quote:Op woensdag 23 november 2011 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga je deze zetten zeker.Haha nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, hoor er altijd verhalen over maar nooit zelf gekocht/gespeeld... beetje melancholisch...quote:Op woensdag 23 november 2011 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wilde hem altijd al kopen. Leuk spel?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer we hier zo'n FOK!poll over de penislengte neerzetten en alle Fernandesers er op reageren hij op hetzelfde resultaat uitkomt. > 30cm
Echter zal het hier de waarheid zijn.Er is maar 1 manier om het wetenschappelijk vast te stellen, empirisch onderzoek door Fernandesdames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P
Die oude LSL
full stops and exclamation marks
Poll: Hoe groot is jouw jodokus.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef krioro het volgende:
[..]
FOK! poll hierover. Er is maar 1 manier om het wetenschappelijk vast te stellen, empirisch onderzoek door Fernandesdames.
P
Ik heb m'n post ge-edit omdat goede poll.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Poll: Hoe groot is jouw jodokus.
• >30 cm
• Ik ben een Fernandeschick.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DMquote:Op woensdag 23 november 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Ik heb alleen de pixelversie gespeeld, die was de bom.
Is het nog ergens te krijgen, de oude versie?
Nee was het maar zo. Badkamer, halfvol ornaatquote:o.us: Ookal per ongeluk in de WC?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee was het maar zo. Badkamer, halfvol ornaat
En een keer dat hij lam in zijn nest lag zonder deken over zich heen en zijn piem0l uit de pijp van zijn bokser kwam bengelen....Gast is 1 joekel
Ik iwl ood.
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:48 schreef Phantomesse het volgende:
Ik wil mijn pijn weg eten, maar dat ga ik voor de verandering maar een keertje niet doen.
Love goes downquote:
Deze gaat in mijn collectie.quote:
Haha ja ik heb ook geen idee hoe ik daar ooit aan ben gekomen.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:50 schreef Phantomesse het volgende:
Dat is serieus het engste plaatje dat ik ooit gezien heb
Na deze post is o.us spontaan verdwenen. Dit is geen toeval.quote:
Deze versie is minder thoquote:
Wutquote:
Evenals ik, echter ben ik in een rausbui.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben de original gewend, ben een soulman
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:53 schreef Phantomesse het volgende:
Gridlok
Ik mag jou niet meer
Doe er eens 1 met kutjes
Daar wil je in bijten ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef krioro het volgende:
Snel even iets moois voor op onze netvliezen om dat gruwelijke tafereel te vergeten.
[ afbeelding ]
Geil ditquote:
Geil ditquote:Op woensdag 23 november 2011 01:55 schreef krioro het volgende:
Snel even iets moois voor op onze netvliezen om dat gruwelijke tafereel te vergeten.
[ afbeelding ]
Jij bent raar.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou er een goed gesprek mee voeren.
Met dees ook?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zou er een goed gesprek mee voeren.
Niks negatiefs aan, broeder.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks negatiefs aan, broeder.
Wajjauw, jij bent de eerste eunich die ik ken. Aangenaamquote:Op woensdag 23 november 2011 02:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die zou ik een jas geven, heeft het koud zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |