oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die waar de categorieën bepaald zijn!

Neuh dat zeg ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.
Maar dat kan aan mij liggen.

quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En 100 leggings/babylegs en niet eens een helpende hand award nominatie?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef Spewey het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:
• Helpende hand award Dizzy-miss-Lizzy

quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Nielsch het volgende:
Hahaha het lijkt wel Ajax hier. Wat een drama...

En je voelt er niets van.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Nielsch het volgende:
met het licht uit zie je daar weinig van...

Bestel maar een kratje ja. Raakt kant noch wal.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
precies. Alsof je een komkommer de gang insmijt.

Gelukkig hebben alle fokkers minimaal een piemel van 20 cm en zo dik als een peuterarmpje. Geen zorgen.quote:

Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?quote:

Dat ja. Zelfs mét inbrenghuls.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125853]Ticootje[/u.rl] het volgende:
[..]
Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?

geen idee, had alleen nog nooit van zo'n inbrenghuls gehoord...quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Die heeft haar vagina op de plek van haar navel?

Ff weekendje boeken dan maar.quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |