Zo klinkt het wel heel treurigquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor ook een beetje bij het meubilair![]()
Thanks buuf voor de nominatie voor de niet bestaande award
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef trui het volgende:
haha herkenbaar buuv. en grijs, wel knap dat je jezelf zo in weet te houden. kunnen we daar niet een award voor toevoegen? beste backspace gebruiker.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:49 schreef Elmo76 het volgende:
Categorie: De kinderen:
• Best geklede Tirza
Tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
[..]Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
Dat deed ik toch ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
[..]Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat
Tirza is ook altijd goed gekleed
geen idee, maar ik deed het lekker tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Cooki het volgende:
o, echt? dat was me nog niet opgevallen...
ok..
maar mag dat?![]()
wat maakt het nou uit joh! laat iedereen lekker z'n eigen keuzes maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
Elmo nomineert dr eige kiendje
mag dat?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit joh! laat iedereen lekker z'n eigen keuzes maken.
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Sennaquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Elmo76 het volgende:
[..]![]()
ik had haar bij nog meer categorien willen zetten, maar ja, da's ook weer zo wat he!
en dan jezelf bij alle ouder catechorizos zetten zekerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Senna![]()
Precies!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk hoort Tirza bij alle categorien...net als Senna![]()
neh, bij een paar maar! ik wil geen hormonster zijn iig!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:10 schreef Cooki het volgende:
[..]
en dan jezelf bij alle ouder catechorizos zetten zeker
Oeh ja gezellig! miss sly, trouwen?!quote:
ik wens jullie een hele ruige schoonzoon toequote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Elmo76 het volgende:
En goed geklede, knappe, leuke, lieve, mooie, stoere dochters!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef Elmo76 het volgende:
En goed geklede, knappe, leuke, lieve, mooie, stoere dochters!!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
haha, be carefull what you wish for.
Waarom in godsnaam? Hoeveel slowchat topics wil je hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
laten we t kleuterpubertopic groter/drukker maken!
![]()
![]()
met verhalen over de kleuters tot pubers? watisdaarmismee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Hoeveel slowchat topics wil je hebben.
Ach Keshet, je bent zo klaar! Vul bij de ouder categorie overal Elmo in en bij de kids Tirza, dan is het goed!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:50 schreef Keshet het volgende:
Jij krijgt de Postalgold award! Dat is echt fantastisch!![]()
Verleng die deadline maar met een paar minuten, ik moet nog beginnen.
nee, volgens mij niet hoor..quote:
ga gauw stemmen dan! Misschien is er nog iemand zo gek en noemt jou ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
Helemaal goed!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Cooki het volgende:
anders laten we elmo tellen, dan is de uitslag zo bekend:
1. ouders: elmo
2. kinderen: tizza
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef Fannetje het volgende:
't Is ook knap als je gewoon vergeten bent te stemmen én ook niet één keer genoemd bent, toch?![]()
das de jouwe toch?quote:
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooftquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef As1981 het volgende:
Ik ben ook gewoon genoemd zag ik. Wordt ik toch wel heel happy van!
weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Keshet het volgende:
• Jouw kind wil ik wel hebben award: Álle kindjes!
Oh ik maak me er niet druk om als ik niet genoemd zou worden hoor, zie het gewoon als grapje. Maar aangezien ik niet zo heel veel post in verschillende topics, vind ik het toch grappig om te zien dat ik genoemd ben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
tot je wat langer meedraait en 't hele stemmen wel gelooft![]()
(al ben ik wel ontzettend trots op de nominatie die ik van mclaura kreeg voor de bv bij Geert
)
haha +1 ja, geldt ook voor mij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef _Bar_ het volgende:
Bedankt voor de stemmen, maar ergens snap ik het niet, het is toch heel normaal dat je gewoon alles voor je kind doet.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef DJMO het volgende:
haha, nou aangezien je hier thuis geweest bent, kon ik je moeilijk niet zien he?
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef Elmo76 het volgende:
Ja hee, je moet er wat voor over hebben om stemmen te winnen he!
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef As1981 het volgende:
[..]
ja maar, volgens mij woon jij echt heel ver weg. Maar als ik dan een garantie krijg tot een stem komt ik
zo ben ik eens met m'n oom en tante "even" een dagje wezen shoppen in frankrijk in zo'n euh.. combinatie van een ah en een action ofzo, en dan tien keer zo grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef As1981 het volgende:
Das waar, we waren een keer op vakantie bij kennissen in Canada en toen gingen we even 4 uur rijden om in America te winkelen in een winkelcentrum en 4 uur terug. We waren echt geschokt dat, dat normaal is.
ja en..je hebt hier gelijk een aantal goeie stemmers bij elkaar he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef Elmo76 het volgende:
Ik woon in Nederland dus zo heeeel ver weg is het niet hoor!
ja dag, heeelemaal naar dat durp rijden!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja en..je hebt hier gelijk een aantal goeie stemmers bij elkaar he?
btw Asy heeft niet gestemd![]()
elmo rijd jij er ff langs!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareh, Grijs, ik heb nog reldel en betweter in de aanbieding. Welke had u gehad willen hebben?
zie je, zo pragmatisch als de pest.
2x genomineerd maar liefst!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef trui het volgende:
haha herkenbaar buuv. en grijs, wel knap dat je jezelf zo in weet te houden. kunnen we daar niet een award voor toevoegen? beste backspace gebruiker.
ik ga m'n best nog even doen vandaag mensen. maar ik blijf het een veel te vroege deadline vinden!
Doe het dan lekker zellufquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
*kuch* 't duurt wel erg lang *kuch*
Was ook mijn gedachtquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:26 schreef Ssserpente het volgende:
Als je er beneden ook uitslag van krijgt, zou ik ermee stoppen hoor, Bar.
Jah!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:24 schreef Spewey het volgende:
Elmo, bedankt voor je leuke nominatie!! <3 Moi? Stoer?
ik wilde zeggen: gooi al die eilandbwoners maar bij elkaar, kunnen ze de rest niet aanstekenquote:
eigk wil ik geen uitslagquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:41 schreef _Bar_ het volgende:
Willen jullie de uitslag tegelijk of mag het ook in gedeeltes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |