Op een roeiapparaat zit je niet stil, op een longpull wel. Een is voor conditie, ander voor kracht. En je houdt het stokje meestal niet zo laag als bij de longpull/low row.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan ook een newb in die dingen, dacht zal wel hetzelfde concept zijn.
vraag eens begeleiding als je je bewust bent wat je precies traint kun je ook beter trainenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet altijdVraagje, waarom gebruik je geen hoofdletters?
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
Beter lekker opgepompt dan een vieze ecto met 25cm armpjes.
En daarnaast apparaten gebruiken.Dan snap je er niks van.
Ook pro's gebruiken apparaten( met losse gewichten). Handig voor isolatie en beter tegen overbelasting door foute houding.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef Jahr00n het volgende:
Beter lekker opgepompt dan een vieze ecto met 25cm armpjes.
En daarnaast apparaten gebruiken.Dan snap je er niks van.
ja dat lijkt wel de tendens inderdaad, er kan soms geen hallo vanaf als ik in een nieuwe gym voor een keertje kom trainen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ach wat boeit het, veel volk bij de sportschool zijn nu eenmaal onbeschoft. Dat heeft niets met newbie zijn te maken ofzo. Ging laatst ook eens op een andere avond dan normaal, kwam ik in de kleedkamer waar nog 2 andere kerels stonden. Zeg ik: "Goedenavond." , krijg ik gewoon geen reactie.
Ik word echt kk gek van jouw mislukte trollacties weet je dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus ts dacht: hey, ik open een topic na het neuken met mijn vriend?
In de sportschool krijg je alleen reacties als je over de 100 bencht. (ongeschreven regel)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
Maar ach wat boeit het, veel volk bij de sportschool zijn nu eenmaal onbeschoft. Dat heeft niets met newbie zijn te maken ofzo. Ging laatst ook eens op een andere avond dan normaal, kwam ik in de kleedkamer waar nog 2 andere kerels stonden. Zeg ik: "Goedenavond." , krijg ik gewoon geen reactie.
Nooit van sarcasme gehoord?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik word echt kk gek van jouw mislukte trollacties weet je dat?
Tevens; 24/7 sportschoolboys van 30 jaar die stoer doen
400 kg bpquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.
Wat zijn je stats eigenlijk?
vieze bodybuilder met je annabolenshakies heb je nog wel een pik dan haha loser allemaal luchtquote:
Ik was bang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef fratsman het volgende:
"Had ik het tegen jou? Nee."![]()
Was dat nou zo moeilijk, TS?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
pff, voor beginners maakt dat geen donder uit.
Wat zijn je stats eigenlijk?
Het toeval wil, dat ik heel van sarcasme gehoord heb en dat was duidelijk geen sarcasme.quote:
Dit. Van die instructeurs die beginnen over 'eerst je spieren onder controle krijgen'.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:23 schreef boskameel het volgende:
Ze kunnen beter meteen vanaf het begin met losse gewichten (lichtgewicht, desnoods beginnen met lege bb) een goeie techniek aanleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |