Klopt, de arts van vandaag staat er heel anders in als de arts van gisteren. De gyn die ik gisteren had zei zo'n beetje dat het positiefste scenario zo'n beetje een hartafwijking was, dat er in principe nog wel een héél miniscuul klein kansje was dat het helemaal niks zou zijn, maar dat zij daar een hard hoofd in had. De arts van vandaag had het niet over kansen, alleen over het verloop van de gebeurtenisen zoals de die komende tijd voorhanden kúnnen komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:14 schreef miss_sly het volgende:
Trix, dat klinkt niet alsof er echt helemaal geen enkele hoop meer is, toch? Is dat ook wat de artsen vandaag hebben gezegd?
Ben jij mal! Je kost ze niks nu je zwanger bent als je uitvalt dus lekker blijven zitten en minstens je zwangerschapsverlof uitzitten. In je verlof kan je dan op zoek naar wat anders maar niet nu opzeggen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Trix, ik duim met heel mijn hart voor een goede afloopEn gefeliciteerd met je peutertje
![]()
Evenstar, wat zegt de CTG?
En mijn werk, tja![]()
Ik werk er al 7 jaar en de arbeidsvoorwaarden en zorg voor het personeel zijn altijd al ruk geweest (zwakjes uitgedrukt), maar toch weten ze me elke keer weer te verbazen en op de kast te krijgen. Serieus, een paar weken terug was ik vast van plan eind dit jaar mijn ontslag in te dienen. Nu ik zwanger ben durf ik niet zo goed meer
Waarom in godsnaam zoveel vreten?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:04 schreef NotTheSame het volgende:
Verder niet echt bijgelezen, ben al de hele middag chef-stamppot aan het spelen... Totaalstand tot nu toe: ik denk zo'n 8 à 9 kilo stamppot in 4 variaties: boerenkool, zuurkool, wortel (dus echt alleen wortel en aardappel) en hutspot. En ik heb nu nog 500gr boerenkool in de koelkast liggen, maar m'n aardappels waren op.
Zo kanen twee van z'n vrienden de hele winter vooruit
.
Nou, we delen dat dus op tussen 3 personen, en daar doen ze dan de hele winter mee!quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zoveel vreten?
Zo heb ik mijnquote:Op donderdag 24 november 2011 16:14 schreef NotTheSame het volgende:
Dus heb ik aangeboden dat, zolang ze nog geen vrouw aan de haak hebben geslagen, ik ze regelmatig wat voedzame maaltijden toe stop welke ze alleen maar op hoeven te warmen. En deze week is dat dus stamp
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |