quote:Op woensdag 23 november 2011 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Nadat ik de foto van Lena had gezien, heb ik die maar meteen toegeoegd bij grappigste fotoGEweldig
En verder over het hele gebeuren: als je het leuk vindt, doe je mee, als je het niet leuk vindtt, niet. En alsje sommige dingen, of maar eentje, wel in wil vullen, doe je dat en laat je de rest leeg. Het is geen halszaak ofzo, gewoon voor de grap.
heb ik gedaan, echt ! en de link naar t oude deel ingevuld... maar dat ging niet goed omdat dat deel nog niet gereekst is oidquote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat doe je met het openen van een topic. dan kies je "open een nieuw deel" ipv "open nieuw topic"
Je leert het wel, hoor, nooit te oud om te leren
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
Er staan er meer tussen zonder kind?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?
speelt je uitleendoos op?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
Twijfelden we al aan je geaardheid?quote:@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:quote:
Ja flauw dat je nog niet de leukste nieuwkomer bent he.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Twijfelden we al aan je geaardheid?
[..]
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:
[Lesbeau] #402 - waar de non-regular geen nieuw topic kan!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gewoon een kind van 17 maanden Rockbitch, verwekt in een hotel in Utrecht toen ik knijterlam was.
Nee. Ik zit 24/7 te F5-en in het awards-topic, hou zelf de score bij en huil mezelf 's avonds in slaap als ik niet vaak genoemd ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, ik zal wel weer een botte lul zijn ofzo, maar hebben jullie eigenlijk wel een leven naast je kind en FOK! als die awards zo ontiegelijk belangrijk zijn?
Ja natuurlijk heb ik dat! Dat heeft er niks mee te maken. Maar dingen zwart op wit kunnen toch harder aankomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Uhm, ik zal wel weer een botte lul zijn ofzo, maar hebben jullie eigenlijk wel een leven naast je kind en FOK! als die awards zo ontiegelijk belangrijk zijn?
Ik heb nou eenmaal de pech mod te zijn en dus toch wel zo eens in de zoveel tijd alle topics door te 'moeten' nemen. Maar geloof me... ik zou dit topic en het stem topic echt het liefst vermijden en doe dat dan ook meestal wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Wat een onzekerheid roepen die awards op. Als je hier zo leest voelen de meeste mensen zich er niet prettig bij. Hoe komt het dan toch dat heel OUD ermee bezig is en nomineert, nominaties bekijkt en/of erover chat?
En wat Spuug zeg! Dat vooral!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, het voelt voor mij ook ongemakkelijk BE. Nu heb ik tot nu toe 1 keer een nominatie gehad, en ik sprong bijna letterlijk een gat in de lucht.Waarom hang ik mijn eigenwaarde daar zo aan op? En waarom vindt men mijn kinderen niet meer 'leuk' nu ze niet meer klein zijn? Stom dat ik me daar druk om maak, maar ik doe het toch. Ook al wil ik vooral heel graag geloven dat het geen bal uitmaakt wat een ander van me vindt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ehh BE, je noemt m'n echte naam. Nu weten ze dat we in het echt ook vriendinnetjes zijn.![]()
Gevter, kliekje!!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zag het ja. Heb het al weggepoetst!
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens, jezelf een botte lul noemen is ongeveer net zo tenenkrommend als roepen dat je zo'n enorme spontane meid bent. Je probeert te hard!
Dat is idd vrij duidelijk. Waarom het dan toch zo lastig is? Tis ws niet alsof de nietgenoemden graag met de nietnoemers op een eiland willen zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er de afgelopen jaren dus echt niet tot nauwelijks in gepost, en gestemd al helemaal niet. Ik heb het vrijwel van het begin af aan een rondje 'laat ik nog een keer al mijn vriendinnetjes even benoemen voor het geval niemand nog door had dat ze mijn vriendinnetjes waren' gevonden.
Spuugsnaam?quote:En wat Spuugsnaam zeg! Dat vooral!
En daarom lees ik er dus ook zo min mogelijk, want wat ik niet zie bestaat niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ik slaap er geen seconde minder om, echt niet. Maar genoemd worden voelt echt leuker dan niet genoemd worden.
Die houden ook van hun kinderenquote:Op donderdag 24 november 2011 08:44 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat denk ik wel, aangezien hij een botte lul is
I know... Echt betrapt!quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat is idd vrij duidelijk. Waarom het dan toch zo lastig is? Tis ws niet alsof de nietgenoemden graag met de nietnoemers op een eiland willen zitten.
[..]
*****?
Als dat geen vriendinnetjesnoemerij is..
Of ik wel of niet van mijn kinderen houd heeft echt niks te maken met een nominatie krijgen? Of snap ik het nu verkeerd?quote:
Kom je de volgende keer eens naar een meet dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebben
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat wij elkaar nog nooit IRL ontmoet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |