quote:Op woensdag 23 november 2011 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Nadat ik de foto van Lena had gezien, heb ik die maar meteen toegeoegd bij grappigste fotoGEweldig
En verder over het hele gebeuren: als je het leuk vindt, doe je mee, als je het niet leuk vindtt, niet. En alsje sommige dingen, of maar eentje, wel in wil vullen, doe je dat en laat je de rest leeg. Het is geen halszaak ofzo, gewoon voor de grap.
heb ik gedaan, echt ! en de link naar t oude deel ingevuld... maar dat ging niet goed omdat dat deel nog niet gereekst is oidquote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat doe je met het openen van een topic. dan kies je "open een nieuw deel" ipv "open nieuw topic"
Je leert het wel, hoor, nooit te oud om te leren
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
Er staan er meer tussen zonder kind?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?
speelt je uitleendoos op?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
Twijfelden we al aan je geaardheid?quote:@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:quote:
Ja flauw dat je nog niet de leukste nieuwkomer bent he.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Twijfelden we al aan je geaardheid?
[..]
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:
[Lesbeau] #402 - waar de non-regular geen nieuw topic kan!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gewoon een kind van 17 maanden Rockbitch, verwekt in een hotel in Utrecht toen ik knijterlam was.
Nee. Ik zit 24/7 te F5-en in het awards-topic, hou zelf de score bij en huil mezelf 's avonds in slaap als ik niet vaak genoemd ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, ik zal wel weer een botte lul zijn ofzo, maar hebben jullie eigenlijk wel een leven naast je kind en FOK! als die awards zo ontiegelijk belangrijk zijn?
Ja natuurlijk heb ik dat! Dat heeft er niks mee te maken. Maar dingen zwart op wit kunnen toch harder aankomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, ik zal wel weer een botte lul zijn ofzo, maar hebben jullie eigenlijk wel een leven naast je kind en FOK! als die awards zo ontiegelijk belangrijk zijn?
Ik heb nou eenmaal de pech mod te zijn en dus toch wel zo eens in de zoveel tijd alle topics door te 'moeten' nemen. Maar geloof me... ik zou dit topic en het stem topic echt het liefst vermijden en doe dat dan ook meestal wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een onzekerheid roepen die awards op. Als je hier zo leest voelen de meeste mensen zich er niet prettig bij. Hoe komt het dan toch dat heel OUD ermee bezig is en nomineert, nominaties bekijkt en/of erover chat?
En wat Spuug zeg! Dat vooral!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het voelt voor mij ook ongemakkelijk BE. Nu heb ik tot nu toe 1 keer een nominatie gehad, en ik sprong bijna letterlijk een gat in de lucht.Waarom hang ik mijn eigenwaarde daar zo aan op? En waarom vindt men mijn kinderen niet meer 'leuk' nu ze niet meer klein zijn? Stom dat ik me daar druk om maak, maar ik doe het toch. Ook al wil ik vooral heel graag geloven dat het geen bal uitmaakt wat een ander van me vindt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ehh BE, je noemt m'n echte naam. Nu weten ze dat we in het echt ook vriendinnetjes zijn.![]()
Gevter, kliekje!!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zag het ja. Heb het al weggepoetst!
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens, jezelf een botte lul noemen is ongeveer net zo tenenkrommend als roepen dat je zo'n enorme spontane meid bent. Je probeert te hard!
Dat is idd vrij duidelijk. Waarom het dan toch zo lastig is? Tis ws niet alsof de nietgenoemden graag met de nietnoemers op een eiland willen zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er de afgelopen jaren dus echt niet tot nauwelijks in gepost, en gestemd al helemaal niet. Ik heb het vrijwel van het begin af aan een rondje 'laat ik nog een keer al mijn vriendinnetjes even benoemen voor het geval niemand nog door had dat ze mijn vriendinnetjes waren' gevonden.
Spuugsnaam?quote:En wat Spuugsnaam zeg! Dat vooral!
En daarom lees ik er dus ook zo min mogelijk, want wat ik niet zie bestaat niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ik slaap er geen seconde minder om, echt niet. Maar genoemd worden voelt echt leuker dan niet genoemd worden.
Die houden ook van hun kinderenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat denk ik wel, aangezien hij een botte lul is
I know... Echt betrapt!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is idd vrij duidelijk. Waarom het dan toch zo lastig is? Tis ws niet alsof de nietgenoemden graag met de nietnoemers op een eiland willen zitten.
[..]
*****?
Als dat geen vriendinnetjesnoemerij is..
Of ik wel of niet van mijn kinderen houd heeft echt niks te maken met een nominatie krijgen? Of snap ik het nu verkeerd?quote:
Kom je de volgende keer eens naar een meet dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebben
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebben
Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of ik wel of niet van mijn kinderen houd heeft echt niks te maken met een nominatie krijgen? Of snap ik het nu verkeerd?
Jij bent ook de enige fokker die ik IRL ken.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.
Ik ken trouwens maar 1 fokker IRL. Dat ik weet tenminste.
Oh, ik wil best wat over Nielsch kind vinden hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.
Ik ken trouwens maar 1 fokker IRL. Dat ik weet tenminste.
sinds wanneer ben ik een vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik wil best wat over Nielsch kind vinden hoorik ken haar alleen niet.
Er is een topic geopend met een soort van brainstorm over de categorieeen. En toen heeft KD een PM gestuurd naar de modjes wat wij er van vonden.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef Cooki het volgende:
maar de beroemd pre-historisch OUD awards ken ik ook niet, die waren blijkbaar heel leuk, als die nou wat meer geadverteerd waren?![]()
Het leek er toen op dat men in het awards-animo topic, of hoe het ook heette, wel trek had in nieuwe categorieen en dus heeft KD toen de stemming geopend.quote:Ik vind de hele awards zo vreselijk niks dat ik al een knoop in mijn maag krijg van narigheid als ik het lijstje alleen al lees...
Ik bendusniet de aangewezen persoon om iets over de categorieen te zegeen, want het overgrote deel mag er van mij wel uit!
En verder vind ik de timing eig altijd heel vreemd. De bevallers tussen nu en het eind van het jaar vallen altijd buiten de bootmbijvoorbeeld. Waarom iet pas doen als het jaar echt voorbij is, in Januari?
helaas is dat te vaak zo jaquote:Op donderdag 24 november 2011 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
.... en ik denk dat de hardste schreeuwer, of de aanhouder zo je wilt, wint qua wat er wel of niet gedaan wordt.
Wel een beetje op blijven letten hèquote:
Ik ben geen nieuwerd maar ik zie het allemaal niet zo hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef Cooki het volgende:
BE, ik ben nu wel bewezen een nieuwerd te zijn, want ik had t allemaal zo niet bekeken...
over t eiland: ik zou nooooit op een eiland willen zittenmaar heb toch een aantal mensen genoemd...
+1, gewoon sluiten. Ik heb het niet als vleeskeuring gezien en ik weiger het ook om het zo te gaan zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Vleeskleuring?![]()
Echt, wat wordt er een big deal gemaakt van helemaal niets. Je hoeft toch niet mee te doen, je mag wel en het betekent uiteindelijk helemaal niets. Het is de indruk die je krijgt van mensen door hun posts, de foto's van kinderen of de verhalen over kinderen.
Ik krijg alleen een beetje de indruk dat we het hele award-gebeuren maar het beste kunnen sluiten, het topic weg kunnen halen en doen alsof er niets gebeurd is.
De lol gaat er iig wel vanaf zo.
Dat!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:51 schreef Nielsch het volgende:
ik vind al die drama's eromheen juist superleuk om te lezen
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:46 schreef Keshet het volgende:
Oh my god! Wat wordt er nou moeilijk gedaan? Als je niet mee wilt doen doe je niet mee en lees je niet mee. Klaar.
Ik vind een aantal categorieën ook niet zo fantastisch en die sla ik tzt dus gewoon over. Voor sommige categorieën vind ik het moeilijk om een naam te noemen, die laat ik dan ook open.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Cooki het volgende:
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullen![]()
bij sommige had ik geen enkel idee, dus moest ik alle topics door van mezelf![]()
gheghe.. heel veel leuks gelezen/gezien hoor!
ik dacht dat alles ingevuld moest worden![]()
pffrt.. dat zegt wel iets over mij![]()
Spuuglokjequote:De 5 ouders waarmee ik wel op een eiland wil zitten. Lois, Easy Going, Debuurvrouw, Leah, Snoopy
Ik was er wel blij mee hoor. Vooral omdat je er ook mooie linkjes van had gemaakt. Zo las en zag ik weer wat dingen die ik gemist had.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullen![]()
bij sommige had ik geen enkel idee, dus moest ik alle topics door van mezelf![]()
gheghe.. heel veel leuks gelezen/gezien hoor!
ik dacht dat alles ingevuld moest worden![]()
pffrt.. dat zegt wel iets over mij![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoals dat ik me pijnlijk herken in die Syvia Witteman-column over die smsdienst als verlengde navelstreng?Vanmorgen ook weer, dochter had een bouwtekening van de zolder voor O&O vergeten, en omdat ze al in de trein zat heb ik dus hokjes zitten tellen en doorgegeven via sms. Nog verdomd lastig trouwens, een schaaltekening in woorden omschrijven.
En nou sta ik er niet meer bij...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt al 4 X geëdit ook.ik ben gewoon veel te D66 voor zulke dingen.
Betweter natuurlijk. Gelukkig voor jullie houd ik meestal mijn reacties voor me...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareh, Grijs, ik heb nog reldel en betweter in de aanbieding. Welke had u gehad willen hebben?
zie je, zo pragmatisch als de pest.
nou, eigenlijk vind ik dat best jammer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Betweter natuurlijk. Gelukkig voor jullie houd ik meestal mijn reacties voor me...
laten we t kleuterpubertopic groter/drukker maken!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:32 schreef Cooki het volgende:
heuj.. ik probeer de puberdames hierheen te lokken: nav award-chat![]()
.
.
dan ga ik deze post linken in chattopic en dan stromen de dames vast binnen
Zo klinkt het wel heel treurigquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor ook een beetje bij het meubilair![]()
Thanks buuf voor de nominatie voor de niet bestaande award
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef trui het volgende:
haha herkenbaar buuv. en grijs, wel knap dat je jezelf zo in weet te houden. kunnen we daar niet een award voor toevoegen? beste backspace gebruiker.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Elmo76 het volgende:
Categorie: De kinderen:
• Best geklede Tirza
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
[..]Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
Dat deed ik toch ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
[..]Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Tirza is ook altijd goed gekleed
geen idee, maar ik deed het lekker tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Cooki het volgende:
o, echt? dat was me nog niet opgevallen...
ok..
maar mag dat?![]()
wat maakt het nou uit joh! laat iedereen lekker z'n eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit joh! laat iedereen lekker z'n eigen keuzes maken.
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Sennaquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Elmo76 het volgende:
[..]![]()
ik had haar bij nog meer categorien willen zetten, maar ja, da's ook weer zo wat he!
en dan jezelf bij alle ouder catechorizos zetten zekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Senna![]()
Precies!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Senna![]()
neh, bij een paar maar! ik wil geen hormonster zijn iig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
en dan jezelf bij alle ouder catechorizos zetten zeker
Oeh ja gezellig! miss sly, trouwen?!quote:
ik wens jullie een hele ruige schoonzoon toequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Elmo76 het volgende:
En goed geklede, knappe, leuke, lieve, mooie, stoere dochters!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Elmo76 het volgende:
En goed geklede, knappe, leuke, lieve, mooie, stoere dochters!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
haha, be carefull what you wish for.
Waarom in godsnaam? Hoeveel slowchat topics wil je hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
laten we t kleuterpubertopic groter/drukker maken!
![]()
![]()
met verhalen over de kleuters tot pubers? watisdaarmismee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Hoeveel slowchat topics wil je hebben.
Ach Keshet, je bent zo klaar! Vul bij de ouder categorie overal Elmo in en bij de kids Tirza, dan is het goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef Keshet het volgende:
Jij krijgt de Postalgold award! Dat is echt fantastisch!![]()
Verleng die deadline maar met een paar minuten, ik moet nog beginnen.
nee, volgens mij niet hoor..quote:
ga gauw stemmen dan! Misschien is er nog iemand zo gek en noemt jou ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Cooki het volgende:
anders laten we elmo tellen, dan is de uitslag zo bekend:
1. ouders: elmo
2. kinderen: tizza
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
das de jouwe toch?quote:
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooftquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Ik ben ook gewoon genoemd zag ik. Wordt ik toch wel heel happy van!
weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Keshet het volgende:
• Jouw kind wil ik wel hebben award: Álle kindjes!
Oh ik maak me er niet druk om als ik niet genoemd zou worden hoor, zie het gewoon als grapje. Maar aangezien ik niet zo heel veel post in verschillende topics, vind ik het toch grappig om te zien dat ik genoemd ben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooft![]()
(al ben ik wel ontzettend trots op de nominatie die ik van mclaura kreeg voor de bv bij Geert
)
haha +1 ja, geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
Bedankt voor de stemmen, maar ergens snap ik het niet, het is toch heel normaal dat je gewoon alles voor je kind doet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef DJMO het volgende:
haha, nou aangezien je hier thuis geweest bent, kon ik je moeilijk niet zien he?
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Elmo76 het volgende:
Ja hee, je moet er wat voor over hebben om stemmen te winnen he!
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ik
zo ben ik eens met m'n oom en tante "even" een dagje wezen shoppen in frankrijk in zo'n euh.. combinatie van een ah en een action ofzo, en dan tien keer zo grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef As1981 het volgende:
Das waar, we waren een keer op vakantie bij kennissen in Canada en toen gingen we even 4 uur rijden om in America te winkelen in een winkelcentrum en 4 uur terug. We waren echt geschokt dat, dat normaal is.
ja en..je hebt hier gelijk een aantal goeie stemmers bij elkaar he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Elmo76 het volgende:
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!
ja dag, heeelemaal naar dat durp rijden!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja en..je hebt hier gelijk een aantal goeie stemmers bij elkaar he?
btw Asy heeft niet gestemd![]()
elmo rijd jij er ff langs!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareh, Grijs, ik heb nog reldel en betweter in de aanbieding. Welke had u gehad willen hebben?
zie je, zo pragmatisch als de pest.
2x genomineerd maar liefst!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef trui het volgende:
haha herkenbaar buuv. en grijs, wel knap dat je jezelf zo in weet te houden. kunnen we daar niet een award voor toevoegen? beste backspace gebruiker.
ik ga m'n best nog even doen vandaag mensen. maar ik blijf het een veel te vroege deadline vinden!
Doe het dan lekker zellufquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch* 't duurt wel erg lang *kuch*
Was ook mijn gedachtquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:26 schreef Ssserpente het volgende:
Als je er beneden ook uitslag van krijgt, zou ik ermee stoppen hoor, Bar.
Jah!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef Spewey het volgende:
Elmo, bedankt voor je leuke nominatie!! <3 Moi? Stoer?
ik wilde zeggen: gooi al die eilandbwoners maar bij elkaar, kunnen ze de rest niet aanstekenquote:
eigk wil ik geen uitslagquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef _Bar_ het volgende:
Willen jullie de uitslag tegelijk of mag het ook in gedeeltes?
Moah misschien gaat het bij jullie ook wel jeuken, ik krijg er kramp van in elk gevalquote:
ik dacht dat lijnloos wel wilde kijken, maar geen tijd had om ze allemaal te maken en kleurdoos zou helpen?! dacht ik, weet niet zeker.quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef trui het volgende:
is er dit jaar ook weer iemand die zich over de award-plaatjes buigt?
wat mij betreft niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:12 schreef trui het volgende:
maar we hebben toch ook weer niet zo ontzettend veel haast?
ja hoor, jij hebt iets gewonnen: een tegeltjequote:Op zondag 27 november 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Heb ik nu al iets gewonnen? Schiet eens op met tellen stelletje slome dodo's!
+1quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vraag me af waarom KD hier ineens haar gezicht niet meer laat zien? Wel organiseren maar niets afhandelen, vind ik niet bepaald netjes..
Ik pm je ff.quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat mag zekers... ik ben er gisteravond niet meer aan toe gekomen...Heb jij toevallig ideeen? Het maken is het probleem niet, het verzinnen vind ik lastiger
+1... Een modje kan het stemtopic toch gewoon weer opengooien? En dan als nieuwe datum iets van 31-12... En Bar weet tot hoever ze nu geteld heeft... dan hoeft alleen nog wat er bij komt worden gedaan. En wie al heeft ingestuurd mag niet editten, maar wel met nieuwe post toevoegen waar ie niks had?quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef wickie het volgende:
Eens! Ik had ook nog niet alles ingevuld, kan ik dat alsnog mooi doen![]()
heb je plannen?!quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook voor weer open gooien! Zo kan iedereen die in december nog een mooie prestatie levert meegenomen worden in de stemronde
kijk! daar kan ik wat mee. welke hoek moet ik ongeveer zoeken? kan ik daar iemand schrappen zal ik een nieuwe categorie voor je uitvindenquote:
oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die waar de categorieën bepaald zijn!
Neuh dat zeg ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.
Maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En 100 leggings/babylegs en niet eens een helpende hand award nominatie?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef Spewey het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:
• Helpende hand award Dizzy-miss-Lizzy
quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Nielsch het volgende:
Hahaha het lijkt wel Ajax hier. Wat een drama...
En je voelt er niets van.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Nielsch het volgende:
met het licht uit zie je daar weinig van...
Bestel maar een kratje ja. Raakt kant noch wal.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
precies. Alsof je een komkommer de gang insmijt.
Gelukkig hebben alle fokkers minimaal een piemel van 20 cm en zo dik als een peuterarmpje. Geen zorgen.quote:
Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?quote:
Dat ja. Zelfs mét inbrenghuls.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125853]Ticootje[/u.rl] het volgende:
[..]
Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?
geen idee, had alleen nog nooit van zo'n inbrenghuls gehoord...quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Die heeft haar vagina op de plek van haar navel?
Ff weekendje boeken dan maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |