quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus ts dacht: hey, ik open een topic na het neuken met mijn vriend?
Zou kunnen, breed betekent niet snel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef Barbapapamama het volgende:
ik had hem in elkaar gemept met zn kale knikker
Voorspelbare reactie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Oeh, wanneer? Waarom? Ik ben een tijdlang weinig op Fok! geweestquote:
Maar ik heb wel gelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zou kunnen, breed betekent niet snel.
[..]
Voorspelbare reactie.
like a ninjaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Zweetteef het volgende:
IK ZAG PHARKUS IN DIT TOPIC POSTEN EN SNEL WEGHALEN ILLUMINATI![]()
FOK!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oeh, wanneer? Waarom? Ik ben een tijdlang weinig op Fok! geweest
Beachboys.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Verbodsbord het volgende:
TS is een beachboy die alleen z'n biceps traint
En jaloers op meso'squote:
Ik meen het, behalve dat seks misschien dan...:')quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Neu, gewoon bezig met trollen, en je bent niet succesvol.
Omdat wij niet hadden verwacht dat je klacht zo kut is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En waarom klik je dan op dit topic? Vragen vragen vragen....
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik meen het, behalve dat seks misschien dan...:')
Nee, als iemand zo'n domme opmerking maakt niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat wij niet hadden verwacht dat je klacht zo kut is.
Iemand verbetert je en jij opent er een fucking topic over. Ga je schamen.
Oh want jij wist natuurlijk als bij je geboorte als hoe alles werkte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef PeZu het volgende:
ts is vrouw? dat zou kunne verklaren dat je zoiets simpels als een krachtrain apparaat niet snapt
nee niet bij mijn geboorte maar daar ik me nog wel eens elders begeef dan binnen, is mijn kijk op den wereld niet wereldvreemd zoals jullie uilskuikens, als zelfs een domme anabolen pop je moet wijzne hoe iets werkt dan is het wel erg met je gesteld hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh want jij wist natuurlijk als bij je geboorte als hoe alles werkte.En nee er stond geen plaatje of uitleg bij of wat dan ook.
Nee, want ik had het apparaat nooit geprobeerd en het zag er uit alsof het je borstspieren ook kon trainen. Dus troll on.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee niet bij mijn geboorte maar daar ik me nog wel eens elders begeef dan binnen, is mijn kijk op den wereld niet wereldvreemd zoals jullie uilskuikens, als zelfs een domme anabolen pop je moet wijzne hoe iets werkt dan is het wel erg met je gesteld hoor
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, want ik had het apparaat nooit geprobeerd en het zag er uit alsof het je borstspieren ook kon trainen. Dus troll on.
Even kijken of ik een plaatje kan vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoor
Wrm?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Komen er nog foto's in je FoBo.
Lang geleden dat ik hardop gelachen heb op fokquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
jy bent toch een chinees ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wrm?
Herkent worden door FOK!ers is chanant
Ach, had ik laatst nog. Iemand die echt al jaren naar de sportschool gaat: "Zo, deze is wel zwaar voor je buikspieren." Ik kijk zo en zeg: "maar deze is voor je rugquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan toch zien aan de positie van mechanisme en het bankje hoe je moet gaan zitten en wat je dan traint, zo moeilijk is dat niet hoor
Je bedoelt als je achteraf iets bedenkt om terug te zeggen, terwijl je op het moment met je bek vol tanden stond niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, als iemand zo'n domme opmerking maakt niet.
Jep, half, problemen?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef danos het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hardop gelachen heb op fok
Nee niet die.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef 9611Niels het volgende:
Het was toch niet zo een?
[ afbeelding ]
Ja, mooie paint he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef drumstickNL het volgende:
Jezus, gewoon een roeiapparaat dus?
wtfquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Skillstorm het volgende:
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het een roeitrainer heet. Not sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |