quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor, hoeveel kun je er tegelijk aan? [ afbeelding ]![]()
Trouw met me.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij
Rauwe andijvie? Nog koud en krisperig en al? En spekkies keihard gebakken?
Voor jou steek ik een been uit de kast.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou hem doen, enkel vanwege zijn baard.
En ik ben hetero, dit spreekt boekdelen.
Hier zetten wij FOK!orgies op. Binnenkort moeten we deze reeks naar KPD verplaatsen.quote:
No homo.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Voor jou steek ik een been uit de kast.
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negersquote:Op woensdag 23 november 2011 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zetten wij FOK!orgies op. Binnenkort moeten we deze reeks naar KPD verplaatsen.
Ahjoh, fabels zijn hetquote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negers
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, fabels zijn het
Nederlanders schijnen ook gewoon groot geschapen te zijn
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Krijg ik een minderwaardigheids-complex tussen al die negers
bron: Nederlanders.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, fabels zijn het
Nederlanders schijnen ook gewoon groot geschapen te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer we hier zo'n FOK!poll over de penislengte neerzetten en alle Fernandesers er op reageren hij op hetzelfde resultaat uitkomt. > 30cm
Echter zal het hier de waarheid zijn.Het is gewoon algemene kennis wat men hier zou moeten weten. Zo niet, dan ben je gewoon een mongool. Simpeler kan ik het er niet van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 01:37:05 ]Feyenoord Rotterdam
Echt een waaaaaauwww momentje hier met jou.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha, nou, om eerlijk te zijn, van wat ik heb meegemaakt... Was het niet mis hoor2 hadden echt een joekel. En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijnde
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
of eigenlijk.. totaal geen
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
Ookal per ongeluk in de WC?quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha, nou, om eerlijk te zijn, van wat ik heb meegemaakt... Was het niet mis hoor2 hadden echt een joekel. En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijnde
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
Ga je deze zetten zeker.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:35 schreef Gridlok het volgende:
Ik ga wel in de kamer er langs zitten gamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
dat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kleine piem0l heefdt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shoot me.
He bah.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
En nou weet ik helaas vanuit mijn fotografische geheugen gezien als kind zijndedat mn pa
![]()
ook niet
![]()
![]()
echt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()