SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Binnen de 10 secondenquote:
Ik vond dat echt kankerstom. Sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
Misschien dat ik deze week weer een ouderwetse ranzige monopoly show ga doen
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Met die verhalen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef Monopoly het volgende:
twitter:GioDiekema twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 16:36:09Vanavond 20:30 Oh Oh Cherso Rtl5 Dit Mag Je Niet Missen http://t.co/McM0QiD0 reageer retweet
Firefox is ook wel baas.quote:
En ik treuzelde ook nog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Binnen de 10 seconden![]()
Je kan het wel!
Iemand heeft jouw stomende, kloppende, stampende penis in zijn mond genomen?quote:
kquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
twitter:GioDiekema twitterde op dinsdag 22-11-2011 om 16:36:09Vanavond 20:30 Oh Oh Cherso Rtl5 Dit Mag Je Niet Missen http://t.co/McM0QiD0 reageer retweet
Zie, die 4 sec zijn best haalbaar!quote:
Ik wil gewoon al mijn school dingen in Chrome kunnen doen.quote:
Wat een kutjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al mijn school dingen in Chrome kunnen doen.
Maar de fucking school heeft het online leerdomein alleen beschikbaar voor IE )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en Firefox.
Ik maak altijd dat soort tweets zodat mijn followers meer details krijgen over mijn o zo technische en goede muzieksmaak.quote:
Op de schoolcomputers hier zit vista met windows 95 layout en IEquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al mijn school dingen in Chrome kunnen doen.
Maar de fucking school heeft het online leerdomein alleen beschikbaar voor IE )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) en Firefox.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft jouw stomende, kloppende, stampende penis in zijn mond genomen?
Mijn favorieten zijn niet up to date en post ik op mijn blog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef SiIk het volgende:
Naat en Faye en Heloef, waarom hebben jullie niet je favorieten openbaar staan op spotify?
Bij mijn school hebben we net nieuwequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de schoolcomputers hier zit vista met windows 95 layout en IE![]()
![]()
.
VGA-modus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij mijn school hebben we net nieuwe
Dan ben ik ook benieuwd wat je niet durft te zeggenquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bij mijn school hebben we net nieuwe
Het open boek heloef gaat langzaam dicht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben ik ook benieuwd wat je niet durft te zeggen. Je hebt elke dag meer mysteries om je heen
.
Wat voor modus?quote:
quote:
quote:
Te nieuw voor daar in Friesland.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het open boek heloef gaat langzaam dicht.
Friesland "?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te nieuw voor daar in Friesland.
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer.
Kunnen we niet een regel in dit topic maken dat alle homoseksuele fantasietjes en geschiedenisjes in mijn PM terecht komen?
xDquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.
Okequote:
Heul nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je deze post zonder onderbroek maakte.
De arme jongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet! Ik vind dat gewoon interessant. Net als het geval Watertornado
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin skaip zowaar leuk te vinden.
Maakt me niet minder nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens niks wereldschokkends Erik, mocht je denken dat het een enorme onthulling is.
Dan kun je het net zo goed zeggen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens niks wereldschokkends Erik, mocht je denken dat het een enorme onthulling is.
Ik weet het lekker!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt me niet minder nieuwsgierig. Mijn nieuwsgierigheid kent bijna geen grenzen.
IK WIL HET OOK WETEN POTVERDORIE, WAAR IS DIE LIJN NU HELOEF?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt me niet minder nieuwsgierig. Mijn nieuwsgierigheid kent bijna geen grenzen.
De originele.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 85?
Nee. Het zal je verbazen, maar niet iedereen is zo gesloten als jij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loefje komt uit de kast?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loefje komt uit de kast?
Zou dus best kunnen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Burnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Het zal je verbazen, maar niet iedereen is zo gesloten als jij.
Het is "ick" in die zin.quote:
Okeequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik leef niet meer voor jouuuu!
Het ziet er heel raar uit als je de afkorting voluit zou schrijven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Met je kutvocht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.
MET MIJN TRANEN RANSAAPquote:
Wie Ons Breekt Breek Ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Wat de neuk is een wobbi eigenlijk.
Geeft niet hoor. Jij mag dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook geen woord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wobbi een vreemd woord, het doet me denken aan een wezentje a la een Pulkerik.
Daarom gebruik ik het ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wobbi een vreemd woord, het doet me denken aan een wezentje a la een Pulkerik.
U heeft een andere kleurquote:
Oh, ben ik zo'n wezentje jaquote:
Klein en schattig, ik zie overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ben ik zo'n wezentje ja?
Oke.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klein en schattig, ik zie overeenkomsten.
Hey Symph.quote:
dat is dan net gebeurd, ik had het nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
U heeft een andere kleur![]()
Jij lijkt in de verste verte niet op een pulkerik. Te weinig haarquote:
Okequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is dan net gebeurd, ik had het nog niet gezien
Sinds vandaag officieelquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey Symph.
Sinds wanneer ben jij van de eindredactie film? Ben je mod-off?
Wat is een pulkerik en moet ik me zorgen maken dat ik er op lijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij lijkt in de verste verte niet op een pulkerik. Te weinig haar.
xDquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
Symph is wat grauwer geworden, hihihihihihihihihihihihihih
Harry Potter wezentje geloof ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is een pulkerik en moet ik me zorgen maken dat ik er op lijk?
Mag ik je dan feliciteren met deze promotie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds vandaag officieel
Ik ben me helemaal suf aan het lezen en zoeken.
Ik ben mod af inderdaad, ik wil me op 1 ding concentreren
Pulkerikken zijn ronde bolletjes haar. Ze bestaan niet echt en nee, jij lijkt er ook niet opquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is een pulkerik en moet ik me zorgen maken dat ik er op lijk?
wat leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sinds vandaag officieel
Ik ben me helemaal suf aan het lezen en zoeken.
Ik ben mod af inderdaad, ik wil me op 1 ding concentreren
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hij is ontslagen als mod
Maar gefeliciteerdquote:
Nimbus 2000quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie Nimbus2000 Breekt Breek Ik?
Wie Nerdje Breekt Breek Ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie Nimbus2000 Breekt Breek Ik?
FUCKYOU KUTBROERTJE * RockNijntje stopt Bro's voeten in zijn oren.quote:
Haten op Nimbus 2000quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nimbus 2000Echte bazen hebben een Vuurflits.
ik zou schoppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FUCKYOU KUTBROERTJE * RockNijntje stopt Bro's voeten in zijn oren.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hihi school is bezig met die pestkoppen en gaat desnoods de politie inschakelen
Maar Zwadderich kan sowieso niet Zwerkballen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haten op Nimbus 2000. Die sukkels van Zwadderich hadden een Nimbus 2001 en ze werden fucking ge-asskicked
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Gaat beter nadat ik dat vorige deed, dan zijn z'n benen uit elkaarquote:
Oh, wat goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
FUCKYOU KUTBROERTJE * RockNijntje stopt Bro's voeten in zijn oren.
Top!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
True. Huffelpuff wel, daar verliezen ze opvallend vaak van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Zwadderich kan sowieso niet Zwerkballen.
Dat is het niet, tenzij jij Faye een vent vindt.quote:
Faye is toch een vent?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het niet, tenzij jij Faye een vent vindt.
het boek was beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar Zwadderich kan sowieso niet Zwerkballen.
Dat kan niet, je voeten zitten in je orenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]* the-brother-of-uzunumaki maakt RN nog een kopje kleiner
Huffelpuffquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True. Huffelpuff wel, daar verliezen ze opvallend vaak van.
Ik eerst alles in het Nederlands.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd in het Engels. Nu wel al een paar jaar terug voor het laatst.
Omstandigheden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True. Huffelpuff wel, daar verliezen ze opvallend vaak van.
Ik voel er niks vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan niet, je voeten zitten in je oren. *Schopt.
Engels, Nederlands en Duitsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd in het Engels. Nu wel al een paar jaar terug voor het laatst.
Hey... dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Broertje heeft geen piemol!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik voel er niks van
Heb ik welquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik wel![]()
u wilt pics voor bewijs?
Okequote:
Heb je wel een camera met macro-functie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik wel![]()
u wilt pics voor bewijs?
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je wel een camera met macro-functie?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, ze gaan mijn foto's zo laten zien en ik zit in een klas vol knappe mensen.
Edit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je wel een camera met macro-functie?
Ja, wat zullen ze wel niet denken nadat ze iemand hebben gezien die nog knapper is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, ze gaan mijn foto's zo laten zien en ik zit in een klas vol knappe mensen.
Heb jij in Broertjes broek gekeken?quote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij in Broertjes broek gekeken?
Ja dat heeft zequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
:$quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
:$ :$quote:
quote:
Ik edit het welquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]dat zou je niet doorvertellen
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.quote:
Nee het zijn allemaal modepopjes met 12 lagen make-up. Voel me niet tof hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze wel niet denken nadat ze iemand hebben gezien die nog knapper is.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.
Dat maakt je dan toch juist knapper.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee het zijn allemaal modepopjes met 12 lagen make-up. Voel me niet tof hier.
Dudequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef stefanhaan het volgende:
over kwartiertje Hard & Loud met mij
Tering.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit al heel de dag thuis te studeren. Morgen van 8 tot 17.30 de deur uit voor colleges.
Ik zal eerst wat santana voor je draaienquote:
Wiequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is heb ik een nieuwe poster en dus wellicht ook nieuwe luisteraar gehosseld voor deze topic.
Nu, is het gup. De draaibotquote:
Tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van Trevland, CrystalAnn.
Lees de OP.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
. Is iedereen die gup uit kan zetten niet achter hun pc ofos?
Hij moet per se alle namen noemen en mag niet gewoon "iedereen" zeggenquote:
succesquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:27 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen nu wachten tot 1 ervan reageert
quote:
Jij bent homo, jij mag dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Spice girls. Dat is van veel mensen toch ook wel een soort guilty pleasure
.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
We moeten een levenloze 24/7 FOK! beheerder van GUP hebben
Waar?quote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is heb ik een nieuwe poster en dus wellicht ook nieuwe luisteraar gehosseld voor deze topic.
Maar nu wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van Trevland, CrystalAnn.
Das Stimmt.quote:
oh haiquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
[..]
Maar nu wel.
Hallo allemaal!
Halloquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
[..]
Maar nu wel.
Hallo allemaal!
ga je eerder beginnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Das Stimmt.
Auf nau!
Iron Maiden - Lightning Strikes Twice.
Ik zei toenstraks half 6quote:
ja van 6 tot half 7 dacht ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zei toenstraks half 6Maar jij las et fout denk ik
Halloquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
[..]
Maar nu wel.
Hallo allemaal!
Jah maar je had em op 6 uur gezet. En ik dacht ach ja ik zal je niet lastig vallen. Er komt toch niemand meer voorquote:
Ik ben niet zo spannend hoor. Voel me nu net een beroemdheid ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh hai
ik ben zo benieuwd naar jou
Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallo. Ben jij echt zo lief als Trev zegt
?
Je bent wel lief hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo spannend hoor. Voel me nu net een beroemdheid ofzo.
[..]
Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over.
RHCP?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef stefanhaan het volgende:
Vandaag ook eens wat Heidevolk erdoorheen pleuren
ja omdat je zei van 6 (dus 18:00 tot half 7.. vond het al zo verdomd kort)quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jah maar je had em op 6 uur gezet. En ik dacht ach ja ik zal je niet lastig vallen. Er komt toch niemand meer voor
nahja een beroemdheid gaat wat ver...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:34 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo spannend hoor. Voel me nu net een beroemdheid ofzo.
[..]
Daar doe ik natuurlijk geen uitspraken over.
Die zijn wel baas.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef stefanhaan het volgende:
Vandaag ook eens wat Heidevolk erdoorheen pleuren
uh.. Dat is niet Hard & Loudquote:
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat je zei van 6 (dus 18:00 tot half 7.. vond het al zo verdomd kort)
[..]
nahja een beroemdheid gaat wat ver...
Nop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt ook al een tijd niet meer in KSC
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallo. Ben jij echt zo lief als Trev zegt
?
Als ze hier komt, is dat toch gewoon goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt ook al een tijd niet meer in KSC
Hier ben ik al.quote:
Het was bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat je zei van 6 (dus 18:00 tot half 7.. vond het al zo verdomd kort)
[..]
nahja een beroemdheid gaat wat ver...
Fijn, een bekend steunpunt.quote:
R49 natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
HALLO HALLO IS DIT R49 OF DE KSC?
Je moederquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
HALLO HALLO IS DIT R49 OF DE KSC?
Zijn allemaal al bezetquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken.
Oké, ik ga even oordopjes zoeken. Ouders thuis en worden chaggerijnig van de muziek.
De draait ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hey Naatjequote:
Waar luister je nu dan naar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken.
Oké, ik ga even oordopjes zoeken. Ouders thuis en worden chaggerijnig van de muziek.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De draait ballen.BallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
jammerquote:
mij hoor je niet klagen maar in de ksc vond ik haar ook altijd gezellig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze hier komt, is dat toch gewoon goed.
quote:
Misschien ooit weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
[..]
mij hoor je niet klagen maar in de ksc vond ik haar ook altijd gezellig hoor
Ik leef nog, dat zie je toch, dus wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe is het leven na ONZ SC jou vergaan?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja gezellig dat je hier ook bent![]()
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendinquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leef nog, dat zie je toch, dus wel goed
Wat denk je nou? Naar deze radio natuurlijk! Tot nu toe lekkere muziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
Waar luister je nu dan naar?
Isn't that cutequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendin
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Naar deze radio natuurlijk! Tot nu toe lekkere muziek.
Halloquote:
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Draait er iemand? Ik zat te wachten op little green bag
.
Yup, gewoon een beetje posten en spammen in een foboquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendin
Hij is jaloersquote:
Zal ik?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OMG, IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE
Van George Baker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Draait er iemand? Ik zat te wachten op little green bag
.
Hoe bevalt dat? Een vriendin?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, gewoon een beetje posten en spammen in een fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |