SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mannen
De typisch Nederlandse allochtonenquote:Op woensdag 23 november 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
Tantu Toffe TT.
Al hoopte ik op 'Vol met vieze allochtonen'
Ik waande me even de doorsnee FOK!er. Doorsnee ben ik echter niet.quote:
Iedereen is welkom hier.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Even eigen topic reeks maken, [Boerenkool #1]
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:18 schreef Gridlok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Dit is geen feit, je behoort lekker te zijn enzulks.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak een Fernandes foto en alle vrouwen in deze reeks willen je gelijk doen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Niemand wil mij doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik nu zou zeggen dat ik je wel zou doen, zou ik me getrolld voelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand wil mij doen.
[ afbeelding ]
Bwehehehehquote:Op woensdag 23 november 2011 01:18 schreef Gridlok het volgende:
Foreverquote:Op woensdag 23 november 2011 01:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand wil mij doen.
[ afbeelding ]
Haha nee geloof me, je zou me niet doen. Gore dikke vent van 43 dit dat.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:23 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Als ik nu zou zeggen dat ik je wel zou doen, zou ik me getrolld voelen.
Mannen weten namelijk dat medelijden opwekken werkt bij vrouwen
Morgen Hutspot met Spek.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bweheheheh
Maargoed, boerenkool met worst met een goede jus.. hetgeen wat uitermate bekoord!
Oke, ik zou je niet doen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee geloof me, je zou me niet doen. Gore dikke vent van 43 dit dat.
[..]
Morgen Hutspot met Spek.
Kan geregeld worden hoor, hoeveel kun je er tegelijk aan?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
Al hoopte ik op 'Vol met vieze allochtonen'
Ik zou hem doen, enkel vanwege zijn baard.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha nee geloof me, je zou me niet doen. Gore dikke vent van 43 dit dat.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor, hoeveel kun je er tegelijk aan? [ afbeelding ]![]()
Trouw met me.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij
Rauwe andijvie? Nog koud en krisperig en al? En spekkies keihard gebakken?
Voor jou steek ik een been uit de kast.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou hem doen, enkel vanwege zijn baard.
En ik ben hetero, dit spreekt boekdelen.
Hier zetten wij FOK!orgies op. Binnenkort moeten we deze reeks naar KPD verplaatsen.quote:
No homo.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor jou steek ik een been uit de kast.
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negersquote:Op woensdag 23 november 2011 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zetten wij FOK!orgies op. Binnenkort moeten we deze reeks naar KPD verplaatsen.
Ahjoh, fabels zijn hetquote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negers
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, fabels zijn het
Nederlanders schijnen ook gewoon groot geschapen te zijn
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negers
bron: Nederlanders.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, fabels zijn het
Nederlanders schijnen ook gewoon groot geschapen te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer we hier zo'n FOK!poll over de penislengte neerzetten en alle Fernandesers er op reageren hij op hetzelfde resultaat uitkomt. > 30cm
Echter zal het hier de waarheid zijn.Het is gewoon algemene kennis wat men hier zou moeten weten. Zo niet, dan ben je gewoon een mongool. Simpeler kan ik het er niet van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 01:37:05 ]Feyenoord Rotterdam
Echt een waaaaaauwww momentje hier met jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha, nou, om eerlijk te zijn, van wat ik heb meegemaakt... Was het niet mis hoor2 hadden echt een joekel. En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijnde
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
of eigenlijk.. totaal geen
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
Ookal per ongeluk in de WC?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha, nou, om eerlijk te zijn, van wat ik heb meegemaakt... Was het niet mis hoor2 hadden echt een joekel. En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijnde
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
Ga je deze zetten zeker.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga wel in de kamer er langs zitten gamen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
He bah.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijndedat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je deze zetten zeker.Haha nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, hoor er altijd verhalen over maar nooit zelf gekocht/gespeeld... beetje melancholisch...quote:Op woensdag 23 november 2011 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wilde hem altijd al kopen. Leuk spel?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer we hier zo'n FOK!poll over de penislengte neerzetten en alle Fernandesers er op reageren hij op hetzelfde resultaat uitkomt. > 30cm
Echter zal het hier de waarheid zijn.Er is maar 1 manier om het wetenschappelijk vast te stellen, empirisch onderzoek door Fernandesdames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P
Die oude LSL
full stops and exclamation marks
Poll: Hoe groot is jouw jodokus.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef krioro het volgende:
[..]
FOK! poll hierover. Er is maar 1 manier om het wetenschappelijk vast te stellen, empirisch onderzoek door Fernandesdames.
P
Ik heb m'n post ge-edit omdat goede poll.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Poll: Hoe groot is jouw jodokus.
• >30 cm
• Ik ben een Fernandeschick.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DMquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Ik heb alleen de pixelversie gespeeld, die was de bom.
Is het nog ergens te krijgen, de oude versie?
Nee was het maar zo. Badkamer, halfvol ornaatquote:o.us: Ookal per ongeluk in de WC?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee was het maar zo. Badkamer, halfvol ornaat
En een keer dat hij lam in zijn nest lag zonder deken over zich heen en zijn piem0l uit de pijp van zijn bokser kwam bengelen....Gast is 1 joekel
Ik iwl ood.
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:48 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil mijn pijn weg eten, maar dat ga ik voor de verandering maar een keertje niet doen.
Love goes downquote:
Deze gaat in mijn collectie.quote:
Haha ja ik heb ook geen idee hoe ik daar ooit aan ben gekomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:50 schreef Phantomesse het volgende:
Dat is serieus het engste plaatje dat ik ooit gezien heb
Na deze post is o.us spontaan verdwenen. Dit is geen toeval.quote:
Deze versie is minder thoquote:
Wutquote:
Evenals ik, echter ben ik in een rausbui.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben de original gewend, ben een soulman
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef Phantomesse het volgende:
Gridlok
Ik mag jou niet meer
Doe er eens 1 met kutjes
Daar wil je in bijten ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef krioro het volgende:
Snel even iets moois voor op onze netvliezen om dat gruwelijke tafereel te vergeten.
[ afbeelding ]
Geil ditquote:
Geil ditquote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef krioro het volgende:
Snel even iets moois voor op onze netvliezen om dat gruwelijke tafereel te vergeten.
[ afbeelding ]
Jij bent raar.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou er een goed gesprek mee voeren.
Met dees ook?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou er een goed gesprek mee voeren.
Niks negatiefs aan, broeder.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks negatiefs aan, broeder.
Wajjauw, jij bent de eerste eunich die ik ken. Aangenaamquote:Op woensdag 23 november 2011 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zou ik een jas geven, heeft het koud zo te zien.
I VOWED CELIBACY FOR ZÉ CHURCH.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, jij bent de eerste eunich die ik ken. Aangenaam
De laatste keer dat ik dat zag, lag ik krom.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha eerste keer toen ik dat zag, lag krom
Kreeg net DM van sjocoquote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Phantomesse het volgende:
Iedereen kijkt dat filmpje van chocobeer en daarom is het nu stil he?
In Adobe Premiere gooien, laatste 5 seconden pakken en renderen naar .gifquote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
.flv helaas. Is wel mogelijk om een gif van je maken, maar ik niet
Over onze date.quote:
Heb alleen CS5. Me no gustaquote:Op woensdag 23 november 2011 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In Adobe Premiere gooien, laatste 5 seconden pakken en renderen naar .gif
Kijk er naar. Ik beloof je dat je morgen meteen aan de slag gaat met je opleiding.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Phantomesse het volgende:
Iedereen kijkt dat filmpje van chocobeer en daarom is het nu stil he?
Nog net even pre-douche! Ik ben zo weg, fijne nacht mensen.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geil
Ik krijg er 1 van Krioro
Hij staat aan nu, en inderdaad zeer motiverend wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kijk er naar. Ik beloof je dat je morgen meteen aan de slag gaat met je opleiding.
Dank voor gifje, nu heb ik trekquote:Op woensdag 23 november 2011 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog net even pre-douche! Ik ben zo weg, fijne nacht mensen.
Trusten broeder, één liefde enzulks.quote:
Jij heet geen Peter, jij heet Barry.quote:
Ik weet wat voor kleur slip je aan hebt.quote:
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij heet geen Peter, jij heet Barry.
Hoe gaat het met Ingrid?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:26 schreef Gridlok het volgende:
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.
Ik heb geen slip aanquote:Op woensdag 23 november 2011 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet wat voor kleur slip je aan hebt.
[..]
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.
Die man heeft echt de waarheid in pacht. Die laatst deed me zelfs meer dan die eerste.quote:
Alles zit zeker in de was?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb geen slip aan![]()
Ook geen string, hotpants, boxer, oma onderbroek en dergelijke producten.
Neeman, ligt gewoon in de kast. Soms heb er geen zin in.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles zit zeker in de was?
En nu echt weg, tata.
Heb je het niet koud?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeman, ligt gewoon in de kast. Soms heb er geen zin in.
Waarom zou ik het daar koud hebben? Heb wel gewoon kleding aan verder hoor :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef Juminelle het volgende:
GoedemorgenGatver wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patatsoep?
![]()
GoedemorgenLekkaahr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar gewoon een simpel eitje bakken![]()
quote:
GoedemorgenMorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasda?Feyenoord Rotterdam
Mijn omeletten zijn altijd kunstwerken. Marokkaanse feta, gesneden paprika en uitjes, stukjes kipfilet, melk, peper en komijn en dan klutsen. Mjamquote:Op woensdag 23 november 2011 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkaahr.
Ik ga maar gewoon een simpel eitje bakken
Hier ook niet. Ben zelf meestal degene die m'n buurjongen voertquote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuke buren hebben jullie allemaal zeg. Hier gebeurt er niks
Zo heb ik nog nooit een omelet gegetenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn omeletten zijn altijd kunstwerken. Marokkaanse feta, gesneden paprika en uitjes, stukjes kipfilet, melk, peper en komijn en dan klutsen. Mjam.
Mannen die niet kunnen kokenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ben zelf meestal degene die m'n buurjongen voertkook altijd veel te veel en hij leeft van magnetronmaaltijden doorgaans
Is mijn smaak. Alles smaakt toch heel anders als het gebakken isquote:Op woensdag 23 november 2011 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook niet. Ben zelf meestal degene die m'n buurjongen voertkook altijd veel te veel en hij leeft van magnetronmaaltijden doorgaans
[..]
Zo heb ik nog nooit een omelet gegetenben wel benieuwd... komijn en feta i.c.m ei... I don't know about that
M'n ex wist ook niet eens hoe ie aardappels moest gaarkoken bij wijze van sprekenquote:
Soepquote:
Klinkt goed! Bring me somequote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn omeletten zijn altijd kunstwerken. Marokkaanse feta, gesneden paprika en uitjes, stukjes kipfilet, melk, peper en komijn en dan klutsen. Mjam.
Slecht inderdaad. En elke dag die kant-en-klaar maaltijdenquote:
Ik weet niet wat ik er op moet zeggen, wat een trieste bedoening zegquote:Op woensdag 23 november 2011 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n ex wist ook niet eens hoe ie aardappels moest gaarkoken bij wijze van sprekenZelfs z'n pizza uit de oven was ranzig
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n ex wist ook niet eens hoe ie aardappels moest gaarkoken bij wijze van sprekenZelfs z'n pizza uit de oven was ranzig
Ik heb net een paar broodjes pindakaas op, als ik het heb gemaakt roep ik je welquote:Op woensdag 23 november 2011 12:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Soep
[..]
Klinkt goed! Bring me some
Oooooooooh, daarom zei mijn ex elke keer "ahwquote:Op woensdag 23 november 2011 12:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Slecht inderdaad. En elke dag die kant-en-klaar maaltijdenverschrikkelijk.
Maar ik vind het wel aandoenlijk om ze te voeren dandie liefdevolle, dankbare blik terwijl ze eten alsof ze een week niks ophebben
feels good man.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Oooooooooh, daarom zei mijn ex elke keer "ahw" als zij mij ging voeren
.
Slaapkop. Ik was gewoon al klaarwakker om 10 uurquote:Op woensdag 23 november 2011 13:39 schreef Chocolatebear het volgende:
Godver, ik word elke dag een half uur later waker...
Net gezet? Ga het invetten met vaseline o.i.d., zorg dat het vettig blijft.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Awkward jeukende tattoo aaarghhhh. Die velletjes die velletjes, wil het lostrekken mi mang
Mijn wekker stond om 11 uur, het mocht echter niet baten.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Slaapkop. Ik was gewoon al klaarwakker om 10 uur
Ah, herkenbaarquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn wekker stond om 11 uur, het mocht echter niet baten.
*snooze* *snooze* *snooze*quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, herkenbaarDie snooze knop werkt verslavend.
Neen vrijdag jww, er staat nog een foto in deel 14 ofzo. k hou het ook vet maar jeukt alsnogquote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Slaapkop. Ik was gewoon al klaarwakker om 10 uur
[..]
Net gezet? Ga het invetten met vaseline o.i.d., zorg dat het vettig blijft.
Precies dat jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
*snooze* *snooze* *snooze*
Fuck it, ik zet hem wel gewoon uit.
Ik ga nu boodschappen doen, maar zodra ik terug ben zal ik een foto fixen.quote:
Boodschappen doen met je oranje hoofd.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ga nu boodschappen doen, maar zodra ik terug ben zal ik een foto fixen.
Ik heb het nu niet gestijld, dus het valt minder op gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2011 14:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Boodschappen doen met je oranje hoofd.Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha moet je die met dat kind bekijken ben je er gelijk vannaf.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik beweerde laatst dat ik Skrillex helemaal niks vind.
Ik slik bij deze een deel van mijn woorden in, want deze track.
Ditquote:Op woensdag 23 november 2011 14:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
*snooze* *snooze* *snooze*
Fuck it, ik zet hem wel gewoon uit.
Was dat nodig?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha moet je die met dat kind bekijken ben je er gelijk vannaf.
MAAJ NAME IS SKWOLLEX
Wat moge dat voorstellen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Middag.
Ik zit aan een broodje döner en een teloh met terie.
[ afbeelding ]
(niet mijn pic)
Teloh is gebakken cassave, meestal krijg je daar bakeljauw bijquote:
the horrorquote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teloh is gebakken cassave, meestal krijg je daar bakeljauw bij. Ik koos terie, dat is een gedroogde en gebakken hele kleine vis (ik heb een tijdje terug uitgeGoogled wat voor vis, en dat bleek tot mijn verbazing ansjovis te zijn
).
[ afbeelding ]
Maar dan lekker gemarineerd enzo, smaakt niet naar die zooi die ik van op pizza's ken.
Een gedroogde vis ziet er nooit sexy uitquote:
Vis ranzig?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:13 schreef Vaseline_ het volgende:
zal wel lekker zijn. Ik heb ook nooit bakkeljauw gegeten puur omdat ik het niet durf omdat ik vis ranzig vind
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een gedroogde vis ziet er nooit sexy uit. Gedroogde sardien:
[ afbeelding ]
[..]
Vis ranzig?![]()
Must've had some bad pussy befo'
.
Is het trie of terie eigenlijk? Ik dacht altijd trie, maar op internet en menukaarten zie ik teriequote:Op woensdag 23 november 2011 15:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]no me gusta.
Maar bij trie, halen ze dan de kopjes eraf en graten eruit wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef Juminelle het volgende:
Skrillex kan ik wel waarderen soms. En vis ook![]()
Oh en bij deze mijn haar:
Ik zou porno met je krullen hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 23-11-2011 15:33:04 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whuut, je lijkt daar bijna totaal niet op die chick @ [Fernandes #17] Vol met slimme allochtonenquote:
Ik wil jouw haar geakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je neus
En vis
Wattt staat je gewoon goed hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jouw krullen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil jouw haar geaken je neus
En visen een reep witte chocolade en een dikke lul en 3 whisky en dikke zak wiet.
Typische Maluku neusquote:Op woensdag 23 november 2011 15:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik wil jouw haar geaken je neus
Ik zie er echt heeel verschillend uit op foto's. En op die foto's was ik ook 14 ofzoquote:Op woensdag 23 november 2011 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whuut, je lijkt daar bijna totaal niet op die chick @ [Fernandes #17] Vol met slimme allochtonen? Alsnog een sexy mofucka
.
Hahaha, ik ging toen ik skaffa was en dit topic las helemaal stuk om toen je zei dat je z'n leuter uit z'n boxer zag stekenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn zus en mijn ma hebben mooie nusjes maar ik moest weer persé die van mijn pa overnemenIpv dat ik zijn oogkleur en lengte meeheb, heb ik alleen de lelijke dingen van hem geerfd
![]()
Minder wel.
Ik hoorde 't helemaal nagespeeld worden in m'n spacequote:Marokkaan valt keihard op zijn bek: HAHAHAHAHA wollah tfoee asahbi had ik die maar gefilmd tfoeee mongoltje hahaha hij kan niet eens lopen
[ Bericht 41% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 16:00:01 ]Feyenoord Rotterdam
Jouw haar is ook te waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Wat is dan je standaard coupe?quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef o.us het volgende:
Ik moet binnenkort naar de kapper maar ik heb geeeen zin in die standaard coupe van me.
Zie edit. Ik kijk een beetje skaffa ookquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is dan je standaard coupe?
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:58 schreef o.us het volgende:
Ik moet binnenkort naar de kapper maar ik heb geeeen zin in die standaard coupe van me.
Edit: dit haal ik altijd maar wil eens iets andersHuuuuuhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Marokkaan die ik niet afstotelijk vind![]()
Jouw standaard coupe ook. Niet veranderen.quote:
Ga naar de meest excentrieke kapper die je kent en zeg: 'doe maar wat leuks' succes gegarandeerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie edit. Ik kijk een beetje skaffa ook
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Huuuuuhhhh.
Een Marokkaan die ik niet afstotelijk vind
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jouw standaard coupe ook. Niet veranderen.
Hmm, grote kans nu dat ik hem weer zo ga knippen danquote:Op woensdag 23 november 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
En eigenlijk nog best leuk ook
o.us heeft een gezicht gekregen, echter nu nog een lichaamsfoto gaarne in pm deponeren.
grgr.
Ps mooie kapseltje.
Dan wordt het een opscheer, eilandje of milimeteren omdat Marokkaanse of Turkse kapper.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga naar de meest excentrieke kapper die je kent en zeg: 'doe maar wat leuks' succes gegarandeerd.
Edit: dit haal ik altijd maar wil eens iets andersKerol, beter laat je deze in de OP plaatsen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fernandes is er ook makkelijk in te shoppen
.
Nu wil ik foto's zien!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Herkenbaar wel o.us, ik had jarenlang dezelfde coupe, (ik had moeilijk lang haar) en wilde eigenlijk altijd wat anders maar deed het toch niet. Tot ik besloot naar de tondeuse te grijpen.
Nah, mijn hoofd hoeft niet in welk OP dan ookquote:Op woensdag 23 november 2011 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kerol, beter laat je deze in de OP plaatsen of niet?Fernandes is er ook makkelijk in te shoppen
.
Laatste keer dat ik mij gemilimeterd had was ik 15 en geen succes. Op die leeftijd kreeg ik ook een nieuwe ID die straks verloopt. Leek op zo'n relmocro/-turk en mensen kijken tegenwoordig 2x naar mijn ID om te kijken of ik het echt benquote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Herkenbaar wel o.us, ik had jarenlang dezelfde coupe, (ik had moeilijk lang haar) en wilde eigenlijk altijd wat anders maar deed het toch niet. Tot ik besloot naar de tondeuse te grijpen.
Dat wordt dan vanavond laat wanneer ik thuis kom pas.quote:
Ghehe, ik heb ook nog steeds op mijn ID lang haar, mensen kijken dan ook van.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mij gemilimeterd had was ik 15 en geen succes. Op die leeftijd kreeg ik ook een nieuwe ID die straks verloopt. Leek op zo'n relmocro/-turk en mensen kijken tegenwoordig 2x naar mijn ID om te kijken of ik het echt ben.
Hehe yup, de pose en outfit had je d'r al voorquote:Op woensdag 23 november 2011 16:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Nah, mijn hoofd hoeft niet in welk OP dan ook. Je bedoelt zeker dat ik dan een flesje Fernandes vasthou of er een blikje op tafel staat?
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vond trouwens een foto van Chocolatebear met haar:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vond trouwens een foto van Chocolatebear met haar:
[ afbeelding ]Kut Rachid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Één liefde wel hoor. Echter ga ik denk ik die dude vermoorden wanneer hij op gaat treden of iets dergelijks.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
iuedkjebkwbdbdu fehdfwuanlankdnknksnskjhsk BOINKBOINKBOINKBOINK Wie willlll er een kop hete chocolademelk?![]()
Pak de trein en kom naar plaza.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:49 schreef Phantomesse het volgende:
iuedkjebkwbdbdu fehdfwuanlankdnknksnskjhsk BOINKBOINKBOINKBOINK Wie willlll er een kop hete chocolademelk?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schiphol plazaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Pak de trein en kom naar plaza.![]()
Ik zou graag komen, maar ik moet zo even bonnetje af gaan leveren bij maatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Één liefde wel hoor. Echter ga ik denk ik die dude vermoorden wanneer hij op gaat treden of iets dergelijks.!
Ik heb net weer 's FL Studio gedownload, ik ben al bezig als een 3-jarige Dr. Dre.
![]()
Wat ben je aan het maken?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Ik heb net weer 's FL Studio gedownload, ik ben al bezig als een 3-jarige Dr. Dre.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb 1 honger geaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk maar er is interessante shit op nat geo dus ik wil mijn tv niet in de steek laten.
whattodowhattodooooobeedoowhobwob.
Fruityloops! Dope sjeikens upload het hiernaartoe als je klaar bent![]()
![]()
Ik vraag mij af; Eet je over het algemeen zoveel of blow je gewoon zoveel dat je 24/7 een vreetkick krijgt?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:02 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb 1 honger geaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk maar er is interessante shit op nat geo dus ik wil mijn tv niet in de steek laten.
whattodowhattodooooobeedoowhobwob.
Fruityloops! Dope sjeikens upload het hiernaartoe als je klaar bent![]()
![]()
![]()
Ben gewoon aan het kloten, laatste keer was jaren geleden en toen bakte ik er ook vrij weinig vanquote:. Heb zo'n pack gedownload met allerlei Timbaland en Lil Jon (en nog tientallen meer) samples ofzo geloof ik, maar weet niet hoe ik die importeer in FL
. Ben alweer op het punt om m'n Xbox aan te slingeren.
Tot zover mijn motivatie, discipline en concentratiespanne.
![]()
Ik eet gewoon veelquote:Op woensdag 23 november 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vraag mij af; Eet je over het algemeen zoveel of blow je gewoon zoveel dat je 24/7 een vreetkick krijgt?Ik heb vandaag nog niet geblowd, vanavond wel denk mja
![]()
Kijk, ik woog vroeger gewoon 65, toen was ik blij me tmijn figuur.
Toen door dingen ben ik in 2 maanden tijd 15 kilo kwijt geraakt waardoor ik mezelf een geraamte vond.
Dit was op mijn 16de. Ik ben toen zo ontiegelijk veel gaan eten om aan te komen, alleen lukte het niet om aan te komen. Ik bleef echter mezelf dwingen om te eten, want als ik dat niet deed viel ik nog meer af. Het is er met de jaren dus een beetje in geslopen![]()
![]()
Koppijn, hier kan ik niet van genieten. Wie brengt mij paracetamol en lekkere shit?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Edit: dit haal ik altijd maar wil eens iets anderszakenman deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Zooooooooooooooooooooooooooooo vis was lekkaaaahhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRrrrrr.
Echter maatje aan wie ik bonnetje af moet leveren zodat ik een nieuwe telefoon krijg is niet actief, die luilak ligt gewoon in zijn nesten woont te ver weg om even langs te fietsen. Dus nu maar even een vest naar collega brengen en dan even stofzuigen beneden en huiswerk maken met zusje en naar buurvrouw toe.
#levensupdate.
Ik ben in de downkick nu van mijn aanval, thank god, deze duurt lang.![]()
Heb je echt adhd? Hoe uit dat zich tijdens de sex?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef Phantomesse het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooo vis was lekkaaaahhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRrrrrr.
Echter maatje aan wie ik bonnetje af moet leveren zodat ik een nieuwe telefoon krijg is niet actief, die luilak ligt gewoon in zijn nesten woont te ver weg om even langs te fietsen. Dus nu maar even een vest naar collega brengen en dan even stofzuigen beneden en huiswerk maken met zusje en naar buurvrouw toe.
#levensupdate.
Ik ben in de downkick nu van mijn aanval, thank god, deze duurt lang.![]()
![]()
Hahahahahaha. Hier ga ik niet op inquote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je echt adhd? Hoe uit dat zich tijdens de sex?![]()
Echter na de seks kun je geregeld een praatkick verwachten, daar zit de gemiddelde persoon ook niet op te wachten.![]()
Ik ging standaard dagga met haar in mijn armen. Heerlijk moment.
[ Bericht 26% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 18:11:09 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wil meestal douchen na de seksquote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef o.us het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd kramp in mijn puni als er sperma in bleef zittendus sindsdien spoel ik dat eruit na de seks.
![]()
Dagga?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef o.us het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:12 schreef Phantomesse het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd kramp in mijn puni als er sperma in bleef zittendus sindsdien spoel ik dat eruit na de seks.
![]()
![]()
Godverdomme ik moest lachen.quote:ik had een mental image van hoe jij voor je pc/laptop zat nadat je dit las.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest lachen.ik had een mental image van hoe jij voor je pc/laptop zat nadat je dit las.
Oh lijp, nog nooit gehoordquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagga = pitten.
Geweldig hoe discreet Phanto kan zijn!
. Bedoel je niet het tegenovergestelde? Wel propz voor het open boek zijn inderdaad
Ze lijkt me wel een echt true persoon
.
![]()
Ik ben paard in het Chinese horoscoopquote:Op woensdag 23 november 2011 18:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dagga = pitten.
Geweldig hoe discreet Phanto kan zijn!
Die staan er om bekend dat ze niet zovel tactiek hebben en ontzettend open zijn
Ik moet het afleren, ik weet het, maar ik ken nou eenmaal weinig schaamte![]()
![]()
Wacht.... jij wist niet dat dagga slapen is? Zelf ik wist datquote:Op woensdag 23 november 2011 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh lijp, nog nooit gehoord. Bedoel je niet het tegenovergestelde? Wel propz voor het open boek zijn inderdaad
Ze lijkt me wel een echt true persoon
.
![]()
Ik vind open boek zijn eigenlijk helemaal niet leukIk voel me soms echt zo'n psychologisch onderzoek onderwerp voor bepaalde mensen. 1 iemand verdenk ik er stiekem van dat hij op school gewoon verslagen over mij inlevert ofzo
![]()
Niet leuk![]()
![]()
Een louter positieve eigenschap, tenzij je tijdens onze driehoeksbruiloft ongegeneerd een boer laat of iets in die trant.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:47 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben paard in het Chinese horoscoopDie staan er om bekend dat ze niet zovel tactiek hebben en ontzettend open zijn
Ik moet het afleren, ik weet het, maar ik ken nou eenmaal weinig schaamteThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb in Amsterdam nog nooit iemand dagga horen zeggen als 'ie ging slapen. 't Is hier gewoon pitten eigenlijk, en Surinamers zeggen sribiquote:Op woensdag 23 november 2011 18:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Wacht.... jij wist niet dat dagga slapen is? Zelf ik wist dat![]()
Ik vind open boek zijn eigenlijk helemaal niet leukIk voel me soms echt zo'n psychologisch onderzoek onderwerp voor bepaalde mensen. 1 iemand verdenk ik er stiekem van dat hij op school gewoon verslagen over mij inlevert ofzo
![]()
Niet leuk. Ik lees je stoere avonturen graag hoor verders
.
Btw, in dat ene nummer Bend Over van RDX toen over dat daggeren (die beschaafde daggerings) zeiden ze tijdens die dagger-move steeds 'dagga dagga dagga', dacht dat het daarmee te maken had
.
![]()
Shit ik heb een fucking lachbui door jou Phantomes, hoe verzin je het. Kramp krijgen in je punani van spermaEn dat er zo ook ff uitfloepen
![]()
![]()
![]()
"Uwgh, deze pagga doet me geen goed"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even aan het koken, studentenmaaltijden ftw. Pasta uit de koeling, gebakken spekjes, spinazie à la crème, boursin en opgebakken pijnboompitjes
.
![]()
![]()
Deze ziet er zo goed uitquote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was even aan het koken, studentenmaaltijden ftw. Pasta uit de koeling, gebakken spekjes, spinazie à la crème, boursin en opgebakken pijnboompitjes
.
[ afbeelding ]
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Goed man!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
Een billetje voor je maaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleven mijn krullen maar altijd zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?![]()
No can do, ass is met pensioen, camera hangt aan de wilgen alles.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Thanks folks, goede ass ook, damn.
Nu de jouwe.
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Bleven mijn krullen maar altijd zo:Al die chicks hier zijn bad bitch & cutie face tegelijk, deze reeks is wel de virtuele hemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?.
Wauwquote:.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed man!
Een billetje voor je maaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Goed man!
Een billetje voor je maaltijdWat doe je me aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bleven mijn krullen maar altijd zo:SmexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Jumi, doe jij wat in je haar dat het zo goed blijft zitten en niet bol en pluizend word?![]()
Toen ik nog krullen had deed ik er na het wassen mousse in van Keracare.
Of conditioner vannnn *naam vergeten kom ik nog op terug.
Als je het wil weten dan want geen Jumi.
Wel Diana Ross taferelen als ik er niks in deed![]()
![]()
Dit was niet de afspraak.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
No can do, ass is met pensioen, camera hangt aan de wilgen alles.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oja! Sorry, mijn geheugen de laatste tijdquote:![]()
Ik heb wel een voorbeeld van wat ik wil maken trouwens maar die mag niet in ONZ![]()
![]()
Ik heb gelukkig geen krullen meer. Als ik hem te lang niet knip krijg ik een afro.
Mijn haar.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik maak ¤100 naar je over als je dat kapsel uit post #264 rocktquote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef o.us het volgende:
Ik heb gelukkig geen krullen meer. Als ik hem te lang niet knip krijg ik een afro.
Mijn haar.
.
![]()
Ik heb wel zo'n spuitflesje van keracare maar dat helpt precies niks..Maar zelfs met relaxen he, als ik dan m'n haar gewassen heb resulteert het weer in 1 pluizende onhandelbare bomquote:Op woensdag 23 november 2011 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Smexy![]()
Toen ik nog krullen had deed ik er na het wassen mousse in van Keracare.
Of conditioner vannnn *naam vergeten kom ik nog op terug.
Als je het wil weten dan want geen Jumi.
Wel Diana Ross taferelen als ik er niks in deed![]()
![]()
Noh man, die bazigheid bezit ik nietquote:Op woensdag 23 november 2011 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik maak ¤100 naar je over als je dat kapsel uit post #264 rockt.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Pluizend haareen van de vele redenen waarom het er af moest. Ik was als een wijf in de weer met allemaal serumpjes om dat tegen te gaan. Goddamn
En als je het dan na het wassen gelijk droogföhnt? Of met de stijltang als het droog is?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n spuitflesje van keracare maar dat helpt precies niks..Maar zelfs met relaxen he, als ik dan m'n haar gewassen heb resulteert het weer in 1 pluizende onhandelbare bom
Anders is het echt stug wel![]()
Overigens maakt dat je haar natuurlijk wel dood dus is geen lange termijn oplossing![]()
![]()
Hallo haargenoot.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Pluizend haareen van de vele redenen waarom het er af moest. Ik was als een wijf in de weer met allemaal serumpjes om dat tegen te gaan. Goddamn
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga binnenkort mijn gebruikelijke coupe rocken. Ik heb een keer een hanenkam geprobeerd en ik vond het mwa-mwaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Allemaal de tondeuse eroverheen dan maar?.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nein droogfohnen maakt het juist 1 pluizende bom.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En als je het dan na het wassen gelijk droogföhnt? Of met de stijltang als het droog is?
Anders is het echt stug wel![]()
Overigens maakt dat je haar natuurlijk wel dood dus is geen lange termijn oplossingNja soms als ik geen zin heb om t te stijlen doe ik een knotje in oderso, maar met dit weer, de mist etc kan ik t ook niet losdoen want dan is het meteen ontkroest en pluizig. Lang leve kroeshaar!
![]()
MENSEN.
HanenkamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gebruikelijke coupeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik onzeker.Feyenoord Rotterdam![]()
Doe maar de gebruikelijke coupe.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
De mist inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2011 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nein droogfohnen maakt het juist 1 pluizende bom.Nja soms als ik geen zin heb om t te stijlen doe ik een knotje in oderso, maar met dit weer, de mist etc kan ik t ook niet losdoen want dan is het meteen ontkroest en pluizig. Lang leve kroeshaar!
zorgt hier ook al voor een reeksje bad-hair days.
![]()
Ik ben jouw afkomst vergeten maar had jij nou ook kroeshaar?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De mist inderdaadzorgt hier ook al voor een reeksje bad-hair days.
![]()
![]()
Jumi - haar ziet er na verven nog steeds mooi uit.
O.us - Gebruikelijke coupe is goed man (die pic zonder hoofd met fernandes-soep kan ook toch).
Vaseline - Awww cute! Bel me als je 18 bent.
Ik haat mijn eigen (grove) krullen, Murray's alles om het recht te krijgen vroeger, nu gewoon kort.full stops and exclamation marks![]()
Wow dat assss
Bleven mijn krullen maar altijd zo:Je haar is moooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter, als het opgedrooid is lijk ik net op tina turner![]()
Maar ik doe eigenlijk bijna niets in m'n haar naast shampoo en conditioner. Alleen een spray van John Frieda voor m'n krullen, en daarnaast één keer per week een haarmasker.
Die spray dus.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
gast serieus..Als ik ergens haat aan heb is het dat zinnetje welquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef krioro het volgende:
Jumi - haar ziet er na verven nog steeds mooi uit.
O.us - Gebruikelijke coupe is goed man (die pic zonder hoofd met fernandes-soep kan ook toch). [ afbeelding ]
Vaseline - Awww cute! Bel me als je 18 bent.
Ik haat mijn eigen (grove) krullen, Murray's alles om het recht te krijgen vroeger, nu gewoon kort.![]()
![]()
Murray's![]()
Ah naja, jij hebt iets makkelijker haar, wel supermooiquote:Op woensdag 23 november 2011 20:42 schreef Juminelle het volgende:
Wow dat assss
[..]
Je haar is moooi![]()
Maar ik doe eigenlijk bijna niets in m'n haar naast shampoo en conditioner. Alleen een spray van John Frieda voor m'n krullen, en daarnaast één keer per week een haarmasker.
[ afbeelding ]
Die spray dus.![]()
![]()
Mijn haar laat zich helaas niet in 1 hokje stoppenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben jouw afkomst vergeten maar had jij nou ook kroeshaar?.
Draag het nu stijl maar hiervoor vond ik het aardig richting kroesalleen m'n (surinaamse deel van de) familie keek me altijd vies aan als ik zei dat mijn krullen kroes waren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: