Ik eerst alles in het Nederlands.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd in het Engels. Nu wel al een paar jaar terug voor het laatst.
Omstandigheden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True. Huffelpuff wel, daar verliezen ze opvallend vaak van.
Ik voel er niks vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan niet, je voeten zitten in je oren. *Schopt.
Engels, Nederlands en Duitsquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik lees Harry Potter altijd in het Engels. Nu wel al een paar jaar terug voor het laatst.
Hey... dat is goed nieuws!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hihi school is bezig met die pestkoppen en gaat desnoods de politie inschakelen
Broertje heeft geen piemol!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik voel er niks van
Heb ik welquote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik wel![]()
u wilt pics voor bewijs?
Okequote:
Heb je wel een camera met macro-functie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik wel![]()
u wilt pics voor bewijs?
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je wel een camera met macro-functie?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, ze gaan mijn foto's zo laten zien en ik zit in een klas vol knappe mensen.
Edit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je wel een camera met macro-functie?
Ja, wat zullen ze wel niet denken nadat ze iemand hebben gezien die nog knapper is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, ze gaan mijn foto's zo laten zien en ik zit in een klas vol knappe mensen.
Heb jij in Broertjes broek gekeken?quote:
Spuit 11quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij in Broertjes broek gekeken?
Ja dat heeft zequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
:$quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
:$ :$quote:
quote:
Ik edit het welquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]dat zou je niet doorvertellen
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.quote:
Nee het zijn allemaal modepopjes met 12 lagen make-up. Voel me niet tof hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, wat zullen ze wel niet denken nadat ze iemand hebben gezien die nog knapper is.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.
Dat maakt je dan toch juist knapper.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee het zijn allemaal modepopjes met 12 lagen make-up. Voel me niet tof hier.
Dudequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ge-quotte, moet ik ondertussen nog wel andere dingen doen. Maar misschien leer je dat nog eens als je een eigen huisje hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef stefanhaan het volgende:
over kwartiertje Hard & Loud met mij
Tering.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit al heel de dag thuis te studeren. Morgen van 8 tot 17.30 de deur uit voor colleges.
Ik zal eerst wat santana voor je draaienquote:
Wiequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Als het goed is heb ik een nieuwe poster en dus wellicht ook nieuwe luisteraar gehosseld voor deze topic.
Nu, is het gup. De draaibotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |