abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104761861
Zo inca dat is nog heel wat dan..

Dan ga ik nu eerst alle hoop voor je vestigen op dinsdag en dan stapje voor stapje verder hopen :*
  donderdag 24 november 2011 @ 15:22:52 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104761873
Ik ga ook in de duimstand hoor! :Y Het móet gewoon! :Y
pi_104761947
*Gaat stug hopen op een goede uitslag!
  donderdag 24 november 2011 @ 15:37:19 #154
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104762404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Trix, dat klinkt niet alsof er echt helemaal geen enkele hoop meer is, toch? Is dat ook wat de artsen vandaag hebben gezegd?
Klopt, de arts van vandaag staat er heel anders in als de arts van gisteren. De gyn die ik gisteren had zei zo'n beetje dat het positiefste scenario zo'n beetje een hartafwijking was, dat er in principe nog wel een héél miniscuul klein kansje was dat het helemaal niks zou zijn, maar dat zij daar een hard hoofd in had. De arts van vandaag had het niet over kansen, alleen over het verloop van de gebeurtenisen zoals de die komende tijd voorhanden kúnnen komen.

De arts van gisteren vertelde ook dat er wel onderzoek is geweest naar hoe vaak het voorkomt dat een sterk verdikte nekplooi uiteindelijk geen enkele gevolgen heeft voor het kindje wanneer het geboren is (dus wanneer het vocht gewoon wegtrekt en er niks aan de hand blijkt te zijn), maar de resultaten zijn gemeten op kindjes met een 'ernstige afwijking'. Oftewel: rond de 8 mm is een ernstige afwijking t.o.v. de uiterlijke 3,5. Ons kindje heeft 11 mm afwijking en dat is de reden dat zij niet echt durfde te hopen op een goede afloop, maar uitsluiten deed ze 'm ook niet. Niet volledig, althans.

Zo staat het er zo'n beetje voor, wachten it is idd.. Thnx voor het duimen meiden, natuurlijk hebben en houden we altijd de hoop dat het goed zal komen, dat dit allemaal niks is, dat we over een boel weken janken als kinderen als we een gezond kindje in onze armen houden. Maar de uitleg van de arts gisteren was wel een reality-check: verwacht niet te veel. Gezien ons verleden van de afgelopen tijd durven we ons er dus niet teveel aan vast te klampen..
3!
pi_104762515
Begrijpelijk dat jullie nu niet ineens vol goede hoop zijn dat het allemaal een storm in een glas water was. Ze heeft vandaag dus een reeel beeld geschetst van de mogelijkheden en het enige dat je kunt doen is het proces afwachten.
Ik blijf voor jullie duimen dat je in ieder geval snel duidelijkheid hebt over alles en uiteraard dat het meest positieve scenario uitkomt!

Sterkte met de komende weken, die zijn zwaar :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104762529
Ik zet ook al mijn hoop op dat kleine kansje voor jullie Inca! Succes meid
Trotse mamma :)
  donderdag 24 november 2011 @ 15:41:57 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104762570
Dat kan ik me heel goed voorstellen. :Y :*
pi_104762689
Trix, ik duim met heel mijn hart voor een goede afloop :* En gefeliciteerd met je peutertje O+

Evenstar, wat zegt de CTG?

En mijn werk, tja :')
Ik werk er al 7 jaar en de arbeidsvoorwaarden en zorg voor het personeel zijn altijd al ruk geweest (zwakjes uitgedrukt), maar toch weten ze me elke keer weer te verbazen en op de kast te krijgen. Serieus, een paar weken terug was ik vast van plan eind dit jaar mijn ontslag in te dienen. Nu ik zwanger ben durf ik niet zo goed meer :@
.... met gevoel voor drama....
pi_104762782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Trix, ik duim met heel mijn hart voor een goede afloop :* En gefeliciteerd met je peutertje O+

Evenstar, wat zegt de CTG?

En mijn werk, tja :')
Ik werk er al 7 jaar en de arbeidsvoorwaarden en zorg voor het personeel zijn altijd al ruk geweest (zwakjes uitgedrukt), maar toch weten ze me elke keer weer te verbazen en op de kast te krijgen. Serieus, een paar weken terug was ik vast van plan eind dit jaar mijn ontslag in te dienen. Nu ik zwanger ben durf ik niet zo goed meer :@
Ben jij mal! Je kost ze niks nu je zwanger bent als je uitvalt dus lekker blijven zitten en minstens je zwangerschapsverlof uitzitten. In je verlof kan je dan op zoek naar wat anders maar niet nu opzeggen hoor.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104762788
Inca ik blijf mee duimen :*
The way you rock'n'roll
pi_104763037
Inca fijn dat goed ging! ik blijf heel hard voor je duimen! en beterschap voor Stef! :*

Hier controle gehad...nieuwsgierig aagje dat ik ben vroeg ik of ik al ontsluiting had
eerst wou ze niet kijken omdat dat zou niks zeggen en daar zou ze ook niks mee doen
maar daarna vroeg ze of ik het heel graag wou en :Y
dus keek ze toch....en ik heb 3 cm *O*
vind het gewoon erg leuk om te weten dat al die krampen enzo echt wat doen! en mocht ik tot 42 weken lopen, de inleiding zou iig ietsje makkelijker gaan...dan voor iemand die helemaal potdicht zit!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104763213
3cm heb je in de pocket!

Ik deed over 3cm wel 15 uur na dat mijn vliezen braken dus dit is mooi gratiesch meegenomen *O*
The way you rock'n'roll
pi_104763389
Inca, ik ga ook heel hard voor jullie duimen. Zo te lezen toch nog wel een tijdje in spanning en onzekerheid. Heel veel sterkte! :*

Bitterend, de 1e cm zijn in elk geval binnen!
  donderdag 24 november 2011 @ 16:04:57 #164
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104763409
Bitterend, wat goed, al 3 cm!!!

Evenstar en SummerBreeze :% :% :% ! Zet em op!

Kersjes, nog even een dikke :* voor jou. Ik zou ook nog even wachten met je ontslag indienen en het proberen uit te zitten tot je zwangerschapsverlof, dus net wat DML zegt.

Incantrix, hier zetten we weer wat extra kaarsjes bij voor jou! Het minimale sprankje hoop wat er is, grijpen we met twee handen en laten we niet meer los!

Verder niet echt bijgelezen, ben al de hele middag chef-stamppot aan het spelen... Totaalstand tot nu toe: ik denk zo'n 8 à 9 kilo stamppot in 4 variaties: boerenkool, zuurkool, wortel (dus echt alleen wortel en aardappel) en hutspot. En ik heb nu nog 500gr boerenkool in de koelkast liggen, maar m'n aardappels waren op }:| .
Zo kan (8> en twee van z'n vrienden de hele winter vooruit ;) .
pi_104763410
Idd! nog 7 te gaan haha :D
ze zei dat mijn lichaam helemaal klaar voor was...nu de kleine nog die het signaal moest gaan geven :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_104763431
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef NotTheSame het volgende:

Verder niet echt bijgelezen, ben al de hele middag chef-stamppot aan het spelen... Totaalstand tot nu toe: ik denk zo'n 8 à 9 kilo stamppot in 4 variaties: boerenkool, zuurkool, wortel (dus echt alleen wortel en aardappel) en hutspot. En ik heb nu nog 500gr boerenkool in de koelkast liggen, maar m'n aardappels waren op }:| .
Zo kan (8> en twee van z'n vrienden de hele winter vooruit ;) .
Waarom in godsnaam zoveel vreten? :o
pi_104763590
Zo bitterend al 3cm! Dan kan het toch niet lang meer duren? :? *O*

NTS stamppot! :9 O+ Zelfs in juli bij 25 graden staat er hier nog stamppot boerenkool op tafel te dampen :@
pi_104763638
NTS was je laatst trouwen ook niet al ik-weet-niet-hoeveel liter soep aan het maken om in te vriezen?
Kook je niet graag in de winter :+
pi_104763660
covie oh ja hoor kan nog 2 weken duren lol

nee was SB die heeft snert gemaakt van 4 liter ofzo :D

we gaan vanavond bloemkool eten met rijst en speklapjes!
:Y)
pi_104763744
Kersjes, wat ontzettend rot dat ze op je werk zo achterlijk reageren -O- Wat de anderen zeggen inderdaad: In je zwangerschapsverlof keihard op zoek naar wat anders en tot die tijd niet te moeilijk denken over (gedeeltelijk) ziekmelden wanneer het minder goed gaat.

Incantrix, wat een bizarre situatie toch. Ik blijf ook hopen op de best mogelijke uitslag, hoe klein de kans ook moge zijn. Dit wondertje is jullie zooo gegund! :*

Bitterend, wat onwijs fijn dat je al 3 cm ontsluiting hebt ^O^ Ik weet dat het niet hoeft te zeggen dat je ook daadwerkelijk vroeg bevalt, maar het is volgens mij wel waarschijnlijker dat je niet tot 42 weken door gaat lopen.
  donderdag 24 november 2011 @ 16:14:49 #171
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104763784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam zoveel vreten? :o
Nou, we delen dat dus op tussen 3 personen, en daar doen ze dan de hele winter mee!
Twee van (8> vrienden zijn van die vrijgezelle mannen die op zichzelf wonen, en die willen graag ook eens een gezonde maaltijd eten. Nou zijn het beide geen keukenprinsjes dus zelf zullen ze zoiets niet voor elkaar krijgen. Dus heb ik aangeboden dat, zolang ze nog geen vrouw aan de haak hebben geslagen, ik ze regelmatig wat voedzame maaltijden toe stop welke ze alleen maar op hoeven te warmen ;) . En deze week is dat dus stamp ;) .

Covie, ik vind stamppot ook wel lekker (vooral boerenkool), maar helaas mag ik het niet eten ivm allergieën :N . Dus ook hier gaat alle stamppotjes in éénpersoonsverpakkingen in de vriezer voor (8> .
pi_104763848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef NotTheSame het volgende:

Dus heb ik aangeboden dat, zolang ze nog geen vrouw aan de haak hebben geslagen, ik ze regelmatig wat voedzame maaltijden toe stop welke ze alleen maar op hoeven te warmen ;) . En deze week is dat dus stamp ;) .

Zo heb ik mijn (8> aan de haak geslagen :D
pi_104763887
Octo ik hoop het! :D

NTS jeetje jij staat te koken voor vrienden van je lief! :o
straks heb je de tijd niet meer voor joh! ze moeten het leren :D
pi_104763948
Oh inca ik ga voor jullie duimen. Mijn zus had ook een sterk vergrote nekplooi maar achteraf was er niks aan de hand. Ik hoop zo dat dat voor jullie ook geldt
Kersjes wat een horken en wat heb je nog lang door gewerkt de vorige keer zeg.
pi_104763981
NTS, wat lief! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')