quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin skaip zowaar leuk te vinden.
Maakt me niet minder nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens niks wereldschokkends Erik, mocht je denken dat het een enorme onthulling is.
Dan kun je het net zo goed zeggen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Het is trouwens niks wereldschokkends Erik, mocht je denken dat het een enorme onthulling is.
Ik weet het lekker!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt me niet minder nieuwsgierig. Mijn nieuwsgierigheid kent bijna geen grenzen.
IK WIL HET OOK WETEN POTVERDORIE, WAAR IS DIE LIJN NU HELOEF?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt me niet minder nieuwsgierig. Mijn nieuwsgierigheid kent bijna geen grenzen.
De originele.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van de 85?
Nee. Het zal je verbazen, maar niet iedereen is zo gesloten als jij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loefje komt uit de kast?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Loefje komt uit de kast?
Zou dus best kunnen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
Burnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Het zal je verbazen, maar niet iedereen is zo gesloten als jij.
Het is "ick" in die zin.quote:
Okeequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik leef niet meer voor jouuuu!
Het ziet er heel raar uit als je de afkorting voluit zou schrijven...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kom in mijn stevige armen wobbi.
Met je kutvocht?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.
MET MIJN TRANEN RANSAAPquote:
Wie Ons Breekt Breek Ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Wat de neuk is een wobbi eigenlijk.
Geeft niet hoor. Jij mag dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het spijt me als ik perongeluk je geile blonde armharen bevochtig, wobbi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |