fijn dat je er een goed gevoel bij hebt SB. Ben ook benieuwd naar de 1e foto. Stats zien er in elk geval goed uit! Sterkte met je herstel!

Soempie, ja, hier ook. Voel soms wel een verkramping maar verschil zie je niet. En als spruit ineens tekeer gaat dan heb ik ook hetzelfde gevoel :? Fijn al klemvast ingedaald. Hier kruipt ie alleen maar om hoog. Maar hij lag wel al vrij vroeg met zijn hoofd naar beneden, zolang hij maar niet omdraait vind ik het best.....

Ja, nog ff en je staat bovenaan DeepFreeze! En ik 5e :o
pi_104771564
Oh bitterend wat spannend.

Is bloedverlies een teken van een naderende bevalling of is dat niet goed? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')