quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus ts dacht: hey, ik open een topic na het neuken met mijn vriend?
Zou kunnen, breed betekent niet snel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef Barbapapamama het volgende:
ik had hem in elkaar gemept met zn kale knikker
Voorspelbare reactie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Oeh, wanneer? Waarom? Ik ben een tijdlang weinig op Fok! geweestquote:
Maar ik heb wel gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zou kunnen, breed betekent niet snel.
[..]
Voorspelbare reactie.
like a ninjaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Zweetteef het volgende:
IK ZAG PHARKUS IN DIT TOPIC POSTEN EN SNEL WEGHALEN ILLUMINATI![]()
FOK!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oeh, wanneer? Waarom? Ik ben een tijdlang weinig op Fok! geweest
Beachboys.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
TS is een beachboy die alleen z'n biceps traint
En jaloers op meso'squote:
Ik meen het, behalve dat seks misschien dan...:')quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neu, gewoon bezig met trollen, en je bent niet succesvol.
Omdat wij niet hadden verwacht dat je klacht zo kut is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En waarom klik je dan op dit topic? Vragen vragen vragen....
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik meen het, behalve dat seks misschien dan...:')
Nee, als iemand zo'n domme opmerking maakt niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat wij niet hadden verwacht dat je klacht zo kut is.
Iemand verbetert je en jij opent er een fucking topic over. Ga je schamen.
Oh want jij wist natuurlijk als bij je geboorte als hoe alles werkte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef PeZu het volgende:
ts is vrouw? dat zou kunne verklaren dat je zoiets simpels als een krachtrain apparaat niet snapt
nee niet bij mijn geboorte maar daar ik me nog wel eens elders begeef dan binnen, is mijn kijk op den wereld niet wereldvreemd zoals jullie uilskuikens, als zelfs een domme anabolen pop je moet wijzne hoe iets werkt dan is het wel erg met je gesteld hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh want jij wist natuurlijk als bij je geboorte als hoe alles werkte.En nee er stond geen plaatje of uitleg bij of wat dan ook.
Nee, want ik had het apparaat nooit geprobeerd en het zag er uit alsof het je borstspieren ook kon trainen. Dus troll on.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet bij mijn geboorte maar daar ik me nog wel eens elders begeef dan binnen, is mijn kijk op den wereld niet wereldvreemd zoals jullie uilskuikens, als zelfs een domme anabolen pop je moet wijzne hoe iets werkt dan is het wel erg met je gesteld hoor
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, want ik had het apparaat nooit geprobeerd en het zag er uit alsof het je borstspieren ook kon trainen. Dus troll on.
Even kijken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoor
Wrm?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Komen er nog foto's in je FoBo.
Lang geleden dat ik hardop gelachen heb op fokquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
jy bent toch een chinees ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wrm?
Herkent worden door FOK!ers is chanant
Ach, had ik laatst nog. Iemand die echt al jaren naar de sportschool gaat: "Zo, deze is wel zwaar voor je buikspieren." Ik kijk zo en zeg: "maar deze is voor je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoor
Je bedoelt als je achteraf iets bedenkt om terug te zeggen, terwijl je op het moment met je bek vol tanden stond niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, als iemand zo'n domme opmerking maakt niet.
Jep, half, problemen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef danos het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hardop gelachen heb op fok
Nee niet die.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef 9611Niels het volgende:
Het was toch niet zo een?
[ afbeelding ]
Ja, mooie paint he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
Jezus, gewoon een roeiapparaat dus?
wtfquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een roeitrainer heet. Not sure.
Volgens die man wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
En dat zou voor je rug moeten zijn?
neem aub wat paint-lessen, dit lijkt nergens opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Jawel, jij kunt geen kunst waarderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
neem aub wat paint-lessen, dit lijkt nergens op
je drukt dus gewicht weg met j ebenen? of is je paint zo vercrackt dat ik het niet snapquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Heh, ik wil jou wel eens zien roeien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je drukt dus gewicht weg met j ebenen? of is je paint zo vercrackt dat ik het niet snap![]()
roeien doe je met je armen hoor
Nee, je trekt het met je armen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
je drukt dus gewicht weg met j ebenen? of is je paint zo vercrackt dat ik het niet snap![]()
roeien doe je met je armen hoor
ja je armen en rug etc etc je snaprquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heh, ik wil jou wel eens zien roeien.
roeien, dan trek je je armen naar achter en dan train je ook je rug jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, je trekt het met je armen ja.
Maar borst niet? Denk toch wel dat je die ook traint...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je armen en rug etc etc je snapr
[..]
roeien, dan trek je je armen naar achter en dan train je ook je rug ja
je traint sowieso bveel groepen met groeien maaj roeien is sowieso meer cardio dan spieren trainen btwquote:
? Ga nou niet dingen verzinnen, hoe die werkt wel. Wat het precies trainde wist ik niet, nu wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef PeZu het volgende:
maar serieus, je snapt niet hoe een roeiapparaat werkt?
Ja dat is het, maar je bent net iets te laat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Dasjonny het volgende:
Het was waarschijnlijk dit apparaat, en dat is inderdaad voor je rug
[ afbeelding ]
uhm als je er op zit, of als je de beweging nadoet kun je toch voelen wat je traintquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
? Ga nou niet dingen verzinnen, hoe die werkt wel. Wat het precies trainde wist ik niet, nu wel.
Nee want dat is weer een geheel ander apparaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja dat is het, maar je bent net iets te laat.
Er zit wel een verschil tussen een roeiapparaat en low row/longpullquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja dat is het, maar je bent net iets te laat.
Ja, maar ik voelde mijn rug niet zoveel? Misschien een te laag gewicht gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm als je er op zit, of als je de beweging nadoet kun je toch voelen wat je traint
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee want dat is weer een geheel ander apparaat.
Ik ben dan ook een newb in die dingen, dacht zal wel hetzelfde concept zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen een roeiapparaat en low row/longpull
ook zonder gewicht kun je toch voelen wat je aanspant? zo niet ga eens trainen onder begeliedingquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde mijn rug niet zoveel? Misschien een te laag gewicht gebruikt.
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook zonder gewicht kun je toch voelen wat je aanspant? zo niet ga eens trainen onder begelieding
Op een roeiapparaat zit je niet stil, op een longpull wel. Een is voor conditie, ander voor kracht. En je houdt het stokje meestal niet zo laag als bij de longpull/low row.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan ook een newb in die dingen, dacht zal wel hetzelfde concept zijn.
vraag eens begeleiding als je je bewust bent wat je precies traint kun je ook beter trainenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet altijdVraagje, waarom gebruik je geen hoofdletters?
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
Beter lekker opgepompt dan een vieze ecto met 25cm armpjes.
En daarnaast apparaten gebruiken.Dan snap je er niks van.
Ook pro's gebruiken apparaten( met losse gewichten). Handig voor isolatie en beter tegen overbelasting door foute houding.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
Beter lekker opgepompt dan een vieze ecto met 25cm armpjes.
En daarnaast apparaten gebruiken.Dan snap je er niks van.
ja dat lijkt wel de tendens inderdaad, er kan soms geen hallo vanaf als ik in een nieuwe gym voor een keertje kom trainen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ach wat boeit het, veel volk bij de sportschool zijn nu eenmaal onbeschoft. Dat heeft niets met newbie zijn te maken ofzo. Ging laatst ook eens op een andere avond dan normaal, kwam ik in de kleedkamer waar nog 2 andere kerels stonden. Zeg ik: "Goedenavond." , krijg ik gewoon geen reactie.
Ik word echt kk gek van jouw mislukte trollacties weet je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
In de sportschool krijg je alleen reacties als je over de 100 bencht. (ongeschreven regel)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ach wat boeit het, veel volk bij de sportschool zijn nu eenmaal onbeschoft. Dat heeft niets met newbie zijn te maken ofzo. Ging laatst ook eens op een andere avond dan normaal, kwam ik in de kleedkamer waar nog 2 andere kerels stonden. Zeg ik: "Goedenavond." , krijg ik gewoon geen reactie.
Nooit van sarcasme gehoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik word echt kk gek van jouw mislukte trollacties weet je dat?
Tevens; 24/7 sportschoolboys van 30 jaar die stoer doen
400 kg bpquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.
Wat zijn je stats eigenlijk?
vieze bodybuilder met je annabolenshakies heb je nog wel een pik dan haha loser allemaal luchtquote:
Ik was bang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef fratsman het volgende:
"Had ik het tegen jou? Nee."![]()
Was dat nou zo moeilijk, TS?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.
Wat zijn je stats eigenlijk?
Het toeval wil, dat ik heel van sarcasme gehoord heb en dat was duidelijk geen sarcasme.quote:
Dit. Van die instructeurs die beginnen over 'eerst je spieren onder controle krijgen'.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:23 schreef boskameel het volgende:
Ze kunnen beter meteen vanaf het begin met losse gewichten (lichtgewicht, desnoods beginnen met lege bb) een goeie techniek aanleren.
Als je jouw username omdraait, er vervolgens het Engelse meervoud van 'engel' van maakt, het aan elkaar typt zonder koppelteken en er .com achter zet, krijg je een hele gezellige website.quote:
Nee, dat is een leg press apparaat. Die tokkie had het dus ook fout. Dat is niet voor je rug dat is voor je benen. Aangezien het zo voor de hand liggend is dat deze opgepompte gast wel zou weten dat het een leg press apparaat is kan ik dit topic als 'verzonnen' bestempelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Of je leest het topic even, het juiste apparaat is al gevonden en die is wel degelijk voor je rug.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee, dat is een leg press apparaat. Die tokkie had het dus ook fout. Dat is niet voor je rug dat is voor je benen. Aangezien het zo voor de hand liggend is dat deze opgepompte gast wel zou weten dat het een leg press apparaat is kan ik dit topic als 'verzonnen' bestempelen.
Waarom dan zo'n klacht? Omdat TS een kleine iele jongeman is en hij kijkt graag, via de spiegel op de sportschool, naar mannen die wel groot en kolossaal zijn.
Oops, niet goed gekekenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef internal het volgende:
[..]
Of je leest het topic even, het juiste apparaat is al gevonden en die is wel degelijk voor je rug.
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Als je jouw username omdraait, er vervolgens het Engelse meervoud van 'engel' van maakt, het aan elkaar typt zonder koppelteken en er .com achter zet, krijg je een hele gezellige website.
Toeval of ben je een stille fan?
Ik mis hem.quote:
maandag stonden er 4 op een rij te curlen voor de spiegelquote:Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
En terecht dat die kerel dat zegt. Irritante kutventjes die alleen maar op apparaten zitten en veel te weinig eten maar vervolgens wel janken dat ze niet breed worden
Bijna een cultuurfenomeen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:06 schreef boskameel het volgende:
[..]
maandag stonden er 4 op een rij te curlen voor de spiegel. Nouja curlen, meer gewicht omhoog slingeren.
Lol whut?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Als je jouw username omdraait, er vervolgens het Engelse meervoud van 'engel' van maakt, het aan elkaar typt zonder koppelteken en er .com achter zet, krijg je een hele gezellige website.
Toeval of ben je een stille fan?
Curlenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bijna een cultuurfenomeen.Van die curlboertjes die echt niets anders doen dan cardio en curlen.
Ik zeg er ook niet eens meer wat van, wanneer ze hun hele rug staan te verkrachten met teveel gewicht en momentum erbij om hun arm nog enigzins omhoog te krijgen.
Stop maar weer met de internetheld uithangen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:44 schreef ZuidGrens het volgende:
En terecht dat die kerel dat zegt. Irritante kutventjes die alleen maar op apparaten zitten en veel te weinig eten maar vervolgens wel janken dat ze niet breed worden
Ik zeg ook niet dat jij dat bent, maar het gaat mij om die ventjes in het algemeen. Vind het altijd mooi als ze aangesproken worden. Zelf doe ik dat vrijwel nooitquote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stop maar weer met de internetheld uithangen.
Ervan uitgaan dat iedereen een ecto is.![]()
Ik ben gewoon heel breed, zowel in vet als spier, dus stfu.
Ik snap dan ook wel wat je bedoelt, van die beginners die er niks van af weten, eventjes met 10 kilo gaan zitten kloten en dan weer weg gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat bent, maar het gaat mij om die ventjes in het algemeen. Vind het altijd mooi als ze aangesproken worden. Zelf doe ik dat vrijwel nooit
Cardio binnen doenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik snap dan ook wel wat je bedoelt, van die beginners die er niks van af weten, eventjes met 10 kilo gaan zitten kloten en dan weer weg gaan.
Gister ook, doe 40 minuten cardio, zweet me kapot. Er waren 2 vrouwen op de loopbanden naast me, zaten alleen te lopen op 5km per uur voor 10 minuten en gingen naar huis.....waar betaal je dan nog voor?
ik hou het echt niet langer als 5 min vol op de loopband, ongelooflijk saai is datquote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik snap dan ook wel wat je bedoelt, van die beginners die er niks van af weten, eventjes met 10 kilo gaan zitten kloten en dan weer weg gaan.
Gister ook, doe 40 minuten cardio, zweet me kapot. Er waren 2 vrouwen op de loopbanden naast me, zaten alleen te lopen op 5km per uur voor 10 minuten en gingen naar huis.....waar betaal je dan nog voor?
Ja, maar wij hebben tv,s daar.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:57 schreef boskameel het volgende:
[..]
ik hou het echt niet langer als 5 min vol op de loopband, ongelooflijk saai is dat
dan gaat het nog wel, maar ik trek het niet om +30 min starend naar een muur te rennenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben tv,s daar.
Mensen die alleen gewichten gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die machines gebruiken in de gymFaggots.
Mensen die serieus met voedingsschema's en shit bezig gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen die alleen gewichten gebruiken.Faggots.
Eens, er zijn geen schema's nodig, ook geen lijsten en al die andere shit. Gewoon gezonder eten en niet zoveel. Done.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die serieus met voedingsschema's en shit bezig gaan.Gewoon glaasje melk per dag meer is goed genoeg.
Dit!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die machines gebruiken in de gymFaggots.
Damn, geniaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef mister.bucket het volgende:
had gezegd ''ik ben toch in een sportschool''
Zogenaamd gespierd en breed zijn maar niet alle machines kennenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen die alleen gewichten gebruiken.Faggots.
Ik ben ook gespierd en breed(niet erg). En wie zegt dat ik geen gewichten gebruik? Ga niet dingen aannemen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zogenaamd gespierd en breed zijn maar niet alle machines kennenTerwijl je alleen maar machines gebruikt.
Stats dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ben ook gespierd en breed(niet erg). En wie zegt dat ik geen gewichten gebruik? Ga niet dingen aannemen die niet waar zijn.
Hoeren troll.
Dus je gaat naar de sportschool voor de lol en gezellig wat kletsen met de meiden? Of waaromquote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik hou geen 'stats' bij. Dat is triest vind ik.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je gaat naar de sportschool voor de lol en gezellig wat kletsen met de meiden? Of waarom?
Nee serieus hoor. Waarom ga je naar de sportschool? Omdat je een beter figuur wil? Dan dien je progressie te boeken en hoe kun je progressie boeken zonder bij te houden wat je iedere pakt qua gewichten?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Dus omdat ik geen 'stats' bij ga houden?....
Oh wacht, waarom hap ik?![]()
Hmm nou goed, met standaard gewichten 14kg. 5 setjes 20 keer liften per setje.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee serieus hoor. Waarom ga je naar de sportschool? Omdat je een beter figuur wil? Dan dien je progressie te boeken en hoe kun je progressie boeken zonder bij te houden wat je iedere pakt qua gewichten?
Dus je wilt afvallen, opvallend veel setjes met veel reps (is overigens niet de beste manier om af te vallen). Heb je Burn the fat, feed the mucle al gelezen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm nou goed, met standaard gewichten 14kg. 5 setjes 20 keer liften per setje.
Bij de andere machines weet ik het ook wel maar ik weet vaak niet hoe de machines heten.
Ik moet toch mijn spieren onderhouden? Na kracht training doe ik cardio.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je wilt afvallen, opvallend veel setjes met veel reps (is overigens niet de beste manier om af te vallen). Heb je Burn the fat, feed the mucle al gelezen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:25 schreef chickmagneet het volgende:
En jij noemt jezelf breed met 14 kilo tillen muahahahahah ik ken een dude die doet 25 kilo met een hand en ziet er atletisch gespierd uit
Ben serieus. Je hebt voor elke oefening wel stats. Dus 14 kg zegt niets. 14 kg met wat?quote:
Dat stond er net toch? Met gewicht heffen, 14kg per arm. Gewoon zitten, goede houding, rug recht, en liften. Dumbells.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ben serieus. Je hebt voor elke oefening wel stats. Dus 14 kg zegt niets. 14 kg met wat?
Ja maar je kan beter gewoon zwaardere gewichten pakken met wat minder setjes. Gewoon normale krachttraining doen zorgt voor meer spieraanmaak en uiteindelijk ook een betere stofwisseling wat leidt tot betere vetverbranding. Cardio na je KT is prima, die fout maak je gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn spieren onderhouden? Na kracht training doe ik cardio.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat stond er net toch? Met gewicht heffen, 14kg per arm. Gewoon zitten, goede houding, rug recht, en liften. Dumbells.
Waarom zwaarder met minder setjes dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja maar je kan beter gewoon zwaardere gewichten pakken met wat minder setjes. Gewoon normale krachttraining doen zorgt voor meer spieraanmaak en uiteindelijk ook een betere stofwisseling wat leidt tot betere vetverbranding. Cardio na je KT is prima, die fout maak je gelukkig niet.
Daarnaast kun je beter compound oefeningen pakken zodat je je hele lichaam traint. Maar ik raad je aan Burn the fat feed the muscle te lezen als je echt serieus een beter figuur wilt krijgen. Daar staat vrijwel alles in wat je nodig hebt.
Yes, heet biceps curl.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Gewicht heffen"
Gast je hebt honderden oefeningen met dumbells. Maar je bedoelt waarschijnlijk biceps curl. Maar ik weet al genoeg.
'Droogtrainen' is meer broscience dan daadwerkelijk bewezen oplossing voor een lagere vetpercentage. Net als mensen die denken dat je met voetballen je beenspieren voldoende traint en daardoor niet meer hoeft te pakken bij je KT. Je wilt tenslotte een beter figuur, geen lager gewicht ga ik vanuit. (dus meer spieren en minder vet)quote:Op woensdag 23 november 2011 19:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Waarom zwaarder met minder setjes dan?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Yes, heet biceps curl.
Wil je nu sterven aub?
Nee, je bent gewoon irritant bezig en aan het trollen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen omdat ik de waarheid spreek? Je doet alsof je superieur bent aan die tokkie terwijl je zelf nog niet iets anders dan dumbell curl hebt gedaan.
Trollenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon irritant bezig en aan het trollen.
Ik heb je post serieus niet gelezen, en zal dat ook niet meer doen. Dus je kan blijven posten.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
TrollenIk ben bloedserieus hoor. Ik doe alleen een beetje biggie maar dat komt door je attitude.
Ja, dat is heel leuk voor je he.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef IrCute het volgende:
Zelfs ik heb meer verstand van bodybuilding!
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent ja, anders enorm triestquote:
Iedereen die hem tegenspreekt is een troll. Mijn gif's zijn gewoon uit pure verbijstering.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Gaat dit nog ergens over, behalve dat ik plaatjes/gifjes zie en om de 2 posts het woord trollen?
Dus je wil zeggen dat je van fietsen niet kan afvallen ?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:45 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent ja, anders enorm triest. Nog dommer dan die wijven die iedere dag 30min gaan fietsen en huilen dat ze niet afvallen.
Niet als je je ondertussen vol zit te vreten. En daar komt bij dat een stuk fietsen qua calorieafbraak te verwaarlozen is.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat je van fietsen niet kan afvallen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |