Mensen die alleen gewichten gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die machines gebruiken in de gymFaggots.
Mensen die serieus met voedingsschema's en shit bezig gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen die alleen gewichten gebruiken.Faggots.
Eens, er zijn geen schema's nodig, ook geen lijsten en al die andere shit. Gewoon gezonder eten en niet zoveel. Done.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die serieus met voedingsschema's en shit bezig gaan.Gewoon glaasje melk per dag meer is goed genoeg.
Dit!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die machines gebruiken in de gymFaggots.
Damn, geniaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:48 schreef mister.bucket het volgende:
had gezegd ''ik ben toch in een sportschool''
Zogenaamd gespierd en breed zijn maar niet alle machines kennenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mensen die alleen gewichten gebruiken.Faggots.
Ik ben ook gespierd en breed(niet erg). En wie zegt dat ik geen gewichten gebruik? Ga niet dingen aannemen die niet waar zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zogenaamd gespierd en breed zijn maar niet alle machines kennenTerwijl je alleen maar machines gebruikt.
Stats dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ben ook gespierd en breed(niet erg). En wie zegt dat ik geen gewichten gebruik? Ga niet dingen aannemen die niet waar zijn.
Hoeren troll.
Dus je gaat naar de sportschool voor de lol en gezellig wat kletsen met de meiden? Of waaromquote:Op woensdag 23 november 2011 19:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik hou geen 'stats' bij. Dat is triest vind ik.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je gaat naar de sportschool voor de lol en gezellig wat kletsen met de meiden? Of waarom?
Nee serieus hoor. Waarom ga je naar de sportschool? Omdat je een beter figuur wil? Dan dien je progressie te boeken en hoe kun je progressie boeken zonder bij te houden wat je iedere pakt qua gewichten?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Dus omdat ik geen 'stats' bij ga houden?....
Oh wacht, waarom hap ik?![]()
Hmm nou goed, met standaard gewichten 14kg. 5 setjes 20 keer liften per setje.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee serieus hoor. Waarom ga je naar de sportschool? Omdat je een beter figuur wil? Dan dien je progressie te boeken en hoe kun je progressie boeken zonder bij te houden wat je iedere pakt qua gewichten?
Dus je wilt afvallen, opvallend veel setjes met veel reps (is overigens niet de beste manier om af te vallen). Heb je Burn the fat, feed the mucle al gelezen?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm nou goed, met standaard gewichten 14kg. 5 setjes 20 keer liften per setje.
Bij de andere machines weet ik het ook wel maar ik weet vaak niet hoe de machines heten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |