Het is "ick" in die zin.quote:
Okeequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik leef niet meer voor jouuuu!
Het ziet er heel raar uit als je de afkorting voluit zou schrijven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Met je kutvocht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.
MET MIJN TRANEN RANSAAPquote:
Wie Ons Breekt Breek Ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Wat de neuk is een wobbi eigenlijk.
Geeft niet hoor. Jij mag dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is ook geen woord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wobbi een vreemd woord, het doet me denken aan een wezentje a la een Pulkerik.
Daarom gebruik ik het ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
Ik vind wobbi een vreemd woord, het doet me denken aan een wezentje a la een Pulkerik.
U heeft een andere kleurquote:
Oh, ben ik zo'n wezentje jaquote:
Klein en schattig, ik zie overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ben ik zo'n wezentje ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |