Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Of ik wel of niet van mijn kinderen houd heeft echt niks te maken met een nominatie krijgen? Of snap ik het nu verkeerd?
Jij bent ook de enige fokker die ik IRL ken.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.
Ik ken trouwens maar 1 fokker IRL. Dat ik weet tenminste.
Oh, ik wil best wat over Nielsch kind vinden hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, ging erom dat Sorbo impliceerde dat het Nielsch niets doet wat mensen van zijn kind vinden, omdat ie een botte lul is.
Ik ken trouwens maar 1 fokker IRL. Dat ik weet tenminste.
sinds wanneer ben ik een vrouw?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, ik wil best wat over Nielsch kind vinden hoorik ken haar alleen niet.
Er is een topic geopend met een soort van brainstorm over de categorieeen. En toen heeft KD een PM gestuurd naar de modjes wat wij er van vonden.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef Cooki het volgende:
maar de beroemd pre-historisch OUD awards ken ik ook niet, die waren blijkbaar heel leuk, als die nou wat meer geadverteerd waren?![]()
Het leek er toen op dat men in het awards-animo topic, of hoe het ook heette, wel trek had in nieuwe categorieen en dus heeft KD toen de stemming geopend.quote:Ik vind de hele awards zo vreselijk niks dat ik al een knoop in mijn maag krijg van narigheid als ik het lijstje alleen al lees...
Ik bendusniet de aangewezen persoon om iets over de categorieen te zegeen, want het overgrote deel mag er van mij wel uit!
En verder vind ik de timing eig altijd heel vreemd. De bevallers tussen nu en het eind van het jaar vallen altijd buiten de bootmbijvoorbeeld. Waarom iet pas doen als het jaar echt voorbij is, in Januari?
helaas is dat te vaak zo jaquote:Op donderdag 24 november 2011 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
.... en ik denk dat de hardste schreeuwer, of de aanhouder zo je wilt, wint qua wat er wel of niet gedaan wordt.
Wel een beetje op blijven letten hèquote:
Ik ben geen nieuwerd maar ik zie het allemaal niet zo hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:52 schreef Cooki het volgende:
BE, ik ben nu wel bewezen een nieuwerd te zijn, want ik had t allemaal zo niet bekeken...
over t eiland: ik zou nooooit op een eiland willen zittenmaar heb toch een aantal mensen genoemd...
+1, gewoon sluiten. Ik heb het niet als vleeskeuring gezien en ik weiger het ook om het zo te gaan zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Vleeskleuring?![]()
Echt, wat wordt er een big deal gemaakt van helemaal niets. Je hoeft toch niet mee te doen, je mag wel en het betekent uiteindelijk helemaal niets. Het is de indruk die je krijgt van mensen door hun posts, de foto's van kinderen of de verhalen over kinderen.
Ik krijg alleen een beetje de indruk dat we het hele award-gebeuren maar het beste kunnen sluiten, het topic weg kunnen halen en doen alsof er niets gebeurd is.
De lol gaat er iig wel vanaf zo.
Dat!quote:Op donderdag 24 november 2011 14:51 schreef Nielsch het volgende:
ik vind al die drama's eromheen juist superleuk om te lezen
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:46 schreef Keshet het volgende:
Oh my god! Wat wordt er nou moeilijk gedaan? Als je niet mee wilt doen doe je niet mee en lees je niet mee. Klaar.
Ik vind een aantal categorieën ook niet zo fantastisch en die sla ik tzt dus gewoon over. Voor sommige categorieën vind ik het moeilijk om een naam te noemen, die laat ik dan ook open.
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Cooki het volgende:
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullen![]()
bij sommige had ik geen enkel idee, dus moest ik alle topics door van mezelf![]()
gheghe.. heel veel leuks gelezen/gezien hoor!
ik dacht dat alles ingevuld moest worden![]()
pffrt.. dat zegt wel iets over mij![]()
Spuuglokjequote:De 5 ouders waarmee ik wel op een eiland wil zitten. Lois, Easy Going, Debuurvrouw, Leah, Snoopy
Ik was er wel blij mee hoor. Vooral omdat je er ook mooie linkjes van had gemaakt. Zo las en zag ik weer wat dingen die ik gemist had.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:12 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik heb juist enorm mn best gedaan om alle awards in te vullen![]()
bij sommige had ik geen enkel idee, dus moest ik alle topics door van mezelf![]()
gheghe.. heel veel leuks gelezen/gezien hoor!
ik dacht dat alles ingevuld moest worden![]()
pffrt.. dat zegt wel iets over mij![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Zoals dat ik me pijnlijk herken in die Syvia Witteman-column over die smsdienst als verlengde navelstreng?Vanmorgen ook weer, dochter had een bouwtekening van de zolder voor O&O vergeten, en omdat ze al in de trein zat heb ik dus hokjes zitten tellen en doorgegeven via sms. Nog verdomd lastig trouwens, een schaaltekening in woorden omschrijven.
En nou sta ik er niet meer bij...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt al 4 X geëdit ook.ik ben gewoon veel te D66 voor zulke dingen.
Betweter natuurlijk. Gelukkig voor jullie houd ik meestal mijn reacties voor me...quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareh, Grijs, ik heb nog reldel en betweter in de aanbieding. Welke had u gehad willen hebben?
zie je, zo pragmatisch als de pest.
nou, eigenlijk vind ik dat best jammer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Betweter natuurlijk. Gelukkig voor jullie houd ik meestal mijn reacties voor me...
laten we t kleuterpubertopic groter/drukker maken!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:32 schreef Cooki het volgende:
heuj.. ik probeer de puberdames hierheen te lokken: nav award-chat![]()
.
.
dan ga ik deze post linken in chattopic en dan stromen de dames vast binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |