ga gauw stemmen dan! Misschien is er nog iemand zo gek en noemt jou ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Cooki het volgende:
anders laten we elmo tellen, dan is de uitslag zo bekend:
1. ouders: elmo
2. kinderen: tizza
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
das de jouwe toch?quote:
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooftquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Ik ben ook gewoon genoemd zag ik. Wordt ik toch wel heel happy van!
weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Keshet het volgende:
• Jouw kind wil ik wel hebben award: Álle kindjes!
Oh ik maak me er niet druk om als ik niet genoemd zou worden hoor, zie het gewoon als grapje. Maar aangezien ik niet zo heel veel post in verschillende topics, vind ik het toch grappig om te zien dat ik genoemd ben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooft![]()
(al ben ik wel ontzettend trots op de nominatie die ik van mclaura kreeg voor de bv bij Geert
)
haha +1 ja, geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
Bedankt voor de stemmen, maar ergens snap ik het niet, het is toch heel normaal dat je gewoon alles voor je kind doet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef DJMO het volgende:
haha, nou aangezien je hier thuis geweest bent, kon ik je moeilijk niet zien he?
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Elmo76 het volgende:
Ja hee, je moet er wat voor over hebben om stemmen te winnen he!
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ik
zo ben ik eens met m'n oom en tante "even" een dagje wezen shoppen in frankrijk in zo'n euh.. combinatie van een ah en een action ofzo, en dan tien keer zo grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef As1981 het volgende:
Das waar, we waren een keer op vakantie bij kennissen in Canada en toen gingen we even 4 uur rijden om in America te winkelen in een winkelcentrum en 4 uur terug. We waren echt geschokt dat, dat normaal is.
ja en..je hebt hier gelijk een aantal goeie stemmers bij elkaar he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Elmo76 het volgende:
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |