Moah misschien gaat het bij jullie ook wel jeuken, ik krijg er kramp van in elk gevalquote:
ik dacht dat lijnloos wel wilde kijken, maar geen tijd had om ze allemaal te maken en kleurdoos zou helpen?! dacht ik, weet niet zeker.quote:Op zondag 27 november 2011 00:00 schreef trui het volgende:
is er dit jaar ook weer iemand die zich over de award-plaatjes buigt?
wat mij betreft niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:12 schreef trui het volgende:
maar we hebben toch ook weer niet zo ontzettend veel haast?
ja hoor, jij hebt iets gewonnen: een tegeltjequote:Op zondag 27 november 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
Heb ik nu al iets gewonnen? Schiet eens op met tellen stelletje slome dodo's!
+1quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vraag me af waarom KD hier ineens haar gezicht niet meer laat zien? Wel organiseren maar niets afhandelen, vind ik niet bepaald netjes..
Ik pm je ff.quote:Op maandag 28 november 2011 09:34 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dat mag zekers... ik ben er gisteravond niet meer aan toe gekomen...Heb jij toevallig ideeen? Het maken is het probleem niet, het verzinnen vind ik lastiger
+1... Een modje kan het stemtopic toch gewoon weer opengooien? En dan als nieuwe datum iets van 31-12... En Bar weet tot hoever ze nu geteld heeft... dan hoeft alleen nog wat er bij komt worden gedaan. En wie al heeft ingestuurd mag niet editten, maar wel met nieuwe post toevoegen waar ie niks had?quote:Op maandag 28 november 2011 12:40 schreef wickie het volgende:
Eens! Ik had ook nog niet alles ingevuld, kan ik dat alsnog mooi doen![]()
heb je plannen?!quote:Op maandag 28 november 2011 13:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook voor weer open gooien! Zo kan iedereen die in december nog een mooie prestatie levert meegenomen worden in de stemronde
kijk! daar kan ik wat mee. welke hoek moet ik ongeveer zoeken? kan ik daar iemand schrappen zal ik een nieuwe categorie voor je uitvindenquote:
oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.quote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die waar de categorieėn bepaald zijn!
Neuh dat zeg ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat vond jij overleg? volgens mij is er uiteindelijk iets héél anders uitgekomen dan dat er daar "overlegd"is.
Maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En 100 leggings/babylegs en niet eens een helpende hand award nominatie?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef Spewey het volgende:
Categorie: Meningen over OUDers:
• Helpende hand award Dizzy-miss-Lizzy
quote:Op maandag 28 november 2011 16:23 schreef Nielsch het volgende:
Hahaha het lijkt wel Ajax hier. Wat een drama...
En je voelt er niets van.quote:Op maandag 28 november 2011 21:05 schreef Nielsch het volgende:
met het licht uit zie je daar weinig van...
Bestel maar een kratje ja. Raakt kant noch wal.quote:Op maandag 28 november 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
precies. Alsof je een komkommer de gang insmijt.
Gelukkig hebben alle fokkers minimaal een piemel van 20 cm en zo dik als een peuterarmpje. Geen zorgen.quote:
Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?quote:
Dat ja. Zelfs mét inbrenghuls.quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/125853]Ticootje[/u.rl] het volgende:
[..]
Dat als je zo de eerste keer weer een tampon erin frot, dat ie overdwars schiet?
geen idee, had alleen nog nooit van zo'n inbrenghuls gehoord...quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Die heeft haar vagina op de plek van haar navel?
Ff weekendje boeken dan maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |