I VOWED CELIBACY FOR ZÉ CHURCH.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wajjauw, jij bent de eerste eunich die ik ken. Aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
De laatste keer dat ik dat zag, lag ik krom.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha eerste keer toen ik dat zag, lag krom
Kreeg net DM van sjocoquote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Phantomesse het volgende:
Iedereen kijkt dat filmpje van chocobeer en daarom is het nu stil he?
In Adobe Premiere gooien, laatste 5 seconden pakken en renderen naar .gifquote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
.flv helaas. Is wel mogelijk om een gif van je maken, maar ik niet
Over onze date.quote:
Heb alleen CS5. Me no gustaquote:Op woensdag 23 november 2011 02:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In Adobe Premiere gooien, laatste 5 seconden pakken en renderen naar .gif
Kijk er naar. Ik beloof je dat je morgen meteen aan de slag gaat met je opleiding.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:14 schreef Phantomesse het volgende:
Iedereen kijkt dat filmpje van chocobeer en daarom is het nu stil he?
Nog net even pre-douche! Ik ben zo weg, fijne nacht mensen.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geil
Ik krijg er 1 van Krioro
Hij staat aan nu, en inderdaad zeer motiverend wel.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kijk er naar. Ik beloof je dat je morgen meteen aan de slag gaat met je opleiding.
Dank voor gifje, nu heb ik trekquote:Op woensdag 23 november 2011 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Nog net even pre-douche! Ik ben zo weg, fijne nacht mensen.
Trusten broeder, één liefde enzulks.quote:
Jij heet geen Peter, jij heet Barry.quote:
Ik weet wat voor kleur slip je aan hebt.quote:
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij heet geen Peter, jij heet Barry.
Hoe gaat het met Ingrid?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:26 schreef Gridlok het volgende:
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.
Ik heb geen slip aanquote:Op woensdag 23 november 2011 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet wat voor kleur slip je aan hebt.
[..]
Zo heet me vader :S wtf hoe weten jullie dit.
Die man heeft echt de waarheid in pacht. Die laatst deed me zelfs meer dan die eerste.quote:
Alles zit zeker in de was?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb geen slip aan![]()
Ook geen string, hotpants, boxer, oma onderbroek en dergelijke producten.
Neeman, ligt gewoon in de kast. Soms heb er geen zin in.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles zit zeker in de was?
En nu echt weg, tata.
Heb je het niet koud?quote:Op woensdag 23 november 2011 02:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Neeman, ligt gewoon in de kast. Soms heb er geen zin in.
Waarom zou ik het daar koud hebben? Heb wel gewoon kleding aan verder hoor :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef Juminelle het volgende:
GoedemorgenGatver wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patatsoep?
![]()
GoedemorgenLekkaahr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar gewoon een simpel eitje bakken![]()
quote:
GoedemorgenMorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasda?Feyenoord Rotterdam
Mijn omeletten zijn altijd kunstwerken. Marokkaanse feta, gesneden paprika en uitjes, stukjes kipfilet, melk, peper en komijn en dan klutsen. Mjamquote:Op woensdag 23 november 2011 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkaahr.
Ik ga maar gewoon een simpel eitje bakken
Hier ook niet. Ben zelf meestal degene die m'n buurjongen voertquote:Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuke buren hebben jullie allemaal zeg. Hier gebeurt er niks
Zo heb ik nog nooit een omelet gegetenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Mijn omeletten zijn altijd kunstwerken. Marokkaanse feta, gesneden paprika en uitjes, stukjes kipfilet, melk, peper en komijn en dan klutsen. Mjam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |