quote:Op woensdag 23 november 2011 09:10 schreef miss_sly het volgende:
Nadat ik de foto van Lena had gezien, heb ik die maar meteen toegeoegd bij grappigste fotoGEweldig
En verder over het hele gebeuren: als je het leuk vindt, doe je mee, als je het niet leuk vindtt, niet. En alsje sommige dingen, of maar eentje, wel in wil vullen, doe je dat en laat je de rest leeg. Het is geen halszaak ofzo, gewoon voor de grap.
heb ik gedaan, echt ! en de link naar t oude deel ingevuld... maar dat ging niet goed omdat dat deel nog niet gereekst is oidquote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:
Nee, dat doe je met het openen van een topic. dan kies je "open een nieuw deel" ipv "open nieuw topic"
Je leert het wel, hoor, nooit te oud om te leren
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
Er staan er meer tussen zonder kind?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wie ben jij eigenlijk en heb je al ergens een kind verwekt?
speelt je uitleendoos op?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik geloof dat ik een beetje van Nielsch ga houden
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
speelt je uitleendoos op?
sorry
Twijfelden we al aan je geaardheid?quote:@Nielsch, ik ben haske hetero. Maar misschien verander ik nog van mening, dat hangt een beetje van jouw looks en van Vanyel's looks af.
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:quote:
Ja flauw dat je nog niet de leukste nieuwkomer bent he.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:26 schreef Nielsch het volgende:
IEDEREEN MOET OP MIJ STEMMEN!!!!!!
Heb er al 3! Twee keer slimste user en één keer eiland.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Twijfelden we al aan je geaardheid?
[..]
Mignonne, ik wil je graag welkom heten in je toekomstige favoriete topic:
[Lesbeau] #402 - waar de non-regular geen nieuw topic kan!
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb gewoon een kind van 17 maanden Rockbitch, verwekt in een hotel in Utrecht toen ik knijterlam was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |